crush написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.9 JTD
Collapse
X
-
днес ходих в сервиз и там за 70 лв ми смениха горе тройниците за врьщащата нафта и марку4етата, (58 лв са тройниците с марку4етата)и в понеделник ще ходя са центровка на помпа и дюзи,
с това проблема ми свърва :D
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
На всички видове дизелови двигатели се подменят разпръсквачите когато им дойде времето.Специално на ЖТД и всички други комонрайл-двигатели дюзите не се настройват по налягане на отваряне както при другите,включително и на ТДИ-двигателите.Прави се проверка на стенд като се подава налягане от 300 бара и се подава краткотраен импулс от 9 волта.9 волта трябва да гарантира отварянето на дюзата,защото при студен старт и подгряване консумацията стига до над 200 ампера и напрежението на акумуклатора пада до 10 волта.При подадена нафта от 300 бара и подаден краткотраен импулс се следи за разпрашяването на изтичащата нафта и формата на конуса,който трябва да е симетричен и във вид на много финна мъгла.Второто нещо което подлежи на проверка е при 300 бара налягане и не подадено напрежение в продължение на 30 сек трябва да няма никакво изтичане на нафта през разпръсквачаТова се нарича тест за херметичност на затваряне.Има ли изтичане/наличие на капка под разпръсквача/ и вижда ли се струята на изтичащата нафта визуално след подадено напрежение то разпръсквача е за подмяна.Както се изразяват разпръсквача пикае.За сега не знам у нас да се предлагат за ЖТД само разпръсквачи.Предлагат се дюзи комплект и то на цена около 1000 лв/бр.с доставка.Подмяната на разпръсквачи на комонрайл двигател е много висококвалифицирана дейност защото конструкцията на дюза комплект е много сложна и с много финни детайли,като някои от тях се проверяват за износване.vsd написа:На jtd има ли какво да се настройва по помпата? И на дюзите какво им се настройва.Колеги я кажете за разпръсквачите. На td100 сигурно се сменят, но на jtd дали се сменят.
Коментар
-
Ти ме уплаши от JTD мотора... Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Тъй като приемам всички твои думи за достоверни, следейки мненията ти, бих искал да те попитам къде може да се извърши проверка на дюзите и да се заменят разпръсквачите на TD100 модела? Моята кола е с този двигател.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Не се плаши от ЖТД мотора.Добре експлоатиран,с редовна смяна на консумативи,добро гориво-може да имаш проблем с дюзи след 350000-400000 клм. Смяна на разпръсквачи могат да ти извършят в сервиза на Лукас-София-Красна поляна.Но преди това трябва да се качът на стенд,да се тестват и се установи дали са за смяна.Пак тамСред майсторите се шири твърдението,че след 100-150000 клм трябвало да се сменят дюзите.Няма такова нещо.Те не са коинсуматив.Подменят се когато им дойде времето.Тези приказки дето ги говорят:аз като гледам как работи си за дюзи-няма такова нещо.Проведения тест решава дали са за смяна или не.Специално при твоя двигател дюзите се настройват по налягане на отваряне след подмяна на разпръсквачите,и ако майстора не е грамотен резултатите може след смяна да не са добри.Резултата от новите разпръсквачи е 50% от разпръсквачите и другите 50% от маистора който извършва настройките и тестовете.crush написа:Ти ме уплаши от JTD мотора... Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Тъй като приемам всички твои думи за достоверни, следейки мненията ти, бих искал да те попитам къде може да се извърши проверка на дюзите и да се заменят разпръсквачите на TD100 модела? Моята кола е с този двигател.
Коментар
-
Моята машина е внос от Италия Имах тогава избор между бравото което си има климатроник ел огледала там стакла и другите му екстри и браво тд 100 без климатици климатроници абс си без джанти и такива неща, и разликата между 2те беше 1100 лвсега като се замисля трябваше да взема тд100 !По опростено, по евтино за подръжка, и може и да е било в по добро техническо състояние, нямаше ел огледал само ел прозорци и централно като екстри
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Дай по тази логика да се върнем към пишещите машини и отопление с въглища, примерно? И към коли с карбуратори, също.AthlonXP написа:сега като се замисля трябваше да взема тд100 !По опростено, по евтино за подръжка, и може и да е било в по добро техническо състояние, нямаше ел огледал само ел прозорци и централно като екстри
Коментар
-
Тук на всички ни е ясно,че си най-големия фен на JTD, обаче при избора на 10 годишна кола на първо място според мен е моментното състояние на колата. За какво ми е си купувам JTD , ако видимо колата изглежда доста амортизирана. Сега ако става въпрос за нови автомобили там избора е ясен- JTD>TD100ogi28b написа:Дай по тази логика да се върнем към пишещите машини и отопление с въглища, примерно? И към коли с карбуратори, също.AthlonXP написа:сега като се замисля трябваше да взема тд100 !По опростено, по евтино за подръжка, и може и да е било в по добро техническо състояние, нямаше ел огледал само ел прозорци и централно като екстри
SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
А на пазара да не би да има само 2 автомобила, от които единия е ТД а втория е ЖТД и ти трябва да си сведеш избора до конкретните два автомобила?п.п. AthlonXP аз съм съгласен да ти купя автомобила за хубава предложена от теб цена.Искам да го чуя само как работи (механично) и ако цената е достатъчно ниска, други разни дюзи и т.н. не ме интересуват.Предлагам и чист 100% бартер за Пунто 1.7ТД двигател, много добре работещ и вървящ, с клима и всякакви други глезтоийки - ЕЛХ.VooDoo написа:Тук на всички ни е ясно,че си най-големия фен на JTD, обаче при избора на 10 годишна кола на първо място според мен е моментното състояние на колата. За какво ми е си купувам JTD , ако видимо колата изглежда доста амортизирана. Сега ако става въпрос за нови автомобили там избора е ясен- JTD>TD100ogi28b написа:Дай по тази логика да се върнем към пишещите машини и отопление с въглища, примерно? И към коли с карбуратори, също.AthlonXP написа:сега като се замисля трябваше да взема тд100 !По опростено, по евтино за подръжка, и може и да е било в по добро техническо състояние, нямаше ел огледал само ел прозорци и централно като екстри
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Наистина, колко си прав само... Сега ще потърся старата перфектно работеща пишеща машина, че тоя компютър съвсем се амортизира, не му достига RAM-памет и др. ИзобщоVooDoo написа:За какво ми е си купувам JTD , ако видимо колата изглежда доста амортизирана.
Даже един съвет да ви дам: Това JTD-то е един много, ама много скапан двигател. Изобщо дизеловия двигател като идея е много безпредметен! Купувайте си смело бензинови коли, слагайте им по 1 газ-метанова бомба в багажника, и си свиркайте.
Коментар
Реклама
Collapse


Твоя автомобил на кое от двете условия отговаря ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

Коментар