Здравейте,от известно време насам имам изключително дразнещ проблем, като реших да се допитам до колегите във форума преди да прибегна до услугите на сервиз. При студен двигател стартерът върти продължително около 5-6 секунди, като през това време двигателят "кашля", като се опитва да запали. Това явление не се наблюдава при загрял двигател, когато машината пали с четвърт оборот. Имам чисто нов замерен акумулатор 72 ah с висок за този клас автомобил стартов ток, днес съм сменил горивния филтър с клапанчето към него, както и въздушния филтър. Проверил съм всяка една свещ поотделно. Ползвам само качествена нафта /vpower diesel/, като периодично слагам добавка за дюзи. Проверил съм видимите и достъпни маркучи и шлауфи на рециркулацията, като съм пристегнал и наличните скоби за евентуален приток на въздух. Въпреки така взетите от мен мерки, автомобилът се пали първоначално с изключителен зор на студено. Други странични проблеми нямам, фиатчето си върви пушка. Все пак ми е крайно некомфортно да удрям по една молитва за запалване всяка сутрин преди работа
)) Изключително ще съм благодарен, ако някой може да ме насочи към евентуална причина, която ми убягва. Благодаря!Fiat Punto SX 1.7 TDГодина на производство: 1997

Коментар