Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТД100 - ремонт глава и основен ремонт - завършен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tornado написа:
    Nino написа:
    Разглези красавицата и и подари за Коледа, едни нови, неупотребявани болтове за главата... не ползвай старите!!!! Успех!
    Нещо което почти никой не го прави и после се чуди защо трябва да сменя гарнитура на глава през 5000 км.Болтовете подлежат на смяна с всяко сваляне на главата защото се разтягат.
    Koолеги,не го вкарвайте човека в излишни разходи.Тези,които прави са му достатъчни.В ремонтните ръководства на ТД и ЖТД изрично е казано:Renew bolts-No.Дали да се сменят или не зависи от конфигурацията на болта и това изрично се казва в всякакви ремонтни ръководства,включително и в Autodata.Наистина има двигатели разни при които това изискване е необходимо.

    Коментар


      #17
      MadHead написа:
      Един съвет от мен, понеже гледам че ще наливаш парички. ОСНОВНИ И БИЕЛНИ ЛАГЕРИ задължително. Няма значение дали са за смяна. Не са скъпи
      Колега,много съм любопитен.Защо биелни и основни лагери задължително да се сменят,независимо че оргиналните не са за смяна.Дай по-подробно и аргументирано обяснение,моля те.Това ще да е някакъв нов иновационен принос в теорията и практиката на ремонта на ДВГ.

      Коментар


        #18
        Stefan Hadjov написа:
        MadHead написа:
        Един съвет от мен, понеже гледам че ще наливаш парички. ОСНОВНИ И БИЕЛНИ ЛАГЕРИ задължително. Няма значение дали са за смяна. Не са скъпи
        Колега,много съм любопитен.Защо биелни и основни лагери задължително да се сменят,независимо че оргиналните не са за смяна.Дай по-подробно и аргументирано обяснение,моля те.Това ще да е някакъв нов иновационен принос в теорията и практиката на ремонта на ДВГ.
        Aми след като човека е отворил двигателя до такова положение е по-добре да си ги смени, защото след 10-15 хил ще вземе да пуска постове от рода на...пресвятка ми лампата на маслото в завой...Не може двигателя да е в такова лошо положение, а лагерите да нямат износване.
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #19
          Колеги, всичко ще се провери...утре ще проверя за цените на болтовете, ако не е много, ще ги сменя, а иначе, за лагерите, майстора ще каже, масло винаги съм си имал, но е възможно и те да са позаминали, така че ще ги сменя.странното е, днес си чистих колектора или поне почнах, филмът е жесток, такава гнусотия не съм виждал никъде, сажди, смесени с масло, пръсках с препарати и три пъти с водоструйките на ОМВ и още има гняс, утре продължавам...има нещо, което ми е много интересно.сега си бях навил болтовете в блока и ги развих, отдолу има някакво масло, но не е моторното масло, а е нещо по-гъсто и мерише много гадно, на старо масло например, полу опечено, смесено с нещо, нямам и представа какво може да е но е много гадно, не знам, утре трябва да закарам колата при майстора и ще разпитам за всичко.. пп благодаря за съветите, ще се вслушам във всички
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #20
            Това масло го изкарай от там,с разни дълги отверки и тънки парцалчета подсуши местата.Има опасност при навиване обратно на болтовете да се спукат леглата.За болтовете не се притеснявай,навий ги всичките на местата им без да е сложена главата и измери разстоянието от блока до подложната шайба на главата на болта.След това измери дебелината на главата и сравни двата размера .Имай в предвид че ще има и гарнитура.

            Коментар


              #21
              ок, още утре ще измисля нещо за да го извадя тази гняс от там, че в сервиза едва ли ще й обърнат внимание...
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #22
                BEX---GT написа:
                ок, още утре ще измисля нещо за да го извадя тази гняс от там, че в сервиза едва ли ще й обърнат внимание...
                Еми... би трябвало всеки майстор да е наясно с това. Иначе ще му излезе солено, ако трабва да плаща нов блок... :D
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #23
                  днес изчистих колектора тотално...6лв на мивките и един препарат Меглио но накрая е чист, като бебешко дупе репатрираха колата и вече чака да се ремонтира..иначе днес проверих за болтовете 55лв, ще ги сменя 100%интересното беше при сегментите - в АутоПлюс - от 70лв на цилиндър до 100(някакви подсилени)на стамболииски, оригинални - 180лв за 4-те цилиндъра, там ми казаха, че не са чували за подсилени сегменти...лагерите основни и биелни бяха към 200лв някъде..абе ще видим, трябва първо да се разглоби колата, за да се види, цялостното й състояние.последна снимка за момента..за пореден път движение с чужд двигател..
                  Прикачени файлове
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #24
                    И аз не съм чувал да има подсилени сегменти...Каква марка ти предлагат за оригинални? AE? Оригинално означава на кутията да си пише навсякъде FIAT/ALFA и т.н.Гьоце също не е лош избор
                    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                    Powered by Total & Fobos LPG

                    Коментар


                      #25
                      колеги, частите ще ки ги взема от Стамболийски 155, болтовете са 38лв, в Аутоплюс са 70лв, сегменти оригинални, пише си фиат на кутията - 190лв, в А+ АЕК Гьоце - 280лв, в А+ нямат гарнитури, абе направо много са си вдигнали цените...нямам думи...днес си взех гумичките на клапаните, утре сиг ще ходя с голямата кошница до Стамболийски...
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        #26
                        Като чета какво обновление ще правиш по колата чак ми се прииска да я купя Успех и скорошно подкарване на Фиатката.

                        Коментар


                          #27
                          Колега, колата е супер, днес я огледах - Кумко отпред и Корморан отзад .Тя се вижда даже и от терасата ми.Андрю каза, че ще се постараят да е оправят скоро. Вземи да се обадиш като идваш към Горна баня :D

                          Коментар


                            #28
                            хаха, стига бе, колко е малък света даам, надявам се на 2-ри, 3-ти да взема части и да са върнали главата и да я почват
                            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                            e30 forever!

                            Коментар


                              #29
                              Честита нова година първо! Колега не сменяй болтове на главата. освен ако си сигурен че са оригинални. Болтовете отговарят на определени условия на твърдост, качество на стомана и ако не са спазени тия условия после проблеми с гарнитура прегряване и т.н. За биелни и основни лагери е препоръчително да се сменят, но пак с висок контрол за оригинал. Иначе в никакъ случай ако не си сигурен и в това. Ще се обоснова: Смяната им е необходима, защото след като се сменат сегменти и или шлайф до ремонтен размер, се увеличава натиска върху буталото и може да се окаже след 15000 км а и по рано да причукат. Това го казвам от собствен опит. При положение че цилиндъра е достигнал точка за основен ремонт, то и с лагерите на вала ще е така. Е тях винаги можеш да ги смениш и после без да цепиш мотора, като се сваля само картера. Но внимавай за чстите да са оригинални и ако не си сигурен в това не го прави.Много важен момент е да се измие мотора първо отвън преди ремонт, а после и отвътре преди и след монтажа на новите детайли!!! Хигиената е по важна и е над всичко!!!
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар


                                #30
                                За много години и от мен много здрави и щастливи да сме всички през 2009 ами, за оригиналността и аз се съмнявам, частите ще ги взема от Стамболийски 155, все пак се надявам там да са оригинални...а за хигиената, надявам се майсторите да си знаят работата, все пак там, където е Фичо, предимно двигатели правят, не им е за първи път да стискате палци всичко да е наред
                                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                                e30 forever!

                                Коментар

                                Working...
                                X