Здравейте, колеги, вчера се почна и мога да ви кажа, че не е хич трудно.с помощтта на майстора ми и приятел, за час и половина главата беше почти свалена, само липсата на голям ключ звезда попречи на тоталното махане и виждане на състоянието на бутала глава и прочие...главата се сваля заедно със всмукателния колектор, разкачат се ЕГРа, черната пластмаска до него, ангренажа, тръбичките на дюзите, капака на клапаните, изпускателния колектор, термостата и готово... ако се работи методично и има човек, който е по-начетен и по-практикувал, работата е лесназа мен имаше доста неприятни изненади - скъсан тампон, неправилно зацепен ангренаж - 2 зъба разлика, неработещ ЕГР, въобще, за сега нещата са на зле...ще видим състоянието на главата какво е, ако е добре, ще си я възстановя колата, ако е напукана - почвам я на части, стискайте пабци, че с части не ми се занимава...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТД100 - ремонт глава и основен ремонт - завършен
Collapse
X
-
Малко подробности, за да си свалите ангренажа, вдигате предницата на колата на ттрупчета, слагате на 5 скорост и въртите едното колело докато се напаснат белезите, след това развивате ролката, следа като сте махнали капака и сте развили горния тампон...пп след тампона, подпрете с крик двигателя отдолу да не овисне ЕГР-ът се сваля с развиването на 4 болта - два отзад и два отдолу..термостата е също на два болта, 13-ки - елементарно се сваля, след като се свалят някои от маркучите.дюзите са малко по гадни, първо се развиват откъм главата и после откъм помпата - ключ 17.главата се сваля заедно със всмукателния колектор, така е по лесно.пп1 взех си ключ за главата - 20лв, вътрешна звезда, най-големия размер и днес трябва да я свалимA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
-
BEX---GT написа:Малко подробности, за да си свалите ангренажа, вдигате предницата на колата на ттрупчета, слагате на 5 скорост и въртите едното колело докато се напаснат белезите, след това развивате ролката, следа като сте махнали капака и сте развили горния тампон...пп след тампона, подпрете с крик двигателя отдолу да не овисне ЕГР-ът се сваля с развиването на 4 болта - два отзад и два отдолу..термостата е също на два болта, 13-ки - елементарно се сваля, след като се свалят някои от маркучите.дюзите са малко по гадни, първо се развиват откъм главата и после откъм помпата - ключ 17.главата се сваля заедно със всмукателния колектор, така е по лесно.пп1 взех си ключ за главата - 20лв, вътрешна звезда, най-големия размер и днес трябва да я свалимRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Колега много си я ръчкал тая количка Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 ....ама аз да не се обаждам, че не се знае под моята декоративна пластмаса на мотора какво се случваEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
колеги, ще се прави колата, утре или в понеделник ще нося главата на едно момче, заварявало ги и давало гаранция за труда си...въпросът ми е как се свалят дюзите и после трябва ли да ги държа в нафта, че нещо такова ми съ върти из главата..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:колеги, ще се прави колата, утре или в понеделник ще нося главата на едно момче, заварявало ги и давало гаранция за труда си...въпросът ми е как се свалят дюзите и после трябва ли да ги държа в нафта, че нещо такова ми съ върти из главата..||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
днес свалих всмукателния колектор и не беше много мръсен отвътре, спомням си в една тема как имаше един сниман и беше намален входа с 50%, при мен пак е мръсничко но утре ще почистя с нафта и четка хубаво...с дюзите не се справих сам и направо закарах главата така на майстора, да я подготви той, да видим какво ще се окаже състоянието й...също така закачих горния тампон на двигатела и сега колата може да се репатрира..подгревните ми свещи бяха три вида - денсо, Беру, Бош смях..днес си направих маълк списък с това, което трябва да купя:ангренажен ремъкролкапистов ремъкподгревни свещимасломаслен филтъртампон горен - от снимкатаантифризгарнитури - всмукател, изпускател, глава, капак клапанисемеринги на разпр вал и колянов сигурносегментилагери - под въпрос, може и да са наред, ще се разбере като се свалят.A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Колега... някога на старата кола сам свалях главата и сменях гарнитура. Ще си позволя да ти дам един съвет! Ясно е, че всичко ще се прегледа и почисти преди да се сглоби, но все пак е добре октритите места, като термостата да речем да се покрият с парцали, защото може да се мушне там я гайка, я болтче... Ако го разберете ОК, но може да не усетите, как ще се случи. Това е. Успех и ще видиш с, какъв кеф ще навъртиш първите си километри, като сглобиш мотора!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Благодаря за съвета, колега, още утре ще се погрижа за това, то няма аз да правя основния ремонт, вече ще го закарам на майстор, пък дано наистина е майстор, но първо да видим какво правя с главата, дали подлежи на ремонт или трябва да търся други глави..да си призная и аз искам да я направя по-бързо, не знам какво да очаквам, оказа се, че преди прегряването съм я карал с два разминати зъба на ангренажа дано този път всичко стане като хората и ще стане!A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:.....пистов ремъкподгревни свещимасломаслен филтъртампон горен - от снимкатаантифризгарнитури - всмукател, изпускател, глава, капак клапанисемеринги на разпр вал и колянов сигурносегментилагери - под въпрос, може и да са наред, ще се разбере като се свалят.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:Разглези красавицата и и подари за Коледа, едни нови, неупотребявани болтове за главата... не ползвай старите!!!! Успех!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар