Колеги четох четох и като моя проблем не намерих,Колата пали без проблем, но от време на време при потегляне не може да се изфорсира, а и по време на път понякога губи мощтност, на моменти върви идеално на 2500 започва да се усещта турбината и колата излита , а на моменти ни турбина ни дявол.В горивната ми система се събира много въздух всичките ми болки мисля че са от там , но няма никъде видим теч, проверявал съм всички връзки с пяна, няма смучене
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с потеглянето и мощтността на TD100
Collapse
X
-
Сменяш всички маркучи с прозрачен горивопровод като се почне от маркуча преди крушата,след крушата между филтъра и ГНП и след ГНП маркуча за излишната нафта.Смени си и профилактично маркучите за излишната нафта на дюзите. Почисти си сондата в резервоара.За сега е достатъчно като домашно,после ще коментираме повече.
Коментар
-
Малко мнение и от мен може ли .... ама няма да ми се смеете Възможно ли е да не е въздух ами да е от дебитомера - ( MAF сензора ) понеже когато той не отчита правилното количество въздух и компютъра не подава нужното количество гориво и от там колата почва да губи мощност от време на време (демек върви само когато дебитомера отчита горе долу верно )
Коментар
-
Искам да съм сигурен че когато колата работи ,в захранващия горивопровод няма въздух или ме минават мехурчета дори и от време на време.Това е много важно да се разбере,защото въздуха не може да появи от нищото в помпата. Ако наистина няма пропуски и не засмуква въздух от никъде а на изхода се появява то това би трябвало да се случва само при подаване на газ над 2000 об. и то ако се пробила клапата управлявана от турбото.Това е единственото разумно обяснение на този проблем. Така че без щателна проверка няма да се разминеш,пробвай като помпаш на крушата,излизат ли пак мехури на излишното? Пак ще коментираме.
Коментар
-
Аз съветвам всички колеги при въздух в горивната система да се проверява за запушване от натрупване на мръсотия около цедката на всмукателя(сондата) в резервоара. Там се запушва и когато помпата се опитва да тегли нафта среща съпротивление, което се превръща във ВАКУУМ и си краде въздух някъде по тръбопровода и снадките. Подчертавам, че не е хлабава снадка по тръбопровода, просто от запушването в резервоара въздуха се всмуква от нормално стегнатите връзки.TD_100, че е кръгло число.
Коментар
-
nylon написа:Аз съветвам всички колеги при въздух в горивната система да се проверява за запушване от натрупване на мръсотия около цедката на всмукателя(сондата) в резервоара. Там се запушва и когато помпата се опитва да тегли нафта среща съпротивление, което се превръща във ВАКУУМ и си краде въздух някъде по тръбопровода и снадките. Подчертавам, че не е хлабава снадка по тръбопровода, просто от запушването в резервоара въздуха се всмуква от нормално стегнатите връзки.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар