Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пета дюза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пета дюза

    Може ли някои да ме светне за петата дюза на 2.4 ТД .Помоли ме един колега да разуча от форума. Ходил на много майстори и му казали че тази дюза с кабелчето не работила че е била помпа дюза и струвала 1000 лв. Аз мисля че нее тъй като е чист ТД двигател .
    Anton

    #2
    Тази дюза с кабелчето е като всички останали дюзи, само дето има един датчик в нея, който засича кога е момента на впръскването. Праща сигнала по кабелчето, което отива до компютъра на колата (и тя има компютър, нищо, че не е комън рейл). На компютъра му трябва да знае за точния момент на впръскването, защото аванса(предварението) се контролира електронно при тази система на Лукас. Даже системата си има име, но сега ми излезе от ума, с четири букви мисля беше името Въпросната се среща също при някой от дизелите на Рено и Мерцедес доколкото знам. ААаааа сетих се --->> ЕПИК се казваше системата. Има датчици за температурата на водата, въздуха, положението на коляновия вал и т.н. Ако има грешка по веригата някъде, на таблото ще светне лампа и тр. да се отиде на диагностична апрататура, която ще преведе кода за грешката и ще каже къде е проблема...
    TD_100, че е кръгло число.

    Коментар


      #3
      Колегата ти обясни принципно работата на тази дюза.Позволявам си да пиша само защото е нужно едно уточнение,а именно че тук системата е на Бош а не е ЕПИК на Лукас,но това няма никакво значение все пак въпроса беше за какво служи тази дюза.Мисля че се досещаш вече че няма как да става дума за помпа дюза.А иначе цената и наистина е висока,но чак пък 1000 ми се вижда доста.При изказване от сорта за помпа дюза аз лично бих потърсил и друго мнение.

      Коментар


        #4
        Re: Пета дюза

        [quote="antond"]..................... Ходил на много майстори и му казали че тази дюза с кабелчето не работила че е била помпа дюза и струвала 1000 лв......................... При такова изказване,кажи на колегата ти да смени майсторите и отдалече да ги заобикаля когато е с колата.

        Коментар


          #5
          Благодаря на всички които се озоваха на въпроса.Ще му предам съветите ви. Защото Аз съм намислил да си вземам Фиат Мареа но с 1.9 jtd мотор.Дори съм си я харесал но не ми достигат средствата.
          Anton

          Коментар


            #6
            Здравейте колеги! имам проблем и се нуждая от помощ.Беше ми паднал акумулатора и след зареждането му пак не успях да запаля.И по изпитания начин по нанадолнището успях ама сега ми светна датчика на дюзата иначе няма промяна в мощността и ускорението. А и се наложи да спра алармата.Проблем ли е това че свети тая лампичка.Fiat Marea 2.4 td

            Коментар


              #7
              havier написа:
              Здравейте колеги! имам проблем и се нуждая от помощ.Беше ми паднал акумулатора и след зареждането му пак не успях да запаля.И по изпитания начин по нанадолнището успях ама сега ми светна датчика на дюзата иначе няма промяна в мощността и ускорението. А и се наложи да спра алармата.Проблем ли е това че свети тая лампичка.Fiat Marea 2.4 td
              може би трябва да си смениш горивния филтър щом ти свети лампата това значи

              Коментар


                #8
                кола

                провери как са подгревните свещи тази лампа е за няколко работи
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  пали без проблем по принцип едва ли са подгревните свещи.ама като се сетя тя нямаше и нафта та наливах.трябва да е друпнала въздух и за тва не палеше.и после видях че свети тоя датчик.предния път като светна беше дюзата с датчика и за тва и викам така.ама сеге има мощност ускорява и не пуши.и незнам

                  Коментар

                  Working...
                  X