От 2-3 седмици се притесних, че колата понякога, в студените сутрини не палеше от раз - много трудно палеше, но палеше все пак - след 3-4 пъти въртене.Държа да отбележа, че индикация нямаше - реотанчето на таблото не примигваше.Сега се сменят свещите и вече знам, че и при -40 пак ще запали :D (на -10 пали с една свещ) :D Изводът е, че не винаги реотанчето мига при изгоряла свещ и си проверявайте свещите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И с една работеща свещ пак запалих при тези студове сутрин
Collapse
X
-
Аз миналата зима запалих без нито една подгряваща свещ в големите студове, ама голямо въртене бешеFiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
-
Да, релетата при тези автомобили не са много умни.Лампата на таблото показва дефект но при напълно прекъсната верига на свещите, например 4 изгоряли.Изглежда концепцията е тази лампа просто да показва кога е ОК да се пали.При JTD доколкото съм чел тук не е така.Там релето контролира всяка свещ по отделно.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Аз имам един тъпичък въпрос ама ще попитам.Значи днес си запалих без проблем от раз а беше хладничко.След около 20 минутки спрях до магазина и на връщане като запалих пак без проблем колата беше загряла нормално,ми премигна лампичката на подгрежните свещи.Изгасих запалих и пак същото.След няколко мигвания изгасна.И след тов палих пак няколко пъти повече лампата не светна.Кажете какво да направя да сваля ли свещите и да ги проверя една по една или не?Колата е Браво ТД100На мъж които знае как да чука винаги ще му отворят
Коментар
-
PATSO85 написа:Аз имам един тъпичък въпрос ама ще попитам.Значи днес си запалих без проблем от раз а беше хладничко.След около 20 минутки спрях до магазина и на връщане като запалих пак без проблем колата беше загряла нормално,ми премигна лампичката на подгрежните свещи.Изгасих запалих и пак същото.След няколко мигвания изгасна.И след тов палих пак няколко пъти повече лампата не светна.Кажете какво да направя да сваля ли свещите и да ги проверя една по една или не?Колата е Браво ТД100
Коментар
-
Бе и при моята печка стават някакви аномалии - тия дни си пали от раз сутрин, макар че е студено - днес обаче запали доста трудно след 5-6 опита с по няколко подгрева.То че имам изгоряла свещ е ясно - реотанчето ми мига след като запаля, ама според майстора ми имам само една изгоряла и би трябвало да пали лесно...Днеска е на доктор - ще видим какво ще стане. Ама много начукали на гадно място свещите тия жабари... Чак капака на клапани се сваля за достъп до 2 от тях....Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Мдааа, свещите са здрави - и четирите.Оказва се че мигането на реотанчето при мен показва проблем с помпата, а тя е - познайте... Лукас, електронна...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
ThE_PuNiSHeR написа:Аз пък тая сутрин голЕм го брах... Неще и неще да пали. Махнах 4-те, пробвах ги - всички работят Сложих ги пак, взе че запали, бая замислен останахFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
аз до преди 3 месеца с паленето проблеми нямах , и на -40 пак палеше имаше 1 или 2 изгорели свещи ама пали бе ..... реших да ги сменям а свещи си бех купувал отдавна ама все не им идваше ред и виках докато може да кара така че на кво шибанярско място са ............. обаче стана тя каквато стана - един ден слънчев колата спря да пали както трябва незнам от нафталина ли беше и викам ша ва сменям ! Сменям аз и хоп сутрин рано паля - ша запалиш ама ако можеш отивам аз при майстора за леки ремонтни дейности и обслужване викам дай да видим свещите ..... познайте !!!! само 1 от тях работеше а другите направо изядени бах мааааааму викам Турай от Убавите и с гаранция че ша им ги начукам в главата на тия от ........ толкоз пари и само 1 ще работи ... та искам да кажа че сега немам ядове с паленето ако ще и - 60 да стане :D нафта да има и ток в батерията и съм четмак
Коментар
-
аз да попитам, колеги, понеже, голям ремонт ме чака, какъв е този специален инструмент за свещи, че и тях трябва да сменявам...и още едно въпросче, на мен колата ми нямаше работещи всички свещи, докато беше палеща още , но след запалване ми мигаше реотанчето иии, работеше на три цилиндъра известно време, аз си го обяснявах с това, че не работят всички свещи и единия цилиндър е студен, така ли е, или да се насочвам към сегментитеA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар