Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    crush написа:
    А защо да трябва да сменяш дюза, след като колега от форума беше споделил, че се сменят разпръсквачите? Поправете ме ако греша, казвам го по спомени. Говереше се нещо за разпръсквачи делфи...
    Колега,прав си!Трябва да се сменат разпръсквачите а не дюзите!Цпецялно за дюзите си имам стендове,с който майсторите могат да си регулират!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #17
      днес ходих в сервиз и там за 70 лв ми смениха горе тройниците за врьщащата нафта и марку4етата, (58 лв са тройниците с марку4етата)и в понеделник ще ходя са центровка на помпа и дюзи, с това проблема ми свърва :D
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #18
        На jtd има ли какво да се настройва по помпата? И на дюзите какво им се настройва.Колеги я кажете за разпръсквачите. На td100 сигурно се сменят, но на jtd дали се сменят.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #19
          vsd написа:
          На jtd има ли какво да се настройва по помпата? И на дюзите какво им се настройва.Колеги я кажете за разпръсквачите. На td100 сигурно се сменят, но на jtd дали се сменят.
          На всички видове дизелови двигатели се подменят разпръсквачите когато им дойде времето.Специално на ЖТД и всички други комонрайл-двигатели дюзите не се настройват по налягане на отваряне както при другите,включително и на ТДИ-двигателите.Прави се проверка на стенд като се подава налягане от 300 бара и се подава краткотраен импулс от 9 волта.9 волта трябва да гарантира отварянето на дюзата,защото при студен старт и подгряване консумацията стига до над 200 ампера и напрежението на акумуклатора пада до 10 волта.При подадена нафта от 300 бара и подаден краткотраен импулс се следи за разпрашяването на изтичащата нафта и формата на конуса,който трябва да е симетричен и във вид на много финна мъгла.Второто нещо което подлежи на проверка е при 300 бара налягане и не подадено напрежение в продължение на 30 сек трябва да няма никакво изтичане на нафта през разпръсквачаТова се нарича тест за херметичност на затваряне.Има ли изтичане/наличие на капка под разпръсквача/ и вижда ли се струята на изтичащата нафта визуално след подадено напрежение то разпръсквача е за подмяна.Както се изразяват разпръсквача пикае.За сега не знам у нас да се предлагат за ЖТД само разпръсквачи.Предлагат се дюзи комплект и то на цена около 1000 лв/бр.с доставка.Подмяната на разпръсквачи на комонрайл двигател е много висококвалифицирана дейност защото конструкцията на дюза комплект е много сложна и с много финни детайли,като някои от тях се проверяват за износване.

          Коментар


            #20
            Ти ме уплаши от JTD мотора... Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Тъй като приемам всички твои думи за достоверни, следейки мненията ти, бих искал да те попитам къде може да се извърши проверка на дюзите и да се заменят разпръсквачите на TD100 модела? Моята кола е с този двигател.
            www.CarProfi-BG.com
            Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
            Зареждане и ремонт на автоклиматици.
            Най-атрактивните цени в София!

            Коментар


              #21
              crush написа:
              Ти ме уплаши от JTD мотора... Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Тъй като приемам всички твои думи за достоверни, следейки мненията ти, бих искал да те попитам къде може да се извърши проверка на дюзите и да се заменят разпръсквачите на TD100 модела? Моята кола е с този двигател.
              Не се плаши от ЖТД мотора.Добре експлоатиран,с редовна смяна на консумативи,добро гориво-може да имаш проблем с дюзи след 350000-400000 клм. Смяна на разпръсквачи могат да ти извършят в сервиза на Лукас-София-Красна поляна.Но преди това трябва да се качът на стенд,да се тестват и се установи дали са за смяна.Пак тамСред майсторите се шири твърдението,че след 100-150000 клм трябвало да се сменят дюзите.Няма такова нещо.Те не са коинсуматив.Подменят се когато им дойде времето.Тези приказки дето ги говорят:аз като гледам как работи си за дюзи-няма такова нещо.Проведения тест решава дали са за смяна или не.Специално при твоя двигател дюзите се настройват по налягане на отваряне след подмяна на разпръсквачите,и ако майстора не е грамотен резултатите може след смяна да не са добри.Резултата от новите разпръсквачи е 50% от разпръсквачите и другите 50% от маистора който извършва настройките и тестовете.

              Коментар


                #22
                С 2 думи закрепям положението и напролет я продавам !Те тия дюзи струват колкото колата
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #23
                  Toва потвърждава мнението ми, че JTD се продава само ако е проблемно и много рядко ако собственика е решил да мине на нова кола :D
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    Toва потвърждава мнението ми, че JTD се продава само ако е проблемно и много рядко ако собственика е решил да мине на нова кола :D
                    Твоя автомобил на кое от двете условия отговаря ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                    SEAT Leon Cupra 300
                    Triumph Street Triple 765 R

                    Коментар


                      #25
                      Аз говорех за продаваните в БГ A за моя мога само да гадая.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        Моята машина е внос от Италия Имах тогава избор между бравото което си има климатроник ел огледала там стакла и другите му екстри и браво тд 100 без климатици климатроници абс си без джанти и такива неща, и разликата между 2те беше 1100 лвсега като се замисля трябваше да взема тд100 !По опростено, по евтино за подръжка, и може и да е било в по добро техническо състояние, нямаше ел огледал само ел прозорци и централно като екстри
                        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                        Коментар


                          #27
                          AthlonXP написа:
                          сега като се замисля трябваше да взема тд100 !По опростено, по евтино за подръжка, и може и да е било в по добро техническо състояние, нямаше ел огледал само ел прозорци и централно като екстри
                          Дай по тази логика да се върнем към пишещите машини и отопление с въглища, примерно? И към коли с карбуратори, също.

                          Коментар


                            #28
                            ogi28b написа:
                            AthlonXP написа:
                            сега като се замисля трябваше да взема тд100 !По опростено, по евтино за подръжка, и може и да е било в по добро техническо състояние, нямаше ел огледал само ел прозорци и централно като екстри
                            Дай по тази логика да се върнем към пишещите машини и отопление с въглища, примерно? И към коли с карбуратори, също.
                            Тук на всички ни е ясно,че си най-големия фен на JTD, обаче при избора на 10 годишна кола на първо място според мен е моментното състояние на колата. За какво ми е си купувам JTD , ако видимо колата изглежда доста амортизирана. Сега ако става въпрос за нови автомобили там избора е ясен- JTD>TD100
                            SEAT Leon Cupra 300
                            Triumph Street Triple 765 R

                            Коментар


                              #29
                              VooDoo написа:
                              ogi28b написа:
                              AthlonXP написа:
                              сега като се замисля трябваше да взема тд100 !По опростено, по евтино за подръжка, и може и да е било в по добро техническо състояние, нямаше ел огледал само ел прозорци и централно като екстри
                              Дай по тази логика да се върнем към пишещите машини и отопление с въглища, примерно? И към коли с карбуратори, също.
                              Тук на всички ни е ясно,че си най-големия фен на JTD, обаче при избора на 10 годишна кола на първо място според мен е моментното състояние на колата. За какво ми е си купувам JTD , ако видимо колата изглежда доста амортизирана. Сега ако става въпрос за нови автомобили там избора е ясен- JTD>TD100
                              А на пазара да не би да има само 2 автомобила, от които единия е ТД а втория е ЖТД и ти трябва да си сведеш избора до конкретните два автомобила?п.п. AthlonXP аз съм съгласен да ти купя автомобила за хубава предложена от теб цена.Искам да го чуя само как работи (механично) и ако цената е достатъчно ниска, други разни дюзи и т.н. не ме интересуват.Предлагам и чист 100% бартер за Пунто 1.7ТД двигател, много добре работещ и вървящ, с клима и всякакви други глезтоийки - ЕЛХ.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #30
                                VooDoo написа:
                                За какво ми е си купувам JTD , ако видимо колата изглежда доста амортизирана.
                                Наистина, колко си прав само... Сега ще потърся старата перфектно работеща пишеща машина, че тоя компютър съвсем се амортизира, не му достига RAM-памет и др. Изобщо Даже един съвет да ви дам: Това JTD-то е един много, ама много скапан двигател. Изобщо дизеловия двигател като идея е много безпредметен! Купувайте си смело бензинови коли, слагайте им по 1 газ-метанова бомба в багажника, и си свиркайте.

                                Коментар

                                Working...
                                X