Здравейте.От два дни се случва едно доста странно за мен нещо с колата ми сутрин / Punto mk2 2001/ :Като запаля и двигателя трака, като трактор и ми свети лампичката за двигателя на таблото, също така ми се губят напълно оборотите.Като я оставя малко запалена, я гася и пак я паля и проблема изчезва - звука на двигателя става нормален, лампичката изгасва и имам обороти.Какви са възможните причини за това?П.С: При предишната ми тема, в коят обясних за проблема с педала на газта, се научих да го избягвам - като сменам скоростите първо напълно махам крака от газта, след това съединител, смяна скорост и след това чак пак педала на газта - по този начин не форсира сама.Това какво би означавало - проблем с копчето на съединителя, проблем с потенциометъра или е нещо сериозно със самият дизелов двигател?Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трака, губи мощност и свети лампичката за проблем в двигател
Collapse
X
-
Здравейте.Проблема продължава всяка сутрин /от както застуди повечко/ , но при рестарт се оправя.Вчера ми го направи в движение, след като беше добре загряла и след зареждане на гориво от Лукойл.Карам си аз по околовръстен път с добра скорост и усещам как оборотите паднаха, натискам педала на газта, но никакъв ефект.Това продължи няколко секунди, излезе малко черен пушек /видях на страничното огледало/, светна лампичката за проблем в двигатела и натиснах по-силно газта и хоп оправи се.Незнам какво и става.Мисля си, че е компютърно, понеже се оправя при рестарт, но не съм сигурен, понеже не разбирам.А и стези почивни дни, сервизите са аут и разчитам поне на първо време, на Вашата помощ.Мерси
Коментар
-
С риск да спамя, ще кажа, че разгадаването на проблема без закачане на стенд и прочитане на грешката е все едно да търсиш игла в купа сено. Тази лампа на този агрегат може да свети по хиляди причини. Моята светеше заради термостата ми, но нямах никакви загуби на мощност, просто я форсирах яко и угасяше и така ту светваше ту угасяше сама, докато по едно време не искаше да угасне. След прочитане на грешката и смяна на термостат нямам грижи. При теб е друго вероятно, заради тази загуба на мощност. Но нека по-компетентните колеги изкажат мнение. Успех и дано я оправиш по-бързо!"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
кола диагностика
вярно диагностика трябва и по точен преглед не се знае кои модел е точно дали 1.2 или друго от там ще дойде и разликата на дефекта може датчик на Температурата на двигателя а може и ECU да прави проблеми Което си е голяма беля Щото трудно се намират втора употреба с ключове и BSI- задължително - и трудно се отремонтирват а ново е доста пари а сетих се и друго я провери и свещите или кабелите дали не са за смяна
Коментар
-
Re: кола диагностика
kluchar написа:вярно диагностика трябва и по точен преглед не се знае кои модел е точно дали 1.2 или друго от там ще дойде и разликата на дефекта може датчик на Температурата на двигателя а може и ECU да прави проблеми Което си е голяма беля Щото трудно се намират втора употреба с ключове и BSI- задължително - и трудно се отремонтирват а ново е доста пари а сетих се и друго я провери и свещите или кабелите дали не са за смянаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Здравейте.Модела е Fiat Punto 2001 1.9 DIESEL /не е JTD/Днес ми направи този проблем два пъти в дживение след доста каране.Както си върви идеално, светка лампичката за проблем в двигателя и губя изцяло мощността - не вдига грам обороти при натискане педала на газта, изобщо не реагира.Отбивам, спирам напълно, гася и пак паля и проблема изчезва.Препрочетох горните си постове и открих една грешка от моя страна.Казвам, че колата е загряла, като имам на предвид , че е карана доста преди момента на поява на проблема и днес всъщност обърнах внимание, че стрелката на температурата седи на минимума и след усърдно градско се вдига максимум до първата малка чертичка над минимума.Да не би пък е развален термостат?Започвам да се притеснявам.... Мерси
Коментар
-
coolboy написа:Здравейте.Модела е Fiat Punto 2001 1.9 DIESEL /не е JTD/Днес ми направи този проблем два пъти в дживение след доста каране.Както си върви идеално, светка лампичката за проблем в двигателя и губя изцяло мощността - не вдига грам обороти при натискане педала на газта, изобщо не реагира.Отбивам, спирам напълно, гася и пак паля и проблема изчезва.Препрочетох горните си постове и открих една грешка от моя страна.Казвам, че колата е загряла, като имам на предвид , че е карана доста преди момента на поява на проблема и днес всъщност обърнах внимание, че стрелката на температурата седи на минимума и след усърдно градско се вдига максимум до първата малка чертичка над минимума.Да не би пък е развален термостат?Започвам да се притеснявам.... Мерси
Коментар
-
Абе да не би да има дупка по системета и да гълта въздух.Или да е запушено някъде из тръбичките на горивната система или пък в най-добрия случай горивния филтър да е запушен.Той си има датчик и ако е запушен светва, че нещо не е наред.Може след изгасянето да занулява показанията за проблем и после като го "хване "пак да светва.А пък е нормално ако е добре запушен да губи и мощност.Успех и пиши за проблема като го решиш.Fiat Punto 1.7TD
Toyota Avensis 2.0D4D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар