Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата се форсира сама ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата се форсира сама ?!

    Колеги от ден -два имам странен проблем с колата ... мотора е ЖТД 1,9 105 Браво ’01 ... запалвам колата ... и 3 -4 секунди след това светва лампата за дюзите червеничката на таблото .... дотук нормално ... двигателя работи перфектно ... натискам педала до долу и заглеждам оборотомера ... 1-1.5 сек оборотите едва помръдват и след това се изфорсирва нормално .... това се случва когато колата е студена и когато е топла .... при каране ... след първа скорост .... след натискане на съединителя и смяна на скороста на около 1500 оборота пускам съединителя като скороста е нормална за тези обороти и вместо колата да вдига обороти веднага след като вдигна крака от съединителя и натисна гаста леко заглъхва за миг и след това започва да си набира нормално и така на 2 3 и 4 скорост .. на пета вече не го прави или аз не мога да усетя ... и последното странно нещо ... набирам обороти на 2 до около 2500-2700 и след като натисна съединителя за да сменя на 3 колата се изфорсирва сама до 3700-3900 оборота при положение че крака ми е дигнат от гаста като махнем тези анималиики всичко останало е перфектно наред и не знам на какво може да се дължи това ... скоро е свалян двигателя и му е правен почти основен ремонт ... и всичко е прецизно върнато на мястото му .... ако може някои да помогне или да даде съвет за какво да гледам с майстора ще съм му много благодарен.
    Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

    #2
    Почти съм сигурен че имаш проблем с буксата на потенциометъра на педала на газта Дано да е това, защото няма да ти струва пари. Буксата прави лош контакти лампата на таблото светва и така се получава. Оправя се с чистене на буксата с контактен спрей. Буксата е зад джабката.Виж тук последния пост, бялата букса е.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EA%E0&start=15
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      Колега почистих всички букси ... но май точно такава не видях и проблема си остана ...има 2 много големи букси с над 8-9 кабела... едната е закачена за една планка .. а другата се размотава свободно ... почистих ги но .... имаше и няколко малки... и тях прегледах ... но пак нищо... други идеи?!
      Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

      Коментар


        #4
        Начина да си сигурен че е точната букса е да я откачиш и да видиш дали имаш педал на газта. Ако не е почистена прави много гадни номера. Аз един път трябваше да се прибирам 2-3 километра на основни обороти заради тази букса. Ако не става с почистване, другата стъпка е да се запои. Ако не си сигурен че си почистил и тази букса, потърси я.Успех.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #5
          Явно не съм я намерил точната защото като разкачих двете големите и запалих колата и натиснах педала нещата си бяха същите както преди ... нито се оправи нито нещо се промени .. което ме навежда на мисълта че не съм пипнал на правилното място .... но утре на светло ще гледам пак ... благодаря много .. а ако междувременно имаш нова идея ще се радвам да я чуя
          Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

          Коментар


            #6
            Ми, нямам Спецовете да се изкажат.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              има някаква вероятност да ти влиза въздух след турбината и да се форсира.прегледай си и маркучите.друго за което се сещам може да е авансовия клапан.
              Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
              Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
              VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
              VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

              Коментар


                #8
                То май след турбината може само да излиза, особено над 1200-1300 оборота, а и jtd има ли изобщо такъв клапан
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #9
                  Има и друг вариант...да хвърля масло от турбината и това масло да влиза в смукателният колектор и за това да си вдига оборотите....Моята и тя като е изцедя на 1-ва и 2-ра започва сама да си вдига оборотите, но почти съм сигурен, че е заради въздъх в системата, понеже авансатора ми е за смяна.
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #10
                    Geraka написа:
                    Има и друг вариант...да хвърля масло от турбината и това масло да влиза в смукателният колектор и за това да си вдига оборотите....Моята и тя като е изцедя на 1-ва и 2-ра започва сама да си вдига оборотите, но почти съм сигурен, че е заради въздъх в системата, понеже авансатора ми е за смяна.
                    Ееее, къде го пратихте колегата. То ако от масло си вдига оборотите, след 500 км сигурно няма да има никакво масло.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #11
                      Колеги вярно, не го пращайте в девета глуха да търси авансатори и други неща които ги няма. kazan - почисти буксата за която говори vsd, за да си сигурен че не е от нея. Това което си чистил е буксата-връзка м/у таблото и предна дясна електрическа част, там минават кабелите за разни фарове, помпа на чистачките, и другите неща които се намират отпред в дясно, и не смущават работата на двигателя.

                      Коментар


                        #12
                        Търсих някаква закономерност в действията на колата ама.. нямаше ... запаля ли я ... няма проблем ... може да работи 1 час без да светне нищо но в момента е който подам газ ... светла лампата за дюзите и започва леко забавяне от около секунда на реакцията на педала и оборотите ... вчера даже ди карах и от 2 на 3 смених на 1800 оборота при което нещо и стана и се напъна до 5500 за първи път толкова много се е пънала по принцип .. ето и малко снимки на кабелите .. като в джапката не намерих нищо от описаните букси а само навързани кабели ... само че снимките довечера че съм ги направил по големи ... нямам такава букса ... ако някои има начин как да ми обясни точно кой кабел да погледна ще е супер !!!! а снимки малко по късно ...
                        Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

                        Коментар


                          #13
                          Да си призная найстина незнаех че JTD нямат авансов клапан.моя грешка.извинете
                          Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                          Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                          VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                          VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                          Коментар


                            #14
                            Така като поизчаках да вида какво може да се измисли ... установих че моя проблем се проявява само като е хладно ... примерно под 10-11 градуса ... през другото време проблеми няма никакви .. сега като се замисля една вечер беше доста хладно и ми направи впечетление че излезе доста пушек като запалих .. че май беше и бял ... но като цяло само това е за сега като инфо
                            Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

                            Коментар

                            Working...
                            X