Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сигнална лампа!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сигнална лампа!!!!

    Здравейте колеги,обръщам се към вас понеже съм имал проблеми и благодарение на форума съм си ги разрешавал напълно.Ситуацията е следната:Имах проблем с оборотите на празен ход на моето Фиатче Bravo 1.9JTD 2000g менеше ги в рамките и диапазона на 100 оборота имам предвид между 800 и 900 играеше оборотомера с две думи не работеше никак добре.Тъй като съм от Бургас ме посъветваха да отида и да я видят в близкият квартал Лозово , там има DieselHouse .Така и направих,доста добри специалисти са там.Разкачиха ми дюзите и се оказа че на първата впръсквателя и е заминал,втората не подава достатъчно количество гориво към помпата,другите 2 си бяха добре.Както и да е проблема се разреши с инвестирането на 420лв от моя страна.Преди седмица както си пътувах за Шумен ми светна най-лявата от 3те червени лампи на табблото(показал съм със снимка по-долу)и в продължение на 10тина минутки си светеше непрекъснато,което ме шокира.Червена лампа на таблото по време на движение-ЗЛЕ!!!Прилича ми на някакво впръскване,но всъщност въпроса ми е някой има ли идея за какво е точно тази лампичка и дали има общо със студеното време понеже тогава валеше сняг.Все пак след този период от 10мин си изгасна и повече не е светила.Но все пак ако някой може да ме упъти ще съм му изключително благодарен!!!
    Прикачени файлове

    #2
    Записала се е грешка и затова е светнала лампата. При някои по-важни грешки свети тази лампа. Нещо промени ли се в поведението на колата като светна. Закачете я на комп за да видите грешката.Какво точно им е правено на дюзите. С втора употреба ли са ти ги сменили или?
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      vsd написа:
      Записала се е грешка и затова е светнала лампата. При някои по-важни грешки свети тази лампа. Нещо промени ли се в поведението на колата като светна. Закачете я на комп за да видите грешката.Какво точно им е правено на дюзите. С втора употреба ли са ти ги сменили или?
      Брат както лапата за акумулатора значи нещо , както лампата за маслото си е също конкретен проблем ,както и лампата за ръчната ,така си мисля че и тази лампа означава нещо конкретно .Едва ли е някаква случайна грешка!!!Та по случай смяната на дюзи , те бяха тествани при едната беше сменен впръсквателя с чисто нов , а другата беше регулирана според нужното подаване количество гориво чрез специална апаратура в лабораторията.Някой с други идеи???

      Коментар


        #4
        Колега, тази лампа означава точно това конкретно нещо - грешка. Въпроса е че грешките може да бъдат различни и затова трябва да я видиш каква е чрез диагностика. Няма ка да ти изпише каква точно грешка е записана.Една от причините за светене на тази лампа е грешка за потенциометъра на педала на газта. Ама може да има още 15 грешки при които да светне. Идеята да светне е че грешката е по-значима за работата на двигателя и свети за да я закараш на сервиз да я погледнат.Някаква разлика имаше ли в колата като светна. Трябва да е имало нещо.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #5
          Такива обръщения като:"Брат"..са неуместни колега!!! ...Разбира се ,че лампата означава нещо конкретно!!!!Колегата просто казва,че се е записала грешка...!!!!И аз те съветвам да си направиш компютърна диагностика!!!
          Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
          Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

          Коментар


            #6
            Няма проблем, не съм се обидил, а и се надявам TiagoSilva да не го е написал със заяждане Важното е да се оправи проблема и бира да има
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              На мен преди време ми светна по същия начин,защото бях на резерва и се качих с двете гуми на бурдюра, системата засмука въздух и затова светна,след като слязох от бурдюра свети още около 30сек. и изгасна.От тогава не е светвала повече.
              Alfa Romeo 146 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Миналата зима на 2 пъти ми светеше по за един ден тази лампа, но бях с неизправен термостат. След подмяната му повече не е светила.

                Коментар


                  #9
                  Абе аз некак си не мога да си го обясня това - лампата да светне поради неизправен термостат. Може ли нещо линк, или нещо друго което да ми обясни как без информация от никакви датчици, лампата светва? За термостата демек?

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Абе аз некак си не мога да си го обясня това - лампата да светне поради неизправен термостат. Може ли нещо линк, или нещо друго което да ми обясни как без информация от никакви датчици, лампата светва? За термостата демек?
                    Няма проблем ЕКУ-то да "разбере" че двигателя не загрява нормално (в случая - бавно или трудно достига норм.работна температура).Алгоритъмът е прост: Ако двигателят работи определено време за което темп. датчик не отчита достигане на нормална температура, има логическо основание да запише грешка. В конкретния случай причина за подобна грешка може да е както неизправен термостат (поради което ДВГ не достига норм.работна температура), ... така и поради неизправен (неточен) темп. сензор, който "лъже" ЕКУ-то, че двигателя остава по-студен отколкото е в дейкствителност ... и т.н. ....ПП/ След отсраняване на проблема е добре да се "изчистят" записаните грешки. Възможно е след определен брой запалвания ЕКУ-то да реши само да изтрие тази грещка и след това повече да не пали лампите по таблото.ПП2/Сори, сега преочетох и началото на темата. Причината за непостоянните обороти може да е от много неща. Кто се почне от задръстен готивен филтър, кото в срудено време още повече спира притока на нафтатат , до още няколко възпожни причини, които не ти ги пожелавам ...
                    Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                    Коментар


                      #11
                      на мен ми светна след като я купих и изминах 2-3 км и заредих догоре от Лук оил след като минах 400 км и заредих от 1 обикновенна дизелджийница ,дето си сипвам и на трактора +добавката на Кастрол дюзичката изгасна, да ама временно минах още 500 км. и пак светна и от тогава 400 км си свети ,ама си и върви,утре ще заредя пак догоре да видя разхода.
                      FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.

                      Коментар


                        #12
                        Skip_01 написа:
                        ogi28b написа:
                        Абе аз некак си не мога да си го обясня това - лампата да светне поради неизправен термостат. Може ли нещо линк, или нещо друго което да ми обясни как без информация от никакви датчици, лампата светва? За термостата демек?
                        Няма проблем ЕКУ-то да "разбере" че двигателя не загрява нормално (в случая - бавно или трудно достига норм.работна температура).Алгоритъмът е прост: Ако двигателят работи определено време за което темп. датчик не отчита достигане на нормална температура, има логическо основание да запише грешка. В конкретния случай причина за подобна грешка може да е както неизправен термостат (поради което ДВГ не достига норм.работна температура), ... така и поради неизправен (неточен) темп. сензор, който "лъже" ЕКУ-то, че двигателя остава по-студен отколкото е в дейкствителност ... и т.н. ....
                        може да е това проблема щото едвам загрява незнам ,това ми е първата "ПЕЧКА" ,нека не звучи обидно "майтап бре люде" :D ще ходим явно на диагностика ?
                        FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.

                        Коментар


                          #13
                          ilia.parvanov написа:
                          ... това ми е първата "ПЕЧКА" ,нека не звучи обидно "майтап бре люде" :D ще ходим явно на диагностика ?
                          "ПЕЧКА" не е обидно, но по-подхожда за ТД двигателите.За JTD двигателите ми се струва, че "ПЕЧКА" не е правилното определение ...
                          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                          Коментар


                            #14
                            Ами сега зимата като издуя парното и стрелката очевидно си слиза надолу, но лампа никога не ми светва. Някъде има ли официален сервизен документ в който това е обяснено? Защото аз с малко усилие мога да накарам двигателя над 1 час да не стигне до 90 градуса, особено в този студ.

                            Коментар


                              #15
                              Skip_01 написа:
                              ilia.parvanov написа:
                              ... това ми е първата "ПЕЧКА" ,нека не звучи обидно "майтап бре люде" :D ще ходим явно на диагностика ?
                              "ПЕЧКА" не е обидно, но по-подхожда за ТД двигателите.За JTD двигателите ми се струва, че "ПЕЧКА" не е правилното определение ...
                              Колега до преди 20 дни карах Темпра 1.6 и.е.кат вървеше на ЗМЕЙ но като се качих на Мареата разбрах ,че съм лазил досега . Просто малко майтап .нещо по темата кажи ,ако си имал подобен проблем сподели го с "новобранците"нали ???
                              FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X