Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с потеглянето и мощтността на TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с потеглянето и мощтността на TD100

    Колеги четох четох и като моя проблем не намерих,Колата пали без проблем, но от време на време при потегляне не може да се изфорсира, а и по време на път понякога губи мощтност, на моменти върви идеално на 2500 започва да се усещта турбината и колата излита , а на моменти ни турбина ни дявол.В горивната ми система се събира много въздух всичките ми болки мисля че са от там , но няма никъде видим теч, проверявал съм всички връзки с пяна, няма смучене

    #2
    И преди бях писал по този мои проблем, за известно време престана да ми прави въртели , но сега пак почна и затова пак пиша, старата тема не я открих затова пуснах нова, извиниавам се пак че темата е нова

    Коментар


      #3
      Диагностика на горивната апаратура та да се види къде,как и колко? Въздуха е враг на Дизела когато е в нафтата(ако има чалъм да влиза повече там от където трябва ще е добре).

      Коментар


        #4
        нямам време да дойда до ямбол да я погледнеш, в троян гледат като полезно изкопаемо , накупили лаптопи, кабели и големи маистри, закачат гледат а никав проблем няма, няма ама има, ама не съм и плащтал, ама нагли искат си париОт де да започна дай съвет

        Коментар


          #5
          Сменяш всички маркучи с прозрачен горивопровод като се почне от маркуча преди крушата,след крушата между филтъра и ГНП и след ГНП маркуча за излишната нафта.Смени си и профилактично маркучите за излишната нафта на дюзите. Почисти си сондата в резервоара.За сега е достатъчно като домашно,после ще коментираме повече.

          Коментар


            #6
            по специален ли е или става от този дето го продават по железариите ф6,ф8, слагал съм от него на камиони и няма проблем

            Коментар


              #7
              Достатъчно е да издържа на нафта и температура и то за дълго.На теб ти трябва ф8мм.

              Коментар


                #8
                Смених маркучите с прозрачни, въздух се вжда само по маркуча от помпата към излишната нафта.Нямах токова малък за да сменя и на излишната на дюзите, но и там щте сложа

                Коментар


                  #9
                  Малко мнение и от мен може ли .... ама няма да ми се смеете Възможно ли е да не е въздух ами да е от дебитомера - ( MAF сензора ) понеже когато той не отчита правилното количество въздух и компютъра не подава нужното количество гориво и от там колата почва да губи мощност от време на време (демек върви само когато дебитомера отчита горе долу верно )
                  '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                  Коментар


                    #10
                    Искам да съм сигурен че когато колата работи ,в захранващия горивопровод няма въздух или ме минават мехурчета дори и от време на време.Това е много важно да се разбере,защото въздуха не може да появи от нищото в помпата. Ако наистина няма пропуски и не засмуква въздух от никъде а на изхода се появява то това би трябвало да се случва само при подаване на газ над 2000 об. и то ако се пробила клапата управлявана от турбото.Това е единственото разумно обяснение на този проблем. Така че без щателна проверка няма да се разминеш,пробвай като помпаш на крушата,излизат ли пак мехури на излишното? Пак ще коментираме.

                    Коментар


                      #11
                      Аз съветвам всички колеги при въздух в горивната система да се проверява за запушване от натрупване на мръсотия около цедката на всмукателя(сондата) в резервоара. Там се запушва и когато помпата се опитва да тегли нафта среща съпротивление, което се превръща във ВАКУУМ и си краде въздух някъде по тръбопровода и снадките. Подчертавам, че не е хлабава снадка по тръбопровода, просто от запушването в резервоара въздуха се всмуква от нормално стегнатите връзки.
                      TD_100, че е кръгло число.

                      Коментар


                        #12
                        Дне след като бях минал 15 км., колата стоя 2 часа, вдигам капака и виждам, че в маркуча от филтъра към помпата има много въздух, по точно сЪвсем малко нафта, както и в маркуча от крушата към филтъра, почти нямаше нафтаСондата я почисти, нямаше никакви бОклуци по цедката

                        Коментар


                          #13
                          Значи си минал на тема засичане на проблема с точност.Сега остава да локализираш и самия пропуск.Ако си сложил прозрачен маркуч преди крушата там как е?Ако няма значи клапана в нея държи.Поиграй си малко с уплътненията на филтъра и пробвай всички снадки да ли са стегнати.

                          Коментар


                            #14
                            nylon написа:
                            Аз съветвам всички колеги при въздух в горивната система да се проверява за запушване от натрупване на мръсотия около цедката на всмукателя(сондата) в резервоара. Там се запушва и когато помпата се опитва да тегли нафта среща съпротивление, което се превръща във ВАКУУМ и си краде въздух някъде по тръбопровода и снадките. Подчертавам, че не е хлабава снадка по тръбопровода, просто от запушването в резервоара въздуха се всмуква от нормално стегнатите връзки.
                            Дали е запушена или не е запушена сондата в нафтопровода винаги има вакум.И ако има слаба връзка винаги ще засмучи въздух независимо състоянието на сондата.

                            Коментар


                              #15
                              Прав си за това,колегата най-вероятно се заблъсквал с проблем на наистина запушена сонда и за това взема отношение в тази посока.Аз лично съм имал такива случаи и няма да казвам какво има като налепи по сондата.

                              Коментар

                              Working...
                              X