Здравейте.Доста изчетох във форума относно дизеловите двигатели на фиат и останах с добро впечатление. Насочил съм се към покупката на 1 фиат браво 1.9 ТД100, 97-ма година. Вчера я покарах. Двигателя работи доста добре, не пуши изобщо (незнам дали е нормално изобщо да не препушва дори като го форсирам). Бяхме 3-ма човека в колицата и по един не много хубав път дигнах около 160 км (но можеше и още, просто настилката не позволяваше) и то за доста отрицателно време, което ми се стори много добре за дизелов двигател. (И все пак това са си 100 кончета :D ) Останах доволен от ускорението наистина. Колата давала около 6л/100км извънградско.Имам няколко въпроса:1. Нормално ли е за дизел изобщо да не пуши?2. Забелязах във форума, че много хора се оплакват от проблеми с охладителната система. На таблото, там където показва на колко градуса работи колата, няма цифри ии доста се чудих на колко градуса работи. Като я карах, стрелката стоеше доста под средната чертичка. Собственика на колата каза че по принцип си работела на толкова. На колко "чертички" ви работи фиатчето? Yellow_Flash_Colorz_PDT_03 (1 познат ми каза, че лятото нямало проблем ако термостата се махне. Колата влизала в режим по бързо ...) 3. Собственика няма така наречения Мастър-ключ или червения ключ. Този червен ключ, доколкото разбрах е когато има проблеми с паленето причинени от имобилайзера. Да очаквам ли проблеми с имобилайзера и паленето и къде мога да си изкарам такъв ключ ии на каква цена? А ако имам пролеми с имобилайзера, предполагам че мога да го махна и да не се занимавам с Мастър-ключове и други ..?
Може би в обясненията за някои работи съм писал глупости, понеже не разбирам много, но съм чул - недочул от тук от там, така че моля да ме извините
Благодаря предварително на отзовалите се.


Коментар