Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1000-1100 оборота, нормално ли е това?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1000-1100 оборота, нормално ли е това?

    Здравейте колеги да се оплача и да се посъветвам с вас.Колата ми поддържа 1000-1100 оборота в повечето време на свободна.Понякога си е ОК около 800-850, но ми зачестиха високите обороти и като че ли придърпва леко.От какво може да е това, а пък и се запъва да пали понякога иска газ и това с паленето от днес взе да се проявява.
    Bravo TD_100 GT

    #2
    Нормално е, като е студено да ти "шават" оборотите, както и в началото докато мотора е студен да не набира както си свикнал :D
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Нещо с вакума който управлява обогатитела става.Има едно жило което трябва да е опънато като стартираш и в последствие след достигане на определена темп.се освобождава.Ще потърся снимка да онагледя какво имам в предвид.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Ако не се лъжа вакума ми е откачен запушено е мъркучето(уж вървяли повече така)
        Bravo TD_100 GT

        Коментар


          #5
          Аз съм с двигателя от подписа и мисля че са ни почти еднакви моторите, и при мога да те уверя че оборотите изобщо не шават, и изобщо не е нормално да шават! Както каза торнадо - най-вероятно в обогатителя и трябва да се провери тая система дали ти работи както трябва. Аз имам схема мисля за нея но за палиото.
          Fiat Palio Weekend TD70
          ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

          Коментар


            #6
            Maver написа:
            Ако не се лъжа вакума ми е откачен запушено е мъркучето(уж вървяли повече така)
            А другото маркуче което управлява обогатитела ако така се наричаше.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Провери позиция 1 това е жилото което ти вдига оборотите при първоначално запалване на студен двугател.Ако е постоянно опънато дори и при температура на охлаждащата течност която е оптимална о тогава провери позиция 2 това черното има също маркуче с вакуум койото го управлява.
              Прикачени файлове
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                А постъпване на въздух в системата?-въпросното придърпване от къде се появи а ?

                Коментар


                  #9
                  Е то нямам думи просто за оборотите днес не ми е правела маневри.Но вчера отказа да запали.Дойде един познат отвори ми отзад резервоара изскара поплавъка и има една цедка откъдето минава засмуканата нафта.Оказа се че тя е задръстена от шибаните добавки, който са и слагали, едни черни гадни утайки като изгоряло масло бяха.Та изчистихме обезвъдушихме запали си и поне днес не ми придърпа никъде.Та колеги внимавайте с тия добавки или си чистете цедката от време на време защото само главоболия може да ви докара в тоя студ.
                  Bravo TD_100 GT

                  Коментар


                    #10
                    Maver написа:
                    Е то нямам думи просто за оборотите днес не ми е правела маневри.Но вчера отказа да запали.Дойде един познат отвори ми отзад резервоара изскара поплавъка и има една цедка откъдето минава засмуканата нафта.Оказа се че тя е задръстена от шибаните добавки, който са и слагали, едни черни гадни утайки като изгоряло масло бяха.Та изчистихме обезвъдушихме запали си и поне днес не ми придърпа никъде.Та колеги внимавайте с тия добавки или си чистете цедката от време на време защото само главоболия може да ви докара в тоя студ.
                    От опит споделям.От добавки замърсявания няма да натрупаш.От периодично почистване също няма смисъл ако наливаш редовно гориво/ОМВ ЕКО РОМПЕТРОЛ другото е боклук/ визирам 60000 км. при мен и абсолютно чиста цедка на сондата.Колко ли гориво съм издухал за тези 60000 км. я да ги сметна...... .Олеле над 4200 литра дизелово гориво.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Незнам батка на мен човека ми каза това е от добавки само и не е станало от 1-2 наливания а от много.
                      Bravo TD_100 GT

                      Коментар


                        #12
                        аиди бе добавките не задраствали затова пижо 306 ХДИ мотора седи хварлена колата в една авто къща слагаха му добавки и му ... майката като го отворихме всички боклуци от резеровара отишле в дюзите ( за тези който не знаят цена на 1та дюза е близо 800лв. )
                        Subaru B9 tribeca 3.0
                        Peugeot 307 04
                        Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                        Fiat Brava 1.6 16V 103

                        Коментар

                        Working...
                        X