Здравеите,преди около месец ми смениха две от подгреващите свещи тъй като бравото не палеше.Сега си е същото самоче сега вместо бял дим изкарва сив дим и отново при 10-15 мин въртене.Незнам какво и става и от време на време турбото се изключва незнам как да го опиша-свири си но като си карам и от нищото то спира да работи,после пак си тръгва.Ако знаете нещо пишете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сив пушек при запалване
Collapse
X
-
Re: Сив пушек при запалване
coko_boko написа:Здравеите,преди около месец ми смениха две от подгреващите свещи тъй като бравото не палеше.Сега си е същото самоче сега вместо бял дим изкарва сив дим и отново при 10-15 мин въртене.Незнам какво и става и от време на време турбото се изключва незнам как да го опиша-свири си но като си карам и от нищото то спира да работи,после пак си тръгва.Ако знаете нещо пишете.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
Мии Браво 19 ТД 100.Друго да уточня след като смених 2 от свещите проблема си е същия а даже и първото палене е някакси странно имам чувството че ми заработва на 3 цилиндъра незнам как да го обясня,но се чудя дали е друг проблема,а не свещите.Как започна да излиза тоя сив дим немога да си го обясня.Той излиза след като колата заработи и мирише доста странно като на "сурова нафта" и после изчезва.И така до другата сутрин и всеки ден едно и също,щом е по студено времето.каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...
Коментар
-
coko_boko написа:Мии Браво 19 ТД 100.Друго да уточня след като смених 2 от свещите проблема си е същия а даже и първото палене е някакси странно имам чувството че ми заработва на 3 цилиндъра незнам как да го обясня,но се чудя дали е друг проблема,а не свещите.Как започна да излиза тоя сив дим немога да си го обясня.Той излиза след като колата заработи и мирише доста странно като на "сурова нафта" и после изчезва.И така до другата сутрин и всеки ден едно и също,щом е по студено времето.
Коментар
-
мии немисля че това от къде зареждам при моя проблем играе роля.А пък вчера тя въобще не запали и се наложи да я бутаме,все повече започвам да се притеснявам за дюза,ама ше ходя по сервизи след празниците.А да засякох я и то се оказа че пушекът е синкав както писа колегата,незнам защо се получава така дано не е нещо лошо.каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...
Коментар
-
coko_boko написа:а ако е дюза-запушена или за смяна какво точно те съмнява тя?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ми мерси ше провера и ако се окаже истина което казваш ше потвърда във форума пред сички,как в продължение на година слагах ВИ-палара на шел който го хвалят самите те много и как бил полезен за дюзите...ам всъщност си е обикновенна нафта.каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар