Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 2001 1.9 diesel - проблем с газта

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 2001 1.9 diesel - проблем с газта

    Здравейте.Имам горепосоченото пунто и имам проблем с газта особено при 1-ва и 2-ра предавка.Махам си крака от газта за да превключа на следваща предавка, а колата форсира /все едно с натиснат съединител продължавам да давам газ/ , другото което е - на място с натиснат съединител или на свободна като се опитам да форсирам, натискам гасзта до край и изобщо не подава - все едно не натискам нищо.Като загася и пак запаля колата няма този проблем.Много странно но и опасно, ако изпусна съединителя и газта продължава да бъде натисната /без аз да съм я натиснал/ може да стане гаф.Моля Ви за помощ

    #2
    Газ, Форсирам.България=Български език=правопис=по-лесно четене=по-бързи отговори...Ей, ако бяхме английски форум щяхте да ревете що не е български, форума е български, а не можем ви разбра...
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      Добре.Нека опиша проблема, по-просто.Нещо кара педала за газта да седи натиснат 1,2 секунди, дори след като си махна крака от него /дефакто не е натиснат, но подаването на газ продължава след махането на крака ми/Това се появява и при спряло положение, запален двигател - натискам съединителя, давам газ но уви не форсира, и е на 0 оборота.Като загася колата и след това я запаля, проблема се отстранява, което ме кара да си мисля, че е нещо по електрониката.Наистина много ще се радвам, ако можете да ми помогнете.Благодаря, за което.

      Коментар


        #4
        Жило за газта няма - този модел е с т.нар Електронна газ - на педала на газта има два потенциометъра - основен и запасен, те казват на компа колко газ си подал.Огледай първо буксите и конекторите и се надявай да е от тях Освен това на педала на съединителя има бутон, който казва на ЕКУ че си натиснал или пуснал съединителя - той също може да ти прави мизерии...Ако не е нищо от това, лошо - може помпата да ти прави въртели...
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          coolboy написа:
          Добре.Нека опиша проблема, по-просто.Нещо кара педала за газта да седи натиснат 1,2 секунди, дори след като си махна крака от него /дефакто не е натиснат, но подаването на газ продължава след махането на крака ми/Това се появява и при спряло положение, запален двигател - натискам съединителя, давам газ но уви не форсира, и е на 0 оборота.Като загася колата и след това я запаля, проблема се отстранява, което ме кара да си мисля, че е нещо по електрониката.Наистина много ще се радвам, ако можете да ми помогнете.Благодаря, за което.
          Колега, на педала на съединителя има закрепен един превключвател, обикновен бутон.Същия предполагам е електронен "гасител" на оборотите при натискане /натиснат/ съединител.Той може лесно да се срита с левия крак и да престане да си върши функциите.Наведи се, намери го и опитай да го поставиш отново правилно.И при моето Пунто беше така , докато един път открих, че се "изжлембил" и с много пъшкане, "пцувни" и "майки" го поставих отново. Тъй като знаех за съществуването на това чудо, си бях въобразил, че по примера на японските, чудото служи да не можеш да стартираш двигателя ако съединителя не е натиснат. Е, да ама не... опитай се да го поставиш и нещата ще се оправят!Успех! ПП... Позата при поставянето е малко деликатна, внимавай да няма някой враг отзад... ако има все-пак, няма да мърдаш за да не му доставяш удоволствие!!! Ако не ти се рискува, иди на подемник! Дано имаш чувство за хумор!!!! Весели празници!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            залагам на проблем с ел инсталацията тва не е силната страна на индиянците или италиянците
            тунинговам си колите за удоволствие
            някои с турбо други с чип

            Коментар


              #7
              kombito-tdi написа:
              залагам на проблем с ел инсталацията тва не е силната страна на индиянците или италиянците
              ти май забрави в кой форум пишиш колега що не идеш на диагнистика,по лесно е и по безболезнено,тук с тея предполужения няма да стане,тря по силен жокер,тва с бутона на съединителя немисля че е много истина,все едно като си натисна педала на съединителя и да немога да я изфорсирам.пък помпата въобще неможе да има никво отношение.аз залагам на потенциометъра на газта,но пак ти казвам направи една диагностика
              BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
              E46 320D

              Коментар

              Working...
              X