Колеги имам питане,Може темата да е дискутирана, но ми е доста спешно.При -11 градуса Мареята не пали и реших че са свещи. Двигатела е JTD м.11.2000г. Реотанчето мигаше 15-тина пъти след запалване. Оказа се че свещите са на много гадно място. Човека който ги смени каза че и четирите са изгорели. Интересното е че при -6 градуса палеше и така. Възможно ли е? Смених ги с "Искра" пък да видим.Проблемите които възникнаха са 2:1.Едната свещ не се затяга хубаво, човека каза че и при развиването стапрата скърцала, демек резбата се е прецакала. Въпроса ми е какъв проблем може да възникне от това? Компресия или нещо друго.2.При вадене на буксата на четвъртата свещ /до която няма никакъв достъп намира се най отляво погледнато отпред/ се счупи един от четирите пластмасови тройника на дюзите. Никъде няма такъв, освен ако се подмени всичко след поръчка, чакане и 70-80 лева. Колата така не може да се кара и трябва да стои на улицата пред един сервиз. Въпроса е откъде може да се намери такъв тройник?Това е. Ако някой знае нещо да драсне два реда.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при смяната на свещите
Collapse
X
-
Колегата BO беше писал че JTD пали на -5 без проблеми с изгорели свещи За тройника виж тази темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=27003Колегата има доста части. Май и други колеги търсеха, но не съм сигурен.
-
Какво значи че не се затяга хубаво - върви трудно или въобще не може да се стегне?при мен едната свещ скърцаше като се развиваше и после по трудно се зави, защото имаше намазано някъкво нещо против саморазвиване.Точно тази свещ беше сменяна преди мен от местен майстор. Другите се развиха без проблем.Виж старата свещ дето е скърцала дали има намазано нещо по резбата - може да е от това.А за тройника някъде на старо.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Re: проблем при смяната на свещите
bobist написа:Колеги имам питане,Може темата да е дискутирана, но ми е доста спешно.При -11 градуса Мареята не пали и реших че са свещи. Двигатела е JTD м.11.2000г. Реотанчето мигаше 15-тина пъти след запалване. Оказа се че свещите са на много гадно място. Човека който ги смени каза че и четирите са изгорели. Интересното е че при -6 градуса палеше и така. Възможно ли е? Смених ги с "Искра" пък да видим.Проблемите които възникнаха са 2:1.Едната свещ не се затяга хубаво, човека каза че и при развиването стапрата скърцала, демек резбата се е прецакала. Въпроса ми е какъв проблем може да възникне от това? Компресия или нещо друго.2.При вадене на буксата на четвъртата свещ /до която няма никакъв достъп намира се най отляво погледнато отпред/ се счупи един от четирите пластмасови тройника на дюзите. Никъде няма такъв, освен ако се подмени всичко след поръчка, чакане и 70-80 лева. Колата така не може да се кара и трябва да стои на улицата пред един сервиз. Въпроса е откъде може да се намери такъв тройник?Това е. Ако някой знае нещо да драсне два реда.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Колеги значи да си довърша темата..От петък до събота проблема се реши.Действително тоя който ми сменяше свещите счупи и тройника понеже последната от ляво букса не излизаше. Оправдавам го човека защото се стъмваше вече и беше студено. Той напъваше клемата с едно рамо понеже там не може да се бръкне. Но както си го счупи, после си го взе в къщи и го направи. Каза че е по-здраво от преди. Показа ми го - направил го е от болт, който е разпробил и е направил резба и на болта и на тройника. Навил го е и го е залял с лепило като вътре отворите си фунционират. Мерси на колегата nikola nikolov, който ми каза че има тройник на старо. Сигурно ще го взема но за по-натам, сега поставихме стария, напъвах го, изглежда здраво. Накрая даже му е изпилил удебеление за да държи маркучето. Като работи колата няма капки, няма теч. Третата свещ скърцаше още при развиването на старата. После при наниване на новата тя вървеше трудно, човека каза че сигурно е накриво. Когато запалихме гледахме внимателно свешите. Оказа се че тая свещ прави леки балончета. Моя човек я разви, резбата близо до половината се беше замазала. Той я пили сума време, чисти я нещо, после я омота с тефлонова лента и я нави наново. Запалихме пак и нямаше вече течове.Та мисля да се е решил проблема. Мерси за помощта. Сега като дам на контакт реотанчето няма и 2-3 сек. и гасне и после нито примигва нито нищо. Преди докато запаля мигаше а и след запалване мигаше още 15 пъти. Това при 4 изгорели свещи. Искам да видя при -12 как ще е.Fiat Marea JTD 110 Weekend ELX - 2000г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар