Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за Браво 1.9 ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за Браво 1.9 ТД100

    Здравейте.Доста изчетох във форума относно дизеловите двигатели на фиат и останах с добро впечатление. Насочил съм се към покупката на 1 фиат браво 1.9 ТД100, 97-ма година. Вчера я покарах. Двигателя работи доста добре, не пуши изобщо (незнам дали е нормално изобщо да не препушва дори като го форсирам). Бяхме 3-ма човека в колицата и по един не много хубав път дигнах около 160 км (но можеше и още, просто настилката не позволяваше) и то за доста отрицателно време, което ми се стори много добре за дизелов двигател. (И все пак това са си 100 кончета :D ) Останах доволен от ускорението наистина. Колата давала около 6л/100км извънградско.Имам няколко въпроса:1. Нормално ли е за дизел изобщо да не пуши?2. Забелязах във форума, че много хора се оплакват от проблеми с охладителната система. На таблото, там където показва на колко градуса работи колата, няма цифри ии доста се чудих на колко градуса работи. Като я карах, стрелката стоеше доста под средната чертичка. Собственика на колата каза че по принцип си работела на толкова. На колко "чертички" ви работи фиатчето? Yellow_Flash_Colorz_PDT_03 (1 познат ми каза, че лятото нямало проблем ако термостата се махне. Колата влизала в режим по бързо ...) 3. Собственика няма така наречения Мастър-ключ или червения ключ. Този червен ключ, доколкото разбрах е когато има проблеми с паленето причинени от имобилайзера. Да очаквам ли проблеми с имобилайзера и паленето и къде мога да си изкарам такъв ключ ии на каква цена? А ако имам пролеми с имобилайзера, предполагам че мога да го махна и да не се занимавам с Мастър-ключове и други ..? Може би в обясненията за някои работи съм писал глупости, понеже не разбирам много, но съм чул - недочул от тук от там, така че моля да ме извините Благодаря предварително на отзовалите се.

    #2
    Доста прилично си вървяр тия колички....ама ако имаш възможност си търси читаво jtd...Върви с една идея по-добре, гори по-малко и работи по-меко.Но ако си решил да е тд100 също няма да имаш кой знае какви проблеми.Значи...разход 6/100 е възможен само при каране до 120км/ч....1.По принцип един добър дизел би трябвало изобщо да не пуши...друг е въпроса за кола на 11 години как седят нещата....Моята си пуши доволно черно, но проблеми нямам.2.Проблеми с охладителната система за сега(да чукна на дърво) не съм имал....Скоро сменях термостат и стрелката ми седи точно на 2 чертички под средата....преди това повече от четвърт не ми вдигаше. А това с махането на термостата през лятото си е пълна идиотщина 3.Моята е купих само с един син ключ...до сега не съм имал проблеми, но може да го врънкаш да спадне от цената, поради липсата на тоя ключ.4.Свали декоративния капак на двигателя и погледни в лявата част на помпата има един клапан...виж дали няма нафта около него, понеже е доста често срещан проблем, а нов стрва 150 лева. Ето ти и една снимка да видиш за какво говоря точно(ограденото с червено)
    Прикачени файлове
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #3
      Разхода е това:Разгод - градско7.2 л/100кмРазход - извънградско4.4 л/100кмhttp://fiat.testdrive.bg/modification/3360.html
      Fiat, Lancia, Alfa Romeo - Testdrive.bg

      Коментар


        #4
        Re: Питане за Браво 1.9 ТД100

        начи колега само да то обясня нещо 1.колата не пушиеше защото ти и даваше газ до 3000 оборота(тя ако тогава земе да пуши за ко говорим),но пусне ли турбината пропушва малко което си е напално нормално според мен2. нямам така наречения червен клуч(незнам кои ти ги разяснява тия работи),но си имам 2 сини и двата са оригинални с 4ип в тях за имобилаизера(ако се самняваш секи клучар ще го потварди че има чип3.колата си загрява нормално4.колата сам я пробвал до 190 км с 4 човека в нея на магистралата(което не беше максимума на колата можеше и още)....ако изкаш идваш качваме се прая ти 200 км и се уверяваш сам.....не не е желателно да се гони все пак е дизел и не е потходящ да се гони....(според мен де)5.разхода е 5.5на 100 изван градско при скорос 110-120 км......ако се кара с повече и разхода става повечеп.п.аз ти обясних че колата се продава по принуда(смисал трябват ми пари) и ти казах да си избереш сервиз по твои избор за да я закараме и да ти кажат за какво става вапрос и да ти отговорят на всичи вапроси.......

        Коментар


          #5
          Е няма нищо лошо колегата да попита и някой друг, различн от продавача за някои принципни работи за колата Колко е според теб нормалното загряване на колата и на колко седи твоята?С мойта съм вдигал 190 по магистралата, но да се твърди че можела още....това според мен е предела на тази кола За разхода съм съгласен...малко под 6 извънградско, ако я кроткаш със 110-120.Успех и на двамата
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            Re: Питане за Браво 1.9 ТД100

            fiat_sport написа:
            1.колата не пушиеше защото ти и даваше газ до 3000 оборота(тя ако тогава земе да пуши за ко говорим),но пусне ли турбината пропушва малко което си е напално нормално според мен
            Колега, да не помислиш че се заяждам, ама такъв черен облак мога да ти изкарам от ауспуха, точно от ТД 100, че ш’се изплашиш. Може ли да обясниш какво означава това да пусне турбината? В смисъл някой я държи, и на 3000 я пуска, и тя пада на асфалта, или какво ? Във ФВ форума ми казаха че само на ФВ Голф 3 и 4 турбините се включват по-късно, на всички останали коли се включват още с паленето. Та затова питам, за това ли става въпрос?

            Коментар


              #7
              Re: Питане за Браво 1.9 ТД100

              ogi28b написа:
              fiat_sport написа:
              1.колата не пушиеше защото ти и даваше газ до 3000 оборота(тя ако тогава земе да пуши за ко говорим),но пусне ли турбината пропушва малко което си е напално нормално според мен
              Колега, да не помислиш че се заяждам, ама такъв черен облак мога да ти изкарам от ауспуха, точно от ТД 100, че ш’се изплашиш. Може ли да обясниш какво означава това да пусне турбината? В смисъл някой я държи, и на 3000 я пуска, и тя пада на асфалта, или какво ? Във ФВ форума ми казаха че само на ФВ Голф 3 и 4 турбините се включват по-късно, на всички останали коли се включват още с паленето. Та затова питам, за това ли става въпрос?
              колега пояснявам ти..като колата мине 3000 оборота и турбината излиза сама от багажника и се самомонтира :D :D :D .....

              Коментар


                #8
                Момчета стига сте се майтапили,колегата няма нужда от това. Пич, колата е супер,е не е jtd,но това не е чак такъв недостатък, а и всеки не може да си го позволи,разликата е минимум 1000 лв.Аз лично по харесвам простора и за това една Марея комби би ми вършела добра работа , но за сегане мога да заменя Темпрата а пък и не ми е на дневен ред. Успех !!!

                Коментар


                  #9
                  Аз мога да ти кажа, че ако колата е поддържана с качествени части ще останеш много доволен. Моята е с точно този мотор и ще изкажа моите наблюдения лични ! Относно температурата зимата никога не ми се качва над една четвърт освен ако не повися в задръстване. Лятото стои малко под средната и не я е подминавала. Разходът като я купих беше 10, но отидох да ми направят реглаж на гнп, смяна на консумативи и сега зимата ми гори 8.5, лятото 8 софийско. Извънградско до Благоевград, което е точно 100 км считано от паркинга пред блока ми до влизането в града - 6.2 литра, като имаш и предвид, че докато излезна от София са може би 10-15 км... Проблеми с охладителната система не съм имал. Според мен набира достатъчно добре, макар и до 2000 оборта поняга да ти се стори тромава. Виж това при жтд мотора е компенсирано, може би, чрез повечето електроника, заложена по него. Ако ти се занимава отиди да измерят компресията на двигателя. Не знам какви са точните данни, но при мен са два цилиндъра на 30 бара, и два на 28... Зимата ми пали от четвърт оборот и до сега проблеми не съм имал. Относно ключовете - един път имах проблем с имобилайзера и не иска да запали. Олекнах с 50, които ключар от форума с прибра. Май и той не беше наясно какво направи, но колата запали, както и да е... Та успех, и дано останеш доволен !!!
                  www.CarProfi-BG.com
                  Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                  Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                  Най-атрактивните цени в София!

                  Коментар

                  Working...
                  X