Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Черен дим - решение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Черен дим - решение

    Сигурен сЪм, че някои от вас имат проблем с пушека. И аз го имах същия - проверих какво ли не дюзи, масло, слагах всякаква нафта, алпин дизел, ви палуъра на шел, какво ли не.Един приятел ми каза - ела да я видя. Каза ми влез дай газ и задръж на 4500 оборота. Направих го. Извика ме - ела да видиш сега - отдолУ на асфалта имаше Черно петно и ми каза това е запушен катализатор - отиваш и го махаш. Речено сторено, махнах го и след това проблем никакъв, нито пушек дори и промяна няма в шума на двигателя. Надявам се да съм полезен на някои от вас.
    каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

    #2
    Са след месец-два ще я усетиш промяната в звука, че и вибрацийките ще ги усетиш...
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    Коментар


      #3
      Че то смяната/премахването на катализатора е първото нещо след смяната на консумативите, което се прави при покупка на стар автомобил... Аз винаги махам катализатора и слагам резонатор.
      M-Benz E 250 TD 150hp
      M-Benz 200d 75 hp
      Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

      Коментар


        #4
        Колеги все си мисля, че като се махне катализатора, колата не спира да гори масло. :D

        Коментар


          #5
          naskobg написа:
          Колеги все си мисля, че като се махне катализатора, колата не спира да гори масло. :D
          Даааааааааа тука си много прав :P :P :P Аз моя катализатор го извадих щото изкарах 100лв от него!!!!!!!! А после сложих си тръба на мястото на катализатора и нямам никакви проблеми с шума
          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

          Коментар


            #6
            еми аз го махнах моя преди около 3 седмици,от тогава съм минал около 1000 км. и не виждам някаква промяна в маслото.то иначе моя фиат никога не ми е харчил масло (да чукаме на дърво :D ).
            каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

            Коментар


              #7
              Има ли нещо по-специфично при махането при JTD ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Аз не съм много "за" махането на катализатора, особенно ако си е наред.

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Има ли нещо по-специфично при махането при JTD ?
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=33780&postdays=0&postorder=asc&sta rt=15малко снимки какво има вьтре :P
                  тунинговам си колите за удоволствие
                  някои с турбо други с чип

                  Коментар


                    #10
                    msotiroff написа:
                    Че то смяната/премахването на катализатора е първото нещо след смяната на консумативите, което се прави при покупка на стар автомобил... Аз винаги махам катализатора и слагам резонатор.
                    Колата когато я купувах 2006 предполагам беше на 234000 км.Аз съм и навъртял вече около 70000.Проблеми с катализатора съм нямал и разхода ми е много добър.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      crush написа:
                      Са след месец-два ще я усетиш промяната в звука, че и вибрацийките ще ги усетиш...
                      Какво ще стане след два месеца, че да усети промяна във звука. Ако има нещо, ще си проличи веднага. За какви вибрации става въпрос.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Има ли нещо по-специфично при махането при JTD ?
                        Няма.На моя му отворихме едно прозорче отдолу без да го сваляме.Вадиш питата и после заваряваш.Това е.Няма нищо особено,само дето почна да ми превърта съединителя при максимално натоварване.Все едно не е твоята кола..
                        FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                        Коментар


                          #13
                          vsd написа:
                          crush написа:
                          Са след месец-два ще я усетиш промяната в звука, че и вибрацийките ще ги усетиш...
                          Какво ще стане след два месеца, че да усети промяна във звука. Ако има нещо, ще си проличи веднага. За какви вибрации става въпрос.
                          АМи самото гърне, което ти слагат губи качествата си след известно време, така както катализатора. При мен се появиха кофти вибрации от него при високите обороти и като цяло стана по шумничка. То зависи и на какво качество попадаш, разбира се!
                          www.CarProfi-BG.com
                          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                          Най-атрактивните цени в София!

                          Коментар


                            #14
                            Ами можеш да направиш такаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...asc&start=15и да не слагаш друго гърне, а освен това не слагаха ли тръба или нещо от тоя сорт. Вибрациите не вярвам да са ти се получили от резонаторното гърне.tinalex, чак толкова мощна да стане че да ти превърта съединителя по-скоро си е тръгнал самия съединител
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #15
                              Относно цитираната от теб тема - майка ми много си хареса едно рено меган купе и бях събрал парички и го купих, макар и да съм скептично настроен към френските. Та като го гледахме джамбазите бяха направили точно това - извадили катализатора и оставили само черупката. Е дрънчеше при набиране и при отпускане на газта м/у 2500 и 3000 оборота такова бучене се получаваше в купето, че чак изтръпвах. Не исках и да се доближавам до тази кола, но много "специалисти" се намесиха в главата на майка ми, наду ми главата и хоп сега проблемите. Сложихму резонаторно гърне за 80 лв... Банани проблемът не изчезна, само стана по-малък. И в крайна сметка после кихнах 200 лв за корекции по изпускателната система, за да няма това бучене и вибрациите. Поне момчетата си разбираха от работата и не съжалявам за тези пари. Та за напред има ли катализатор колата ми - никакво махане ! Моето браво е с резонаторно гърне и да вибрациите са от него и шума също. Но не ми е гот на 2 месеца да давам по 80 лв...
                              www.CarProfi-BG.com
                              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                              Най-атрактивните цени в София!

                              Коментар

                              Working...
                              X