Здравейте.Проблема се състои в това,че след запалването макар и трудно/върти два-три пъти повече от нормалното/оборотите започват да играят.Тръгвам и до 2000-2500оборота колата се държи съвсем нормално,след това обаче до3000об.голяма мъка, след това забива муцуната и дотам.Другото е,че когато карам с постоянна скорост без значение на коя скорост е придърпва все едно че не и стига гориво.Смених горивен и въздушен филтър,сложих и добавка за дюзите,но промяна няма.Помогнете къде и какво да проверя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите и вървенето -Marea 1,9jtd
Collapse
X
-
Ми колега от много неща може да е.С кой мотор си точно 1.9JTDxxx ?Аз имах подобен проблем с мойта Брава.Направих един remap на ECU-то и се оправи работата(говоря за забиването между 2500-3000 оборота ако си с 1.9JTD105).А за придърпването може някоя дюза да е тръгнала.Само предположения са това.Във форума има доста колеги които разбират от ЖТД-та така че чакай включване. :D
-
Да продължа по темата.След закачането на компа излезнаха три грешки;1.Рециркулация на отработените газове/отклонение при регулиране.2.Превключвател на съединителя/неприемлив сигнал.3.Управление на времето за подгряване.Какво направих?Веднага egr беше затапен,колата вече върви като змеи.Съединителя си работи така от две години,а на подгрева се оказа,че е високо съпротивление.Колата вече си пали както трябва,но продължава да придърпва при натисната постоянна газ.Ако е виновен датчика на разпределителя къде да го търся и възможно ли е само да се почисти,а и защо компа не го хвана.fiat marea 1.9 jtd-taxi
Коментар
-
janyboy написа:.......А за придърпването може някоя дюза да е тръгнала.Само предположения са това.Във форума има доста колеги които разбират от ЖТД-та така че чакай включване. :DFiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар