BEX---GT написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТД100 - ремонт глава и основен ремонт - завършен
Collapse
X
-
гредата горната, дето са закачени фаровете ли, ако е така още като я взема ще се заема с тази работа...не че е голям проблем, ама съм перфекционист на тема луфтове много мразя да ми отзява някъде, а другаде да е много близо.Благодаря за съветаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Хм. Ако ще се сменя биела, мисля че буталният болт е стегнат в малката главина на биелата и трудно би могъл да се избие, без да се изметне буталото, или самата биела! Дори и на пресса. За нагряване и чукане още по зле. Измятат се на 100%. Малко измятане от порядъка на 1-2 десети си проличава след 5-6 хил.км. като повличане износване и отказ на самия цилиндър. Ново бутало в нова биела се поставя чрез нагряване в пещ на биелата до 200 градуса със дорник. Ако съм прав за сглобката, май работата е повече от сериозна. Но нека и други се изкажат че не си спомням за дизела как е самата сглобка. Ако болта е на втулка, няма грижи. После биелите имат грамаж и не бива да се различават с повече от 1 грам, което е много важно. Все повече и аз се уверявам, че тия майстори са - ,,викам ти майсторе щот не ти знам името,пък като ти гледам майсторлъка, да та е...а в майстора"!Fiat Marea TD100
Коментар
-
ами колега, хората не са виновни за състоянието на колата ми, надали и аз съм виновен много, просто ме е яд, че не снимах лагера да видите къде се е търкал, да ти кажа честно колата е карана така около 35-40000км и не съм имал никакъв проблем, нито виене, нито чукане, нищо, перфектно си работеше двигателчето...пп най-общо изглеждаше така, отстрани захабен и по средата като нов - това е биелата на първи цилиндър.A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Това което показваш и коментираш, може да не е от биелата а от самата черупка. Биелата в тоя случай се мери с вътромер с часовник (индикатор) като радиалното отклонение не бива да надвишава 0,005мм или 5 хилядни. Макс 1 стотна. Осовото също. Така ще стане ясно къде е бил проблема. Във всеки един уважаващ себе си сервиз имат такъв инструмент и квалифициран майстор. Също така ако биелата е изметната, то би трябвало да е посиняла в основата на главината. Така например става, ако е каран автомобила без масло и после са сменили само лагера. Но за да не гадаем, най добре поискай да ти я измерят. Втора употреба биела с бутало и нови сегменти също е решение, но пак с контрол за теглото. И още: Хлабината в буталото и цилиндъра не трябва да надвишава заводските стойности. При повечето двигатели, при максимално износване е от 0,1 до 0,15мм.(измерено на 15мм от долната страна на полата му), след което се обезсмисля по нататъшна употреба. Но за тоя двигател конкретно не коментирам.Fiat Marea TD100
Коментар
-
BEX---GT написа:взета е биела втора ръка - 50лвчистене на дюзи - 20 лв - перфектни биликартера, пробка ми направиха - 30лви сега съм в очакване на крайния резултатFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
BEX---GT написа:взета е биела втора ръка - 50лвчистене на дюзи - 20 лв - перфектни биликартера, пробка ми направиха - 30лви сега съм в очакване на крайния резултат
Коментар
-
Колеги днес бях горе, колата е сглобена, запалихме я, работи доста по-тихо, много равномерно, остава за още ден два, за да се направят тестове и да се сложи една дифтунга на пробката на картера..не съм я карал, но педала на газта е една идея по-отговорен, не знам, чак като излезе на пътя ще разберем със сигурност..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Благодаря, колеги, още не съм се оправил с труда, като плата и за него ще напиша трябва да й правят някакви тестове, за загряване, как се държи, но имам съмнение както и те, че нещо таблото ми не е наред...понякога като загася и стрелката на температурата си остава да виси, където е.. а като прегря, не ми е влизала в червеното изобщо, беше две чертички отдолу.. и пак замръзна там като загасих, та и това ще трябва да прегледамA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Много добре, че сте хванали дефекта на стрелката. За новото "БУу" нека да работи адекватно стрелката на температурата. Много се радвам за теб колега, че всичко приключва благополучно, в което не се съмнявах. Дотук личи, че майсторите, които ти правят колата са много добри и в час. Още веднъж ще кажа, както и преди, че е много голям ГОЛЯМ кеф да се подкара ремонтиран двигател - съживен, само при мисълта, че съвсем скоро частите му са били в ръцете ти, а сега ти дава едни сто коня. Искам да обърна внимание, че на 270 000 км. е моята Брава и няма ни най-малък симптом за износване двигателя. Казвам за тези, които не им се прави ремонт на двигател да са спокойни. :D Имат голям ресурс колите, стига предния собственик да не я е прегрявал, от което предполагам, че пати колегата BEX-GT. Но сега след ремонта му пророкувам, че Браво-то му ще е едно 300 000 км. и повече гаранция безпроблемно на пътя. Затова ще следим ако реши да го продаваTD_100, че е кръгло число.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар