Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на ангренажен ремък

    Здравейте, колеги (извинявам се ако повтарям темата) Появи се едно много дразнещо "свирукане" от към ангранажния ремък и съм решил да сменя всичко (ангренаж,водна помпа,ролки).Някой правил ли е тази операция и може ли да сподели малко опит, а ако има и снимки ще съм изключително благодарен!!! Става въпрос за 1,9 JTD
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD

    #2
    Колега, дали няма да е по-добре ако смениш нещо, и свиренето продължава, да върнеш старото, а новото запазваш? Само като идея така, защо да набиваш пари за части от които не е сигурно че имаш нужда? Освен ако не е им е дошло времето де.

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Колега, дали няма да е по-добре ако смениш нещо, и свиренето продължава, да върнеш старото, а новото запазваш? Само като идея така, защо да набиваш пари за части от които не е сигурно че имаш нужда? Освен ако не е им е дошло времето де.
      Ремъка и ролките са на около 12 000, а водна помпа не съм сменял.Но мисля че е по-добре да сменя всичко, че да не пипам там поне още 20 000 км.
      Alfa Romeo 146 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Колега, най-вероятно е да ти свири от пистовия ремък. Защо искаш да сменяш ангренажния. А 12000км е направо нищо за ангренаж, то маслото се сменя на повече. Пистов ремък и обтяжен механизъм сменял ли си. Ако си сменил само пистов ремък без обтяжния механизъм се хващам на бас за една бира от кое свири
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #5
          vsd написа:
          Колега, най-вероятно е да ти свири от пистовия ремък. Защо искаш да сменяш ангренажния. А 12000км е направо нищо за ангренаж, то маслото се сменя на повече. Пистов ремък и обтяжен механизъм сменял ли си. Ако си сменил само пистов ремък без обтяжния механизъм се хващам на бас за една бира от кое свири
          Като свалих пистовия свиренето продължи! Така, че съм сигурен, че е от към ангренажа...
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Хм, а каква марка ролки са в момента.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              vsd написа:
              Хм, а каква марка ролки са в момента.
              Незнам като я купих я откарах на майстор да ми смени ремъците и ролките. Ремъците са Dayco,а ролките незнам.
              Alfa Romeo 146 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Сложи си ролки INNA
                www.CarProfi-BG.com
                Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                Най-атрактивните цени в София!

                Коментар


                  #9
                  crush написа:
                  Сложи си ролки INNA
                  Ок, а някой знае ли как?До тук само въпроси.... никой ли не е сменял ангренаж и водна помпа???
                  Alfa Romeo 146 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    455115 написа:
                    crush написа:
                    Сложи си ролки INNA
                    Ок, а някой знае ли как?До тук само въпроси.... никой ли не е сменял ангренаж и водна помпа???
                    Ами знае се.Ама как да се обясни. Просто и ясно ако знаеш къде е, разглобяваш всичко, сменяш го и сглобяваш.Нещо супер специално няма.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      BO написа:
                      Ами знае се.Ама как да се обясни. Просто и ясно ако знаеш къде е, разглобяваш всичко, сменяш го и сглобяваш.Нещо супер специално няма.
                      Ами според мен си има "специално нещо" защото ако не се зацепи както трябва... мотора ще стане на салата...
                      Alfa Romeo 146 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        455115 написа:
                        BO написа:
                        Ами знае се.Ама как да се обясни. Просто и ясно ако знаеш къде е, разглобяваш всичко, сменяш го и сглобяваш.Нещо супер специално няма.
                        Ами според мен си има "специално нещо" защото ако не се зацепи както трябва... мотора ще стане на салата...
                        Ами нали за това си имаш очи, да гледаш къде са му белезите и да ги нагласиш.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          А защо не отидеш просто на майстор и да си свърши работата както я е вършил 1000 пъти преди това...? Ако няма къде да отидеш, пиши ми лс ще ти дам адрес и телефон. На мен за смяна на всички консумативи с ролки и ангренаж ми взе 40 лв... е айде и за маслото си хвана още 5 лв...
                          www.CarProfi-BG.com
                          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                          Най-атрактивните цени в София!

                          Коментар


                            #14
                            crush написа:
                            А защо не отидеш просто на майстор и да си свърши работата както я е вършил 1000 пъти преди това...? Ако няма къде да отидеш, пиши ми лс ще ти дам адрес и телефон. На мен за смяна на всички консумативи с ролки и ангренаж ми взе 40 лв... е айде и за маслото си хвана още 5 лв...
                            Преди около 6 месеца видях,че са ми скъсани маншоните на каретата,отидох на майстор,смени ги и уж всичко беше ок.Но за 3-4 седмици забелязах,че предните гуми ми се износват страшно бързо (а бяха нови) дигам аз колата на крик и какво да видя... моя "майстор" не затегнал добре гайките на главините, както и не ги законтрил.Заради това ми се беше разбил и лагер на едната главината.А като си помисля какво можеше да стане,ако не ги бях видял....както си карам едно бавничко.....От тогава нямам доверие на майстори и всичко си оправям сам. За парите който щях да дам за работа(до сега съм сменил картер,амортесьори,носачи,накрайници,термостат,нак ладки и още какво ли не) си взех качествени инструменти...
                            Alfa Romeo 146 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              Re: Смяна на ангренажен ремък

                              Мнооого стара тема ... ама няма как!!!Колегата го е казал още с първото си изречение
                              455115 написа:
                              ...ангренаж,водна помпа,ролки... Става въпрос за 1,9 JTD
                              Предполагам се е случило ,както при мен: автомобил със сменени и "маркови" ролки и ремъци започва да свири С колега от форума преслушахме в буквалния смисъл целия двигател и нищо не открихме. При едно спешно пътуване /и както винаги се случва /спешно диагностициране, но при явно по-упорити майстори и хора срещали подобен проблем решиха да свалят всичко! Първо пистов ремък и след рестарт на двигателя...пак виещ звук. Последва сваляне на капаците на ангренажа и пръскане на колелата и ролките с "нещо". "Нещото" обаче не помогна и тогава дойде шевчето и каза: аве не се занимавайте с глупости, сваляйте ангренажа и бегом някой за водна помпа. Аз се шашнах, че ще ми "разместят" ремъка, чичката ме успокои: само 1.6 и 1.8 са тегави ... тея JTD-то са кучета и с моливче става! В последствие се оказа прав и ме посъветва: като се сменя ангренаж на този двигател се сменя и водна помпа, защото самата помпа струва 50-60 кинта, но работата се плаща, като за ангренаж.Извода колеги го оставям на вас, но шума : "метален"...така го оприличава аз, и много осезаем на място и до 1000 об/м ,изчезна!
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар

                              Working...
                              X