Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпросче за 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    При мен - стрелката винаги стои неизменно на средата. Според сервизните ръководства има няколко градуса, при които стрелката винаги стои в средата, понеже показанието минава през допълнителна обработка в процесора на таблото. Това е от над 80, някъде до към 100 градуса. Така дали ще е 86, 88 или 93 или 97 градуса, или 100, стрелката все е в средата. Едва над 100 градуса, стрелката теоретично започва да се движи отново нагоре, но преди това перката вече се е включила на бавната скорост и обикновено успява да охлажда. На 102 градуса перката се включва на бърза скорост, а на бързата също се включва и при работещ компресор на климатика, понякога. По често си стои включена на бавна скорост, и въпреки че темп. не е над 90 градуса, перката ще си върти. Ето защо при нормална работа на 1.9 JTD в Браво/а/Мареа може би никога няма да видиш стрелката на различно място от средата, дори и при включване на която и да е скорост на перките. Ако толкова искаш да си сигурен за перката - изчакай ден в който темп. на въздуха е 8-10 градуса, и си включи кклиматика. След няколко минути на място, ще се включи бавната скорост - перките ще се завъртят не много бързо. Може и да не се чува, затова трябва да гледаш.
    Може да се провери много лесно дали перката работи. Намираш каде е датчика на радиатора махаш двете клеми и правиш касо съединение м/у тях.Перката трябва да вратне веднага.Това е пробвано на моята кола типо 1.7д
    типо 17d

    Коментар


      #17
      Ето тук е правено замерване и се виждат показанията на уреда http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=9753

      Коментар


        #18
        Аз смених онзи ден термостата, но стрелката си играе(вдига се няколко мм над средата и после пада на средата), предполагам датчика и той е за смяна.http://uk.youtube.com/watch?v=hwfdTPQZwe0 - вижда се как играе в първите секунди на клипа.п.с. перките не съм ги чувал, но съм ги тествал, че работятп.с.2 2ра степен си е доста шумничка
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          drebnariba написа:
          Може да се провери много лесно дали перката работи. Намираш каде е датчика на радиатора махаш двете клеми и правиш касо съединение м/у тях.Перката трябва да вратне веднага.Това е пробвано на моята кола типо 1.7д
          ... и също така това е напълно невалидно и неприложимо за ЖТД. Там перката се тества по друг начин.

          Коментар


            #20
            Е какъв е този термостат 90лв ?
            BGmama.info

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              drebnariba написа:
              Може да се провери много лесно дали перката работи. Намираш каде е датчика на радиатора махаш двете клеми и правиш касо съединение м/у тях.Перката трябва да вратне веднага.Това е пробвано на моята кола типо 1.7д
              ... и също така това е напълно невалидно и неприложимо за ЖТД. Там перката се тества по друг начин.
              Наистина този метод за тест е валиден наполовина.Разбира се че работи ел мотора на вентилатора,но не дава информация дали работи датчика за включването му-първа,втора степен и т.н.

              Коментар


                #22
                Дизелитене греят, но ПРЕГРЯВАТ по-рязко и с по-трайни и скъпоструващи последици, отколкото бензините
                _______
                146 JTD

                Коментар

                Working...
                X