Здравейте на всички Весела Коледа.Искам да попитам за два проблема:1. преди 2-3 дена след като изгаснаха лампата на инжекциона и на подгрева на свещите завъртях, но вместо да запали изгаснаха всички лампи върнах ключа и опитах втори път запали,нооборотите не бяха равномерни бяха под 500 и колата силно тресеше и пушеше след около 1-2 минути оборотите се оправиха 800-1000 оборота, но пушенето продължи и от тогава нямам проблем с паленето, но колата пуши. 2. Днес ми се наложи да пътувам, тръгнах и на двайстата минута пуснах парното,но не духаше топло,а колата беше загряла след това вдигна висока температура малко след (95 градуса) отбих и я изгасих след като вдигнах капака погледнах в казанчето,но нямаше течност,а вчера проверявах и имаше до максимума,но ми направи впечатление, че системата беше под налягане понеже като развих капачката на казанчето налягането падна и течността се вдигна над максимума, а колата беше студена. Ако някой може да ми отговори колата е мареа турбо дизел 100.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Два проблема...на Мареа турбо дизел 100
Collapse
X
-
Ами най вероятно пак е спукана и зависи как и къде е спукана, примерно ако е спукана между водната риза и горивна камера, ще се държи точно по описания от теб начин, ако в единия цилиндър е попаднала вода точно така ще запали трудно на 3 а после ще я изплюе и ще нормализира работата, обаче тоя цилиндър поради изпускана компресия ще надува водната система...прави въздушни възглавници....спира парното...такива дивотии.Някой да дава газ а ти гледай в казанчето излизат ли мехурчета, ако да....знаеш я процедурата!Съвет: ако е спукана, търси друга глава, не заварявай, пак ще ти направи яд!BTW: главите на турбодизела обикновено се пукат между клапаните.Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар