Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сив пушек при запалване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сив пушек при запалване

    Здравеите,преди около месец ми смениха две от подгреващите свещи тъй като бравото не палеше.Сега си е същото самоче сега вместо бял дим изкарва сив дим и отново при 10-15 мин въртене.Незнам какво и става и от време на време турбото се изключва незнам как да го опиша-свири си но като си карам и от нищото то спира да работи,после пак си тръгва.Ако знаете нещо пишете.
    каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

    #2
    Re: Сив пушек при запалване

    coko_boko написа:
    Здравеите,преди около месец ми смениха две от подгреващите свещи тъй като бравото не палеше.Сега си е същото самоче сега вместо бял дим изкарва сив дим и отново при 10-15 мин въртене.Незнам какво и става и от време на време турбото се изключва незнам как да го опиша-свири си но като си карам и от нищото то спира да работи,после пак си тръгва.Ако знаете нещо пишете.
    има леки наченки да разберем какво имаш в предвид ама...малко по старателно да беше обяснил...поне колата каква е може ли да знаем? Сега и моята брава пуши при запалване ама е нормално конденз...
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Мии Браво 19 ТД 100.Друго да уточня след като смених 2 от свещите проблема си е същия а даже и първото палене е някакси странно имам чувството че ми заработва на 3 цилиндъра незнам как да го обясня,но се чудя дали е друг проблема,а не свещите.Как започна да излиза тоя сив дим немога да си го обясня.Той излиза след като колата заработи и мирише доста странно като на "сурова нафта" и после изчезва.И така до другата сутрин и всеки ден едно и също,щом е по студено времето.
      каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

      Коментар


        #4
        Като достигне оптимален температурен режим двигатела спира ли да пуши и мирише на неизгоряло гориво?Имам съмнения за дюза.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          мии чесно да ти кажа незная защото пък и термостата ми е фалирал,но ще я слдя и ще пиша,а ако е дюза-запушена или за смяна какво точно те съмнява тя?
          каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

          Коментар


            #6
            хм, предполагам искаш да кежеш за синкав пушек...и мойта беше така, работеше на три цилиндъра при запалване, имах изгоряла свещ, но пък мойта отиде директно за сегменти понеже прегря и така и не можах да разбера от какво иде това..
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #7
              не не пушека си е точно сив,ама въпреки че смених свещите проблема си го има.
              каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

              Коментар


                #8
                coko_boko написа:
                не не пушека си е точно сив,ама въпреки че смених свещите проблема си го има.
                Най-вероятно е някой от цилиндрите не ти работи нормално!Този пушек който го описваш,според мен е неизгоряла нафта(сурова нафта)!Сигурно е от някоя дюза!
                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                Коментар


                  #9
                  а дали е възможно да неми подгреват свещите които смениха?? Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
                  каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

                  Коментар


                    #10
                    coko_boko написа:
                    а дали е възможно да неми подгреват свещите които смениха?? Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
                    Малко вероятно!По вероятно е дюза!
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #11
                      coko_boko написа:
                      Мии Браво 19 ТД 100.Друго да уточня след като смених 2 от свещите проблема си е същия а даже и първото палене е някакси странно имам чувството че ми заработва на 3 цилиндъра незнам как да го обясня,но се чудя дали е друг проблема,а не свещите.Как започна да излиза тоя сив дим немога да си го обясня.Той излиза след като колата заработи и мирише доста странно като на "сурова нафта" и после изчезва.И така до другата сутрин и всеки ден едно и също,щом е по студено времето.
                      и аз бях така докато не смених нафтата от лукоилска на еко

                      Коментар


                        #12
                        мии немисля че това от къде зареждам при моя проблем играе роля.А пък вчера тя въобще не запали и се наложи да я бутаме,все повече започвам да се притеснявам за дюза,ама ше ходя по сервизи след празниците.А да засякох я и то се оказа че пушекът е синкав както писа колегата,незнам защо се получава така дано не е нещо лошо.
                        каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

                        Коментар


                          #13
                          coko_boko написа:
                          а ако е дюза-запушена или за смяна какво точно те съмнява тя?
                          Не разпръсква горивото както трябва ,а един вид пикае.Ако е така може да се наложи смяна на елемент.Първо стенд за всички дюзи и регулиране на налягането на впръскване и тогава ще си покаже какво е.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            ми мерси ше провера и ако се окаже истина което казваш ше потвърда във форума пред сички,как в продължение на година слагах ВИ-палара на шел който го хвалят самите те много и как бил полезен за дюзите...ам всъщност си е обикновенна нафта.
                            каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

                            Коментар

                            Working...
                            X