Колеги, след смяната на подгревните свещи се устаниви следното: Свещи ISKRA са боклук.Защо твърдя това?! Защото ми бяха сменени през месец март тази година и за половин година свещите изгоряха, но като казвам изгоряха имам предвид, че изгоряха наистина - бяха по-къси с 2 см от новите свещи (марка Бош по 28 лв. бройката). За сравнение Искра струват около 10-11 лв.Ето две снимки:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не купувайте подгревни свещи ISKRA
Collapse
X
-
Тази работа малко ме съмнява.Измерил ли си ги март месец или само ги сравняваш с новите Бош?Не ми се мисли какво ще стане в горивната камера ако попадне парче от подгревната свещ.Дай номера на Искрата която си поставил март и я измери колко е дълга в момента за да можем да направим някакво сравнение с нови такива.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Лошото е, че като видях въпросните свещи и след снимката бяха веднага в коша. Бях бесен, защото и колата беше готова чак в 8 ч вечерта.Това, което направих бе да замеря разликата с тези на Бош и тя наистина беше по-къса с точно 17 мм.Електродът (вътрешността) на Искрата се виждаше все едно е отрязана. Нямаше характерната обвивка на върха (не беше заоблен) и при допир върха се ронеше на много ситни частици. На свеща имаше щампа с марката Iskra.Не знам какво менте е тази Искра, но се надявам Боша да кара повече от година.
Коментар
-
doofiat написа:но се надявам Боша да кара повече от година.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Измерих дължината на електрода.Свеща въобще нямаше тънка предна част. До червената линия беше.Който иска да вярва. Тази свещ си я държах в ръката снощи. Иначе колата не съм я спрял и всеки ден се кара и то доста градско и често се пали-гаси-пали.То за свещите километрите не се броят, а паленията. Иначе тази година три пъти сменях масло :D
Коментар
-
doofiat написа:Измерих дължината на електрода.Свеща въобще нямаше тънка предна част. До червената линия беше.Който иска да вярва. Тази свещ си я държах в ръката снощи. Иначе колата не съм я спрял и всеки ден се кара и то доста градско и често се пали-гаси-пали.То за свещите километрите не се броят, а паленията. Иначе тази година три пъти сменях масло :DFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Странна работа...Аз карам фиата с тази марка от няколко години и наскоро ги прехвърлях от един мотор на друг.Изобщо не ми направи впечатление да не изглеждат нормално, да са падали парчета от тях и други такива.Ще ме накараш да зема да ги сравня с BERU и Champion - имам по няколко употребявани свещи от тези марки за един и същи модел.От друга страна напоследък не работи добре на студено - държи се точно както при проблем със свещите.А свещите са здрави...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Читави марка свещи са. А и засега нямат ментета ...Слагал съм такива на предишните се коли и след това съм забравял за проблема със свещи.Ако се наложи да купувам за настоящата кола, веоятно пак ще са "Искра".Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Свещите
Аз карам с ИСКРА ече година. Никакви проблеми. Изтънени са на върха както е показал колегата на чертежа. Оригиналните бяха NGK без изтъняване при върха. При сравнение на дъжините стари-нови нямаше разлика. Разлика след смяната огромна. Пали без да пуши и тресе. Засрамвам комшиите зимата с това Пунто.Fiat Punto TD70
Коментар
-
Мисля че вапроса нее в парите.И аз бих си купил евтини свещи, ако можех да си ги сменям всеки ден,но като знам колко време трябва за да се сменят направо да ти прилошее,затова е по-добре да си сложиш нещо хубаво и след смяната да сипеш алпин дизел,и да се позабавляваш.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар