Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И с една работеща свещ пак запалих при тези студове сутрин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И с една работеща свещ пак запалих при тези студове сутрин

    От 2-3 седмици се притесних, че колата понякога, в студените сутрини не палеше от раз - много трудно палеше, но палеше все пак - след 3-4 пъти въртене.Държа да отбележа, че индикация нямаше - реотанчето на таблото не примигваше.Сега се сменят свещите и вече знам, че и при -40 пак ще запали :D (на -10 пали с една свещ) :D Изводът е, че не винаги реотанчето мига при изгоряла свещ и си проверявайте свещите.

    #2
    Аз миналата зима запалих без нито една подгряваща свещ в големите студове, ама голямо въртене беше
    Fiat Palio Weekend TD70
    ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

    Коментар


      #3
      Да, релетата при тези автомобили не са много умни.Лампата на таблото показва дефект но при напълно прекъсната верига на свещите, например 4 изгоряли.Изглежда концепцията е тази лампа просто да показва кога е ОК да се пали.При JTD доколкото съм чел тук не е така.Там релето контролира всяка свещ по отделно.
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #4
        Свещите са смени и утре сутрин ще видим за колко време ще запали :D

        Коментар


          #5
          Аз имам един тъпичък въпрос ама ще попитам.Значи днес си запалих без проблем от раз а беше хладничко.След около 20 минутки спрях до магазина и на връщане като запалих пак без проблем колата беше загряла нормално,ми премигна лампичката на подгрежните свещи.Изгасих запалих и пак същото.След няколко мигвания изгасна.И след тов палих пак няколко пъти повече лампата не светна.Кажете какво да направя да сваля ли свещите и да ги проверя една по една или не?Колата е Браво ТД100
          На мъж които знае как да чука винаги ще му отворят

          Коментар


            #6
            Аз пък тая сутрин голЕм го брах... Неще и неще да пали. Махнах 4-те, пробвах ги - всички работят Сложих ги пак, взе че запали, бая замислен останах

            Коментар


              #7
              ThE_PuNiSHeR, ти за колата от подписа ли говориш
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #8
                PATSO85 написа:
                Аз имам един тъпичък въпрос ама ще попитам.Значи днес си запалих без проблем от раз а беше хладничко.След около 20 минутки спрях до магазина и на връщане като запалих пак без проблем колата беше загряла нормално,ми премигна лампичката на подгрежните свещи.Изгасих запалих и пак същото.След няколко мигвания изгасна.И след тов палих пак няколко пъти повече лампата не светна.Кажете какво да направя да сваля ли свещите и да ги проверя една по една или не?Колата е Браво ТД100
                Може би само една свещ ти е изгоряла и затова си палиш нормално. Щом мига значи има нещо.

                Коментар


                  #9
                  Бе и при моята печка стават някакви аномалии - тия дни си пали от раз сутрин, макар че е студено - днес обаче запали доста трудно след 5-6 опита с по няколко подгрева.То че имам изгоряла свещ е ясно - реотанчето ми мига след като запаля, ама според майстора ми имам само една изгоряла и би трябвало да пали лесно...Днеска е на доктор - ще видим какво ще стане. Ама много начукали на гадно място свещите тия жабари... Чак капака на клапани се сваля за достъп до 2 от тях....
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #10
                    Така завряни са тези свещи, че майстор без необходимите инструменти ще ги сменя цял ден.Между другото тази сутрин при около -6 градуса запали от раз :D

                    Коментар


                      #11
                      Мдааа, свещите са здрави - и четирите.Оказва се че мигането на реотанчето при мен показва проблем с помпата, а тя е - познайте... Лукас, електронна...
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #12
                        ThE_PuNiSHeR написа:
                        Аз пък тая сутрин голЕм го брах... Неще и неще да пали. Махнах 4-те, пробвах ги - всички работят Сложих ги пак, взе че запали, бая замислен останах
                        Това на Уното ли?
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Opel Kadett 1.6D :D Опелчето колко километри е навъртяло въобще не му се сърдя за тоя чакмак. Сега се бодясисва и другата седмица смяна на лагер на първичен вал

                          Коментар


                            #14


                            аз до преди 3 месеца с паленето проблеми нямах , и на -40 пак палеше имаше 1 или 2 изгорели свещи ама пали бе ..... реших да ги сменям а свещи си бех купувал отдавна ама все не им идваше ред и виках докато може да кара така че на кво шибанярско място са ............. обаче стана тя каквато стана - един ден слънчев колата спря да пали както трябва незнам от нафталина ли беше и викам ша ва сменям ! Сменям аз и хоп сутрин рано паля - ша запалиш ама ако можеш отивам аз при майстора за леки ремонтни дейности и обслужване викам дай да видим свещите ..... познайте !!!! само 1 от тях работеше а другите направо изядени бах мааааааму викам Турай от Убавите и с гаранция че ша им ги начукам в главата на тия от ........ толкоз пари и само 1 ще работи ... та искам да кажа че сега немам ядове с паленето ако ще и - 60 да стане :D нафта да има и ток в батерията и съм четмак

                            Коментар


                              #15
                              аз да попитам, колеги, понеже, голям ремонт ме чака, какъв е този специален инструмент за свещи, че и тях трябва да сменявам...и още едно въпросче, на мен колата ми нямаше работещи всички свещи, докато беше палеща още , но след запалване ми мигаше реотанчето иии, работеше на три цилиндъра известно време, аз си го обяснявах с това, че не работят всички свещи и единия цилиндър е студен, така ли е, или да се насочвам към сегментите
                              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                              e30 forever!

                              Коментар

                              Working...
                              X