Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не свети реотанчето за подгрев на свещите,а свети CODE!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не свети реотанчето за подгрев на свещите,а свети CODE!

    Историята е следната:закарвам си колата на майстор на помпите.Помпата клеясала задържал клапана...Уж оправена.Закачат некадърните калфи помпата ама уж изключили имобилайзера.И сега ток към свещите не ходи уж на късо връзвали там ко правили... при другите коли така ставало незнаят с моята защо не става.Някой има ли си идея от какво може да е?
    Bravo TD_100 GT

    #2
    Шибани лумпели!! Майсторите ще изместят скоро време служителите на МВР в класацията "Колко съм прост!"Откачи плюс клемата от акумулатора за поне 2 часа. След това я закачи обратно, влез в купето, постави ключа и завърти веднъж на контакт. След това изключи и завърти още веднъж на контакт. После пак изключи и включи на контакт. На третия път трябва да изгасне ключето. Не гарантирам за този метод, но не ти пречи да пробваш. Два пъти съм го пробвал и е действа. Веднъж на корса джи си ай, и втори път на една брава.
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    Коментар


      #3
      Ама дали е свързано тоя CODE с подгряването???Защото колата не пали именно поради тази причина че не отива ток към подгревните свещи.Пак и тя колата не е в мен, при "майсторите" е, но то си ме човърка и викам ако има някой хаберлия да каже за какво точно става дума.
      Bravo TD_100 GT

      Коментар


        #4
        Еми щом свети коде аз ако съм на тая кола на местото няма да си включа нито подгрева нито ще подам ток към клапана пуск.

        Коментар


          #5
          Да бе ама преди давам на контакт всичко си светва заедно и след секунда си огасва CODE реотанчето се застоява още малко... А сега при подаване на контакт въопще не светва реотанчето, ако е така както казваш ти не трябва ли да светне и веднага да огасне реотанчето и да продължи да си свети CODE?Безхаберник сам затова ако е глупав въпроса може да ме извините колеги.
          Bravo TD_100 GT

          Коментар


            #6
            Никак не ти е глупав въпроса,човек не може да знае всичко.Аз лично не съм имал подобен случай,но за да светни тази лампа,според мен все едно че не си разпознава ключа,и автоматично се включва защитата.Има хора които са спецовев тази област,потърси (Ключаря) на лични, или в този раздел: ( Ключове, ключалки, брави, централно, имобилайзери)

            Коментар


              #7
              кола

              май колега си збъркал сервиза като не знаят за кода що пипат ако им се падне ФОРД дизел след 2000 г какво ще праваттези майстори са само за механична работа ама в помпата има и електроника може на някой да е малко ама има да си възтановят всичко както е било за махане на кода колега ще ти вземе пари ама май тези пари трябва да ги дадат майсторите
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                колеги помагайте при мен реотанчето светва само когато е много студено -7-8 иначе изобщо не свети
                Bravo GT JTD105

                Коментар


                  #9
                  става вапрос за браво жтд 105
                  Bravo GT JTD105

                  Коментар


                    #10
                    Ама пали ли поне?при по високите температури?
                    Bravo TD_100 GT

                    Коментар


                      #11
                      с паленето няма никакъв проблем,въпроса ми е дали е нормално или си паля без подгряване
                      Bravo GT JTD105

                      Коментар


                        #12
                        Може би имаш една или няколко изгоряли подгряващи свещи.Отиди да ти я закачат за да се разбере колко са изгорели!
                        Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                        Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                        Коментар


                          #13
                          дали има изгоряли?защото никога не ми е премигвало
                          Bravo GT JTD105

                          Коментар


                            #14
                            Аз мисля че си палиш без подгрев, защото имам един приятел с астра дизелче и на него му се вклучва реотанче когато температурите са малко под нулата.Но най-добре е да ти каже колега с JTD мотор.
                            Bravo TD_100 GT

                            Коментар

                            Working...
                            X