Да започна с историята за моя извод и проблем.Колата ми не палеше освен на бутане.Оборотите си играеха някакви техни игри на свободна скорост 700-1100.При всяко настъпване задържаше обороти след махане на крака от газта за 4-5 секунди.Забиваше муцунка след 3000-3500 об.Имаше и леко придърпване на ниски обороти на 2-3 скорост.Карах си я така по баирите спирам...След 2-3 дни друга беля вече няма и тяга а за капак не пали и на бутане(това за тягата го установих преди да спре да пали да уточня да не ме вземете за някои режисиор).Закарах я на майстор отворил помпата изчистил я е.Обажда ми се ела си вземи колата.Отивам аз вземам я пали върви няма проблеми пред майстора(да уточня че той е на 25км от Русе).Та прибирам се в Русе спирам я пред вкъщи и след 5 мин. към даскало, обаче малко по трудно запалих смисъл задържах повече от колкото си палеше обикновенно.Запали си и едно тракане.... (можеше и трактор да заглуша)и пушеше.Това докато стигна до университета се оправи.Свърших си работата там качвам се и изненада не палим...Иначе тягата си има, не си играе с оборотите нямаше задържане...но все пак на бутане запали...връщам я в сервиза.Там майстора гаси.Пробва да запали, запали си мършата.Оставих им я на другия ден се обаждам нямало проблеми палела си но сменили там някакви маркучи.Отивам да си я взема пали си от раз.Цял ден обикалям няма проблеми.Вечерта на диско и си викам я да я оставя аз някъде на байрче да е забутано.и късмет излизам от дискотеката аха да запали ама няма... запали на бутане...А аз трябва да ходя до Търново на другия ден.Заредих акумулатора обезвъздуших и си запали.Както и да е стигнах до там без проблеми.Тази сутрин ще се прибирам в Русе и пак нещем да палим.Айде пак че в Търново баири да искаш... пускам я запалва и огасва....Отварям капака обезвъздушавам, пробвам пали и веднага гасне.Успях един път да и задържа оборотите без да огасне.Тръгнах, проблема с придърпването на 2-3та си остава.Прибрах се в Русе и преди малко айде викам да потърся някои майстор друг да е ама няма тя не пали обезвъздуших пак и пак неще.Интересното е че винаги си дърпа въздух при всяко обезвъздушаване излизат мехур4ета....Всички маркучи са сменени скоби си има...Някакви идеи или да ме насочите към човек дето разбира в Русенски окръг да е???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неграмотни майстори или калпав мотор TD100
Collapse
X
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=14460Виждам, че си от Русе. Ето един телефон на дизелджия в Русе - 0888640793
Коментар
-
Абе то и аз имам нафта по кабелчето на тая джаджа...ама ще звънна на тоя човек да видим дали ще е за смяна и моято че не ми харесаха цените който си обявил в постовете дадох 170 за чистене на помпата остава и това да купя да не стане и направо трябва за вторични да го дам тоя фиат послеBravo TD_100 GT
Коментар
-
Колега, от течащото кабелче на авансатора трябваше да почнеш.Няма какво да коментираме повече, проблема е ясен и се решава само като си купиш ново.Направи го веднага и защото рискуваш да прецакаш нещо друго с това мъчително палене - например стартера, акумулатора и т.н.Поръчвай на Дядо ти Мраз подарък авансатор
Коментар
-
И аз за нова година мисля да си подаря едно авансаторче, че от бая време ми сълзи и вече много ме изнервя с това придърпване и вдигане на обороти когато си поиска...отделно като пали сутрин излиза един сивкав пушек съпроводен от леко губене на оборотиEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Твоя човек се казва Йонко, сервиза му е до КАТ отстрани има 3 гаража, в средния е той. Ако те интересува на ЛС мога да ти там ГСМ."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
tyson написа:Твоя човек се казва Йонко, сервиза му е до КАТ отстрани има 3 гаража, в средния е той. Ако те интересува на ЛС мога да ти там ГСМ.doofiat написа:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=14460Виждам, че си от Русе. Ето един телефон на дизелджия в Русе - 0888640793
Коментар
-
Колеги вашия майстор направо ме отпрати при помпаджия.Та обадих се пак на моя човек дето ми прави помпата пак ще му я карам каза че това клапанче се прави и каза че моето работи тъй като при палене трака и после тоя клапан регулирал това тракане или там каквото му викат не ги знам...Щял да смени само някакво уплътнение на тоя авансатор.Bravo TD_100 GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар