От 2-3 седмици се притесних, че колата понякога, в студените сутрини не палеше от раз - много трудно палеше, но палеше все пак - след 3-4 пъти въртене.Държа да отбележа, че индикация нямаше - реотанчето на таблото не примигваше.Сега се сменят свещите и вече знам, че и при -40 пак ще запали :D (на -10 пали с една свещ) :D Изводът е, че не винаги реотанчето мига при изгоряла свещ и си проверявайте свещите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И с една работеща свещ пак запалих при тези студове сутрин
Collapse
X
-
Аз миналата зима запалих без нито една подгряваща свещ в големите студове, ама голямо въртене бешеFiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
-
Да, релетата при тези автомобили не са много умни.Лампата на таблото показва дефект но при напълно прекъсната верига на свещите, например 4 изгоряли.Изглежда концепцията е тази лампа просто да показва кога е ОК да се пали.При JTD доколкото съм чел тук не е така.Там релето контролира всяка свещ по отделно.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Аз имам един тъпичък въпрос ама ще попитам.Значи днес си запалих без проблем от раз а беше хладничко.След около 20 минутки спрях до магазина и на връщане като запалих пак без проблем колата беше загряла нормално,ми премигна лампичката на подгрежните свещи.Изгасих запалих и пак същото.След няколко мигвания изгасна.И след тов палих пак няколко пъти повече лампата не светна.Кажете какво да направя да сваля ли свещите и да ги проверя една по една или не?Колата е Браво ТД100
На мъж които знае как да чука винаги ще му отворят
Коментар
-
PATSO85 написа:Аз имам един тъпичък въпрос ама ще попитам.Значи днес си запалих без проблем от раз а беше хладничко.След около 20 минутки спрях до магазина и на връщане като запалих пак без проблем колата беше загряла нормално,ми премигна лампичката на подгрежните свещи.Изгасих запалих и пак същото.След няколко мигвания изгасна.И след тов палих пак няколко пъти повече лампата не светна.Кажете какво да направя да сваля ли свещите и да ги проверя една по една или не?Колата е Браво ТД100
Коментар
-
Бе и при моята печка стават някакви аномалии - тия дни си пали от раз сутрин, макар че е студено - днес обаче запали доста трудно след 5-6 опита с по няколко подгрева.То че имам изгоряла свещ е ясно - реотанчето ми мига след като запаля, ама според майстора ми имам само една изгоряла и би трябвало да пали лесно...Днеска е на доктор - ще видим какво ще стане. Ама много начукали на гадно място свещите тия жабари... Чак капака на клапани се сваля за достъп до 2 от тях....Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Мдааа, свещите са здрави - и четирите.Оказва се че мигането на реотанчето при мен показва проблем с помпата, а тя е - познайте... Лукас, електронна...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
ThE_PuNiSHeR написа:Аз пък тая сутрин голЕм го брах... Неще и неще да пали. Махнах 4-те, пробвах ги - всички работятСложих ги пак, взе че запали, бая замислен останах
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
аз до преди 3 месеца с паленето проблеми нямах , и на -40 пак палешеимаше 1 или 2 изгорели свещи ама пали бе ..... реших да ги сменям а свещи си бех купувал отдавна ама все не им идваше ред и виках докато може да кара така че на кво шибанярско място са ............. обаче стана тя каквато стана - един ден слънчев колата спря да пали както трябва незнам от нафталина ли беше и викам ша ва сменям ! Сменям аз и хоп сутрин рано паля - ша запалиш ама ако можеш
отивам аз при майстора за леки ремонтни дейности и обслужване викам дай да видим свещите ..... познайте !!!! само 1 от тях работеше а другите направо изядени бах мааааааму
викам Турай от Убавите и с гаранция че ша им ги начукам в главата на тия от ........ толкоз пари и само 1 ще работи ... та искам да кажа че сега немам ядове с паленето ако ще и - 60 да стане :D нафта да има и ток в батерията и съм четмак
Коментар
-
аз да попитам, колеги, понеже, голям ремонт ме чака, какъв е този специален инструмент за свещи, че и тях трябва да сменявам...и още едно въпросче, на мен колата ми нямаше работещи всички свещи, докато беше палеща още, но след запалване ми мигаше реотанчето иии, работеше на три цилиндъра известно време, аз си го обяснявах с това, че не работят всички свещи и единия цилиндър е студен, така ли е, или да се насочвам към сегментите
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар