iuly_vn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТД100 - ремонт глава и основен ремонт - завършен
Collapse
X
-
Колега Хаджов, да те попитам на колко НМ или кг, се натягат болтовете на главата, че един приятел ми каза за някакъв ремонт, където били натегнати с 5 кг повече та се наплаших викам, може момчетата дето правят фиата да знаят, ама аз по-добре да си кажаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:Колега Хаджов, да те попитам на колко НМ или кг, се натягат болтовете на главата, че един приятел ми каза за някакъв ремонт, където били натегнати с 5 кг повече та се наплаших викам, може момчетата дето правят фиата да знаят, ама аз по-добре да си кажа
Коментар
-
още един въпрос, чак сега го осъзнавам, каква е разликата между 3, 4 и 5-ти етап на затягането, нали пак е на 90Нмпп за болтовете още се чудя наистина, все пак моите не знам колко пъти са развивани и завивани и са прегрявани тамън три пъти за две години..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Re: ТД100 - ремонт глава и основен ремонт
BEX---GT написа:Здравейте, колеги, вчера се почна и мога да ви кажа, че не е хич трудно.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ами надявам се и аз, просто имаше доста празници, преди това бях почнал да я продавам на части, с главата ме мотаха доста... надявам се до края на тази седмица вече всичко да е готово... пп а това "не е хич трудно" се отнася само до свалянето на главатаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:ами надявам се и аз, просто имаше доста празници, преди това бях почнал да я продавам на части, с главата ме мотаха доста... надявам се до края на тази седмица вече всичко да е готово... пп а това "не е хич трудно" се отнася само до свалянето на главатаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
BEX---GT написа:още един въпрос, чак сега го осъзнавам, каква е разликата между 3, 4 и 5-ти етап на затягането, нали пак е на 90Нм
Коментар
-
Tornado написа:Време е вече.Ако има възможност равъртете двигатела без да палите за известно време за да се провери дали има нещо нередно.Преди години на един Москвич ей така се получи след шлайфане на глава да удрят буталата в клапаните незначително.Наложи се да му поставим две гарнитури на главата и се оправи.
Коментар
-
Не, аз питам, за да знам аз, а ще им го кажа, ей така за всеки случай, предполагам, че го знаят... Ще напиша утре като си поговоря с тях. А иначе напасването на клапаните, шлайфането на главата и смяната на сегментите и сглобката се прави на три различни места, човека, дето ми напасва клапаните ми дава гаранция, че всичко ще си работи като хората, тези със заварката, също, а и момчетата ми дават гаранция за ремонта, така че стискайте палци пп ааа, а аз и един друг майстор разглобявахме главата, просто този ремонт не знам вече колко човека са се включвали в него. Картера се прави пък на четвърто място, че откакто го счупих е без пробка, та ще го закарат да ми направят пробка.Дано накрая всичко е като хората, утре ще отида да проверя как са нещата, ще пиша вечерта..Благодаря още веднъж за информацията и се извинявам на колегата Хаджов, за хапливото си поведение във един предишен постA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Знаят си момчетата всичко, само че ново 20едната биела не е много хубава и трябва да отиде не знам къде, търкала е лагера неравномерно... ако не стане ще търся нова...пп може да не се движи, но вече е с лупи а защо отзява бронята, майка му мечка не знам не е много ама ме дразни, май и нея ще сменям скоро, стига да тръгне...момчетата казаха, че се надяват до петък да е готова, пък ще видим, лепнах си гражданската, долях малко нафта за евентуалните тестове стискайте палци - може вече да съм досаден с това, но имам нужда да не говорим, че чак за лятото се подготвих с едно 16-сеA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар