Четох във форума на ауди за така прослувутите TDI-та една тема за това как си карат дизелите...Та там в някои от мненията се споменаваше, че когато колата се кара повече градско се обрзувал някакъв нагар по турбината и тем подобни, и от време на време трябвало да се продуха на над 3000 оборота Питам аз...Има ли нещо вярно или това са рацерски измишльотини...И ако има нещо такова важи ли то за нашите двигатели?....Понеже карам доста градско в задръстванията в София
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Градско каране?
Collapse
X
-
Vladim написа:На мен на измишльотини ми прилича! :D Все пак, лятото нали знаеш, че е добре преди да загасиш мотора да го оставиш една, две минутки да поработи на място?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Мне...просто попаднах на една тема във форума, който съм посочил...Как карате TDI-тата...и от дума на дума стана въпрос за това градско каране и ми стана интересно дали сте забелязали нещо подобно при нашите печки Yellow_Flash_Colorz_PDT_19 Иначе показаната от теб тема съм я чел одавна и гледам да ги спазвам нещатаEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Колега и от нашия форум беше описвал подобно нещо.Майка му е ползвала за известно време JTD-то и го е карала явно с много ниски обороти /така беше написал - по спомен/ и в следствие на това колата пушела повечко. Той обаче се качил и я вкарал в обороти и всичко се оправило.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар