Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТД100 - ремонт глава и основен ремонт - завършен
Collapse
X
-
-
MadHead написа:Един съвет от мен, понеже гледам че ще наливаш парички. ОСНОВНИ И БИЕЛНИ ЛАГЕРИ задължително. Няма значение дали са за смяна. Не са скъпи
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:MadHead написа:Един съвет от мен, понеже гледам че ще наливаш парички. ОСНОВНИ И БИЕЛНИ ЛАГЕРИ задължително. Няма значение дали са за смяна. Не са скъпиHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Колеги, всичко ще се провери...утре ще проверя за цените на болтовете, ако не е много, ще ги сменя, а иначе, за лагерите, майстора ще каже, масло винаги съм си имал, но е възможно и те да са позаминали, така че ще ги сменя.странното е, днес си чистих колектора или поне почнах, филмът е жесток, такава гнусотия не съм виждал никъде, сажди, смесени с масло, пръсках с препарати и три пъти с водоструйките на ОМВ и още има гняс, утре продължавам...има нещо, което ми е много интересно.сега си бях навил болтовете в блока и ги развих, отдолу има някакво масло, но не е моторното масло, а е нещо по-гъсто и мерише много гадно, на старо масло например, полу опечено, смесено с нещо, нямам и представа какво може да е но е много гадно, не знам, утре трябва да закарам колата при майстора и ще разпитам за всичко.. пп благодаря за съветите, ще се вслушам във всичкиA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Това масло го изкарай от там,с разни дълги отверки и тънки парцалчета подсуши местата.Има опасност при навиване обратно на болтовете да се спукат леглата.За болтовете не се притеснявай,навий ги всичките на местата им без да е сложена главата и измери разстоянието от блока до подложната шайба на главата на болта.След това измери дебелината на главата и сравни двата размера .Имай в предвид че ще има и гарнитура.
Коментар
-
днес изчистих колектора тотално...6лв на мивките и един препарат Меглио но накрая е чист, като бебешко дупе репатрираха колата и вече чака да се ремонтира..иначе днес проверих за болтовете 55лв, ще ги сменя 100%интересното беше при сегментите - в АутоПлюс - от 70лв на цилиндър до 100(някакви подсилени)на стамболииски, оригинални - 180лв за 4-те цилиндъра, там ми казаха, че не са чували за подсилени сегменти...лагерите основни и биелни бяха към 200лв някъде..абе ще видим, трябва първо да се разглоби колата, за да се види, цялостното й състояние.последна снимка за момента..за пореден път движение с чужд двигател..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
И аз не съм чувал да има подсилени сегменти...Каква марка ти предлагат за оригинални? AE? Оригинално означава на кутията да си пише навсякъде FIAT/ALFA и т.н.Гьоце също не е лош изборHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
колеги, частите ще ки ги взема от Стамболийски 155, болтовете са 38лв, в Аутоплюс са 70лв, сегменти оригинални, пише си фиат на кутията - 190лв, в А+ АЕК Гьоце - 280лв, в А+ нямат гарнитури, абе направо много са си вдигнали цените...нямам думи...днес си взех гумичките на клапаните, утре сиг ще ходя с голямата кошница до Стамболийски...A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Честита нова година първо! Колега не сменяй болтове на главата. освен ако си сигурен че са оригинални. Болтовете отговарят на определени условия на твърдост, качество на стомана и ако не са спазени тия условия после проблеми с гарнитура прегряване и т.н. За биелни и основни лагери е препоръчително да се сменят, но пак с висок контрол за оригинал. Иначе в никакъ случай ако не си сигурен и в това. Ще се обоснова: Смяната им е необходима, защото след като се сменат сегменти и или шлайф до ремонтен размер, се увеличава натиска върху буталото и може да се окаже след 15000 км а и по рано да причукат. Това го казвам от собствен опит. При положение че цилиндъра е достигнал точка за основен ремонт, то и с лагерите на вала ще е така. Е тях винаги можеш да ги смениш и после без да цепиш мотора, като се сваля само картера. Но внимавай за чстите да са оригинални и ако не си сигурен в това не го прави.Много важен момент е да се измие мотора първо отвън преди ремонт, а после и отвътре преди и след монтажа на новите детайли!!! Хигиената е по важна и е над всичко!!!Fiat Marea TD100
Коментар
-
За много години и от мен много здрави и щастливи да сме всички през 2009 ами, за оригиналността и аз се съмнявам, частите ще ги взема от Стамболийски 155, все пак се надявам там да са оригинални...а за хигиената, надявам се майсторите да си знаят работата, все пак там, където е Фичо, предимно двигатели правят, не им е за първи път да стискате палци всичко да е наредA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар