Налага ми се 1 месец да не карам колата си. Пунто 1.9 JTD e, ако има значение. Ще седи пред блока през това време. Мисля да махна акумулатора и да го прибера на топло в мазето. Искам мнения дали това може да се отрази отрицателно на колата-без акумулатор (електроника?), навън, под открито небе, зима е....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Месец некаране...
Collapse
X
-
Ако си намериш и някакъв източник за захранване на алармата си на "шест".Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Понеже не ми се търси поста на колегата lov, ако не се лъжа (ако думите не са негови, моля за извинение! ), затова ще го цитирам:"При висока околна температура акумулатора има по-малко вътрешно съпротивление. Това му позволява при натоварване да отдаде по-голям ток, но също така и по-лесно и бързо самия той се саморазрежда. При много ниски външни температури вътрешното съпротивление на акумулатора е голямо, и той много по-бавно се саморазрежда, но и много по-трудно отдава голям стартов ток."Изводът е че при топло време акумулатора отдава много ток, пали колата лесно, но и по-бързо се разрежда. При студено време по-бавно се разрежда, но и по-трудно отдава ток и по-трудно пали колата. И съответно един акумулатор ще се разреди по-бързо в топло време, отколкото в студено, и ще отдаде голям ток в топло време вместо в студено. Затова акумулатор трябва да се съхранява напълно зареден, на студено, и няколко часа преди палене да се загрее. Във верността на написаното съм се уверил с опити, и заставам зад това. При електролит с нормална плътност (1.27-1.28 ), акумулаторът не може да замръзне на нашите географски ширини. Ако ми остане време ще поровя в архива в темите за акумулатори от миналата зима, и ще го изровя това написаното.Едно е сигурно - където и да го съхраняваш - съхранявай го напълно зареден.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар