Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво става при прецакана "круша"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво става при прецакана "круша"

    Някой знае ли какви са последиците от прецакана "круша" по точно прецакани клапани отвътре.Пропуска гориво в двете посоки.
    Bravo TD_100 GT

    #2
    Няма да можеш ръчно да си подкачваш гориво.

    Коментар


      #3
      Ама дали е само това...Щот от както се прецака това нещо колата не върви добре все едно че няма турбо и без газ не пали
      Bravo TD_100 GT

      Коментар


        #4
        Maver написа:
        Ама дали е само това...Щот от както се прецака това нещо колата не върви добре все едно че няма турбо и без газ не пали
        Едва ли от крушата. Ако имаш подозрения в нея вземи един маркуч и я изолирай. Но така, както си го описал ми се струва, че е възможно да ти се е задръстила цедката в резервоара.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Тя цедката беше задръстена и я изчистих преди 2 дни.Аз го свързвам с крушата защото ако клапите не държат горивото като огася двигателя се връща и после няма палене докато не натиска газ-та...Ще видим утре ще я сменя и ще драсна да споделя какво е станало
          Bravo TD_100 GT

          Коментар


            #6
            Maver написа:
            Тя цедката беше задръстена и я изчистих преди 2 дни.Аз го свързвам с крушата защото ако клапите не държат горивото като огася двигателя се връща и после няма палене докато не натиска газ-та...Ще видим утре ще я сменя и ще драсна да споделя какво е станало
            Колега, като се съмняваш, че проблема е в крушата купи си нова и я постави и виж ефекта. Продават се в магазина на Фиат на ул. Рила (пресечка е на Борисова). Смени си и филтрите - въздушен и горивен и пиши пак да видим дали има промяна.Искам да ти кажа, че аз си слагам гумената круша само като има проблем и търся решението му т.е. карам си без такава круша и си паля нормално. Не съм привърженик на тази круша точно заради този клапан. Може да имаш проблем с въздуха в горивната система. Провери си маркучетата и дали е затегнат горивния филтър.

            Коментар


              #7
              Maver написа:
              ...Аз го свързвам с крушата защото ако клапите не държат горивото като огася двигателя се връща и после няма палене докато не натиска газ-та.....
              Как си го обясняваш това връщане на горивото след като системата,която подава гориво,е затворена и не трябва да влиза въздух от никъде?Как да се върне това гориво обратно в резервоара?

              Коментар


                #8
                хабер си нямам колеги купих си я сега остава да я сменя и ще пиша да кажа какво е станало
                Bravo TD_100 GT

                Коментар

                Working...
                X