Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    стига с тези космически цени бе колеги незнам от къде ги вадите,в ауто+ ремонтния комплект мисля че беше към 60-80лв. като може да се поръча точно това от което имаш нужда,правил съм и дюзи и помпа високо налягане,цените въобще не са тъкива каквито си мислят повечето хора,мога да пусна и снимки на помпата при желание
    Прикачени файлове
    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
    E46 320D

    Коментар


      #32
      2she написа:
      мога да пусна и снимки на помпата при желание
      Има, има желание Тя колко пари ти е излязла. За майсторлък какви пари ти взеха.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #33
        Впточем взех дизел защото мразя да дупча за разни преработки, като газови и метанови уредби Печката ми върви доволно и харчи малко както преди Карам я с алпин дизелна на ОМВ и работата сутрин се изчисти :D съсем леко изпушва сутрин и си затрака на 4 цилиндара без яд .вече имам резервар и половина изгорени с дизела на омв и съм доволен незнаех че нафтата има значение, надявам се да неизлизат повече проблеми
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #34
          vsd написа:
          Има, има желание Тя колко пари ти е излязла. За майсторлък какви пари ти взеха.
          и дюзите и помпата си ги правих аз и колегата kombito-tdi който има стенд за дюзи,ще пусна отделна тема за ремонта зада не спамим тази
          BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
          E46 320D

          Коментар


            #35
            Вземи я пусни де
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              Да, вземи че я пусни тая тема, колега. Че и аз искам да се науча да си правя дюзите сам. Всичко си правя по колите, както и основен ремонт на двигател, но единствено с дюзи и помпа не съм съм се занимавал и сега навлизам в материята. Иначе удоволствието от хобито с автомобилите не е пълно.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #37
                VooDoo написа:
                ogi28b написа:
                AthlonXP написа:
                сега като се замисля трябваше да взема тд100 !По опростено, по евтино за подръжка, и може и да е било в по добро техническо състояние, нямаше ел огледал само ел прозорци и централно като екстри
                Дай по тази логика да се върнем към пишещите машини и отопление с въглища, примерно? И към коли с карбуратори, също.
                Тук на всички ни е ясно,че си най-големия фен на JTD, обаче при избора на 10 годишна кола на първо място според мен е моментното състояние на колата. За какво ми е си купувам JTD , ако видимо колата изглежда доста амортизирана. Сега ако става въпрос за нови автомобили там избора е ясен- JTD>TD100
                Колега, които се е качил от бензин на дизел-не иска да се върне на бензинов автомобил.невероятно-но факт
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  #38
                  Колега, които се е качил от бензин на дизел-не иска да се върне на бензинов автомобил.невероятно-но фактПодкрепям мнението на колегата,при бензиновите автомбили надежноста е по-ниска отколокото при дизеловите.Но собственика на дизелов автомобил трябва да се моли да не влезе дяволчето в мотора,4е става лошо особено при съвременните дизели.
                  Honda HR-V Vtec 4x4 2001g.

                  Коментар


                    #39
                    Мисля, че всехме да се заяждаме, при условие, че сам казваш, че дизела е по надежден, защо трябва да се моля ? Да не би като сменяш кабели и свещи да ти излиза евтино ? Все пак предполагам неподуржаш жигула да слагаш свещи от бай ти "Цецо" оргиналното за по 8 лв 4тирите и кабели за 10 лв :D При дизела ако му сменяш редовно масалце и въздушен филтър (това е доста необходимо за турбото) колата не би трябвало да ти изневери. Вероятноста да изгори електроника и при дизела и при бензина е една и съща :D реално погледнато най - натоварения детайл в дизеловия двигател е турбото ! Поздрави :P
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар

                    Working...
                    X