Споделям с вас впечатления след първите 9000 кмСтрахотна кола !!!/сигурно няма нужда да продължавам по-нататък хаха/Експлозивна, въпреки дизела. Приятно просторно вътрешно пространство. В момента върви перфектно с алпин горивото на ОЕМВИ. Нормален разход при нормално каране 5/100. След 110 км/ч разхода задължително върви към 6...определено има нужда от 6та скорост, но така са всички Пунто-градски шампиони !В момента всичко работи много добре и е на 119000 км. Има неща, които търпят ремонти, но не спешни : подозрения за фучаща ролка някъде из двигателя, симетрично потропване отзад - може би амортисьори или джаджи около тях, хвърля леко масълце по въздушен филтър, леко удряна отпред - невидимо за мен докато не се свали предната броня, заради теч от радиатора...цялата операция предполагам от предшния удар, странно високи седалки, твърдичка возия, която търпи корекция с 4 нови амортисьора предполагам, увиснало жило на ръчна спирачка под колата...все дребни нещица Управлява се леко и приятно, лесно паркиране. Неподходяща за каквито и да е бордюри, защото е твърде ниска. Очевидно има много добра аеродинамика и добри лагери защото от кръстовището на Бистрица и Околовръстно стига по инерция до Аутоиталия хаха.Дизайнерско съкровище...за един архитект с интерес към визията !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно Пунто ELX, TD70, klima, '97
Collapse
X
-
Страхотна кола !!! /сигурно няма нужда да продължавам по-нататък хаха/ Експлозивна, въпреки дизела. Приятно просторно вътрешно пространство. В момента върви перфектно с алпин горивото на ОЕМВИ. Нормален разход при нормално каране 5/100. След 110 км/ч разхода задължително върви към 6...определено има нужда от 6та скорост, но така са всички Пунто-градски шампиони ! В момента всичко работи много добре и е на 119000 км. Има неща, които търпят ремонти, но не спешни : подозрения за фучаща ролка някъде из двигателя, симетрично потропване отзад - може би амортисьори или джаджи около тях, хвърля леко масълце по въздушен филтър, леко удряна отпред - невидимо за мен докато не се свали предната броня, заради теч от радиатора...цялата операция предполагам от предшния удар, странно високи седалки, твърдичка возия, която търпи корекция с 4 нови амортисьора предполагам, увиснало жило на ръчна спирачка под колата...все дребни нещица Управлява се леко и приятно, лесно паркиране. Неподходяща за каквито и да е бордюри, защото е твърде ниска. Очевидно има много добра аеродинамика и добри лагери защото от кръстовището на Бистрица и Околовръстно стига по инерция до Аутоиталия хаха. Дизайнерско съкровище...за един архитект с интерес към визията !!!
Реклама
Collapse
Коментар