Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно предварението

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Относно предварението

    Знае ли някой как точно се прави прдварение от помпата на крома 1.9тд,т.е.кой болтове трябва да се развият?
    Fiat Croma 1.9TDid-96g
    min-3.9/100
    max-7/100

    #2
    Сигурен ли си че и трябва предвърение,как стигна до извода?През годините има три разновидности на този мотор.Казвам го за да се има в предвид ,че статичната центровка се прави с часовников индикатор и е според модела.А как се случват нещата в динамичен режим си е друга работа.

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      Сигурен ли си че и трябва предвърение,как стигна до извода?През годините има три разновидности на този мотор.Казвам го за да се има в предвид ,че статичната центровка се прави с часовников индикатор и е според модела.А как се случват нещата в динамичен режим си е друга работа.
      Ти сега колегата го хвърли в размисъл.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Виж сега незнам за какъв часовноков индикатор става дума,един познат ми каза,че от шайбата на ангренажа се върти помпата на 2-3 градуса, като целта е да спестя малко гориво + повече динамика.
        Fiat Croma 1.9TDid-96g
        min-3.9/100
        max-7/100

        Коментар


          #5
          Пожелавам ти успех,ако не успееш сам помоли твоя познат да ти го направи!

          Коментар


            #6
            Благодаря ти за подробния отговор, но уви не ми върши работа ако можех да го направя сам едвали щях да търся отговори из форума!
            Fiat Croma 1.9TDid-96g
            min-3.9/100
            max-7/100

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Сигурен ли си че и трябва предвърение,как стигна до извода?През годините има три разновидности на този мотор.Казвам го за да се има в предвид ,че статичната центровка се прави с часовников индикатор и е според модела.А как се случват нещата в динамичен режим си е друга работа.
              Ти явно не искаш да прочетеш какво съм ти написал.Разбира се че знам кое как се прави.Не мога да разбера защо се хващаш на приказките на някой си приятел който много знае ама иначе не може да го направи,а да ли ще има ефект това си е друга работа.Запомни ако искаш само едно от мен-един градус промяна на помпата са два градуса на коляновия вал.И все пак ако искаш да правиш глупости да знаеш че единия болт на помпата е скрит и няма да го намериш,поне не и лесно,а другото за градусите дето ти го говориш сигурен съм че си нямаш и идея как да определиш колко и на къде да променяш. Все пак Успех!!!

              Коментар


                #8
                Мерси колега за отговора,излиза че май няма да си хващам беля с тая работа :D
                Fiat Croma 1.9TDid-96g
                min-3.9/100
                max-7/100

                Коментар


                  #9
                  Благодарение на specialista постигнах каквото искахhttp://www.snimka.bg/album.php?album...616&highlight=
                  My car is the best :P
                  Fiat Tempra SW 1.9 TD

                  http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

                  Коментар

                  Working...
                  X