Здравейте, колеги, вчера се почна и мога да ви кажа, че не е хич трудно.с помощтта на майстора ми и приятел, за час и половина главата беше почти свалена, само липсата на голям ключ звезда попречи на тоталното махане и виждане на състоянието на бутала глава и прочие...главата се сваля заедно със всмукателния колектор, разкачат се ЕГРа, черната пластмаска до него, ангренажа, тръбичките на дюзите, капака на клапаните, изпускателния колектор, термостата и готово... ако се работи методично и има човек, който е по-начетен и по-практикувал, работата е лесназа мен имаше доста неприятни изненади - скъсан тампон, неправилно зацепен ангренаж - 2 зъба разлика, неработещ ЕГР, въобще, за сега нещата са на зле...ще видим състоянието на главата какво е, ако е добре, ще си я възстановя колата, ако е напукана - почвам я на части, стискайте пабци, че с части не ми се занимава...

Коментар