Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1.9 JTD

    Ето такава тоалетна имам ! ето го проблема с него ! Върви като змей, харчеше малко ! Сега като махнах горе капака и видях, че всичко е обляно с нафта, връщащите маркучи нафтата са здрави !! Проверено 100 % сутрин колата в студовете като я паля, изпушва сурова нафта много жестоко и мени уборото, чат пат 1диния цилиндар изчезва, маслто не го пипа(сигментите са здрави ! ) и няма грам душа докато невдигне температура !Питам тия дюзи някой прави ли ги, и каде да я закарам гарантирано да я оправят !Много я обичам, ама тоя проблем ме мъчи вече 2 месеца и става все по нетарпимо Благодаря Ви!
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    До вчера работеше, а днес не? Как по-точно се случи?
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    Коментар


      #3
      crush написа:
      До вчера работеше, а днес не? Как по-точно се случи?
      Тя работеяе 2 месеца така тежко, ама от днес стана непоносимо просто, смарди 4ак вътре в купето на нафта ина4е си загрява и заработва 4исто, върви си както трябва, ама продължава да извира дюзата, изти4а пове4е от колкото хар4и
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        Да си слагал нафта за локомотиви или изобщо нафта, която не е от бензиностанция?

        Коментар


          #5
          Добре де, къде е обляно в нафта? Около филтъра? Около 1 от инжекторите? Около помпата? И при всички тези проблеми контролната лампа за проблеми с двигателя никога ли не ти свети? При контакт свети ли, и после да изгасне ?

          Коментар


            #6
            Свети лампата за дюзите после си гасне, да сипвал съм нафта която не е от бензиностанция и то много пъти, от филтара нетече, от помпата също, само от 1 от дюзите (на 3ти цилиндар) и наводнява навсякаде.
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #7
              Колега една снимка можеш ли да й направиш.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #8
                Аз като взех мойто Браво,първото нещо което ми казаха е следното:ТАЗИ КОЛА ТРЯБВА ДА Я КАРАШ САМО С КАЧЕСТВЕНА НАФТА....!!!! ...Като нямаш пари,ще се варви пеш!!
                Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                Коментар


                  #9
                  AthlonXP написа:
                  Свети лампата за дюзите после си гасне, да сипвал съм нафта която не е от бензиностанция и то много пъти, от филтара нетече, от помпата също, само от 1 от дюзите (на 3ти цилиндар) и наводнява навсякаде.
                  Да разбирам ли, че си слагал т.нар. локомотивна нафта?Нека ти обясня и на теб, въпреки че е късно. Твоят автомобил е проектиран да работи с нафта с доста ниско съдържание на сяра. Ако си карал с нафта, която има по-високо съдържание на сяра, например т.нар. локомотивна, то тя има поне 5 пъти повече сяра. Така, какво запушва дюзите - сярата. Защо локомотивите нямат проблеми - защото техните дюзи са значително по-големи от твоите и моите. Изводът какъв е - не се кара с друга нафта, защото последствията са запушени дюзи. Незнам дали при теб е това проблемът, но все пак реших да ти ги кажа тези неща. Имаше и друга тема, в която по-подробно обяснявах, но сега нямам време да я изровя, че съм на работа.Успех и пиши като откриеш проблема.

                  Коментар


                    #10
                    Ако проблема е запушена дюза, защо се оправя като загрее колата. То и теча как се оправя сам като загрее
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #11
                      днес ще ви покажа клипче, сега ще я паля студена да видите за какво ви гогоря
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар


                        #12
                        i4kin написа:
                        Аз като взех мойто Браво,първото нещо което ми казаха е следното:ТАЗИ КОЛА ТРЯБВА ДА Я КАРАШ САМО С КАЧЕСТВЕНА НАФТА....!!!! ...Като нямаш пари,ще се варви пеш!!
                        Пич, парите не са проблем, не съм марляч и колата си ходи в отуризирани сервизи на фиат за всяка манипулация ! Карам я 1 година кошницата като я купих, я взех на доверие прехвърлихме я и после се качих в нея ( нямаше такава развалина !! ) цялтата предница е сменена ! дискове накладки спиачни маркучи, маркуча от интеркулера кум главата масла филтри се сменят на 8 хиляди ! проблема не е запушена дюза а по скоро пикаеща, ама теча идва горе от тея зелените чашки на които се свръзват маркучетата за връщащата нафта ! Понеже ми казаха дюза 2ра ръка е 200 лв, нова не ми се иска да питам, а ми се иска да знам дали ги рециклират някаде !
                        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                        Коментар


                          #13
                          AthlonXP написа:
                          i4kin написа:
                          Аз като взех мойто Браво,първото нещо което ми казаха е следното:ТАЗИ КОЛА ТРЯБВА ДА Я КАРАШ САМО С КАЧЕСТВЕНА НАФТА....!!!! ...Като нямаш пари,ще се варви пеш!!
                          Пич, парите не са проблем, не съм марляч и колата си ходи в отуризирани сервизи на фиат за всяка манипулация ! Карам я 1 година кошницата като я купих, я взех на доверие прехвърлихме я и после се качих в нея ( нямаше такава развалина !! ) цялтата предница е сменена ! дискове накладки спиачни маркучи, маркуча от интеркулера кум главата масла филтри се сменят на 8 хиляди ! проблема не е запушена дюза а по скоро пикаеща, ама теча идва горе от тея зелените чашки на които се свръзват маркучетата за връщащата нафта ! Понеже ми казаха дюза 2ра ръка е 200 лв, нова не ми се иска да питам, а ми се иска да знам дали ги рециклират някаде !
                          Пикаещата дюза не е ли пак полузапушена дюза?

                          Коментар


                            #14
                            Airfan написа:
                            AthlonXP написа:
                            i4kin написа:
                            Аз като взех мойто Браво,първото нещо което ми казаха е следното:ТАЗИ КОЛА ТРЯБВА ДА Я КАРАШ САМО С КАЧЕСТВЕНА НАФТА....!!!! ...Като нямаш пари,ще се варви пеш!!
                            Пич, парите не са проблем, не съм марляч и колата си ходи в отуризирани сервизи на фиат за всяка манипулация ! Карам я 1 година кошницата като я купих, я взех на доверие прехвърлихме я и после се качих в нея ( нямаше такава развалина !! ) цялтата предница е сменена ! дискове накладки спиачни маркучи, маркуча от интеркулера кум главата масла филтри се сменят на 8 хиляди ! проблема не е запушена дюза а по скоро пикаеща, ама теча идва горе от тея зелените чашки на които се свръзват маркучетата за връщащата нафта ! Понеже ми казаха дюза 2ра ръка е 200 лв, нова не ми се иска да питам, а ми се иска да знам дали ги рециклират някаде !
                            Пикаещата дюза не е ли пак полузапушена дюза?
                            Не, извинявам се, че не съм качил клип имах много задължения днес, пикаещата дюза е дюза която неправи нафтата на мъгла като впръсква а я пуска като от чешмата и затова като загрее мотора се оправя, метала се разширява !
                            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                            Коментар


                              #15
                              А защо да трябва да сменяш дюза, след като колега от форума беше споделил, че се сменят разпръсквачите? Поправете ме ако греша, казвам го по спомени. Говереше се нещо за разпръсквачи делфи...
                              www.CarProfi-BG.com
                              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                              Най-атрактивните цени в София!

                              Коментар

                              Working...
                              X