Колеги времето застудя и температурата на колата е мн малка не може да загрее нормално и стрелкатада застане по средата както би трябвало да е !Веднага си помислих , че термостата е заминал ... Но го тествах: Една сутрин я запалих в место и работиоколо 10-15 мин. и радиатора си беше студен , значи не е отворил термостат та да варти цялата охладителнатечност !Та вапросът ми е има ли проблем за да се получава така ?И ако няма проблем дали е удачно да сложа нещо зад решетките (мокет,картон,др.) И как ще по добре акоможе да се сложи ? И на двете решетки ли ? Само nа горна ? Само на долна ?Колата е Fiat Stilo ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Температура при 1.9 JTD ?
Collapse
X
-
Re: Температура при 1.9 JTD ?
Martin’s написа:Колеги времето застудя и температурата на колата е мн малка не може да загрее нормално и стрелкатада застане по средата както би трябвало да е !Веднага си помислих , че термостата е заминал ... Но го тествах: Една сутрин я запалих в место и работиоколо 10-15 мин. и радиатора си беше студен , значи не е отворил термостат та да варти цялата охладителнатечност !Та вапросът ми е има ли проблем за да се получава така ?И ако няма проблем дали е удачно да сложа нещо зад решетките (мокет,картон,др.) И как ще по добре акоможе да се сложи ? И на двете решетки ли ? Само nа горна ? Само на долна ?Колата е Fiat Stilo ...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Re: Температура при 1.9 JTD ?
BO написа:Още повече ако го пипаш от пред и напипваш радиатора на климатика, не този на охлаждащата течност (антифриза) на двигателя :PFiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
-
Днес проверих и въпросният маркуч ...Значи маркуча от термостата към радиатора беше топъл при показаната по долу картинка !А повече от това не иска да загрее по време на движение !И маркучът е сниман ...А при работа в место стрелката малко подмина тази "Чертичка" и загря и маркуча от радиатора къмдвг-ля ...Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
-
е аз като гледам не виждам нищо нередно...? преди да си бараш термостата си погледни датчика за температурата на водата. Аз така се разминах със смяна на термостат. Мислех че е заминал и държи отворен защото стрелката почти не се отделяше от С. Оказа се че датчика за темп на водата е замърсен...почистих го сега всичко си е 6+ вече около 5000км...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
датчика при мен е в дясно от главата ето ти на снимката да видиш само че аз съм с тд100...мисля че и при теб трябва да е там...малка буксичка от която излиза един кабел моя е увит с черна шлаухка...изключваш го почистваш хубаво и включваш...не е желателно да развиваш датчика от мястото му...а и нов струва към 15-20лв...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
При мен, стрелката на водата неможе да отлепи от минимума при 3 км. градско каране. Едва на 4ти км. стига на първата чертичка. Мисля, че не е нормално. А загрява до нормална температура след 10 км. каране. Вчера беше -5 градуса, но днес е 2 и положението е същото. При вас как е? Колата е Брава 1.9 JTD.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev - запали и остави колата да работи на място, без да пускаш вентилатора на парното. Ако нямаш допълнителна система за подгряване, при тези външни температури колата е нормално да загрее за около 25-30 минути. За 3 км каране, ако си пускаш и парно, е напълно нормално стрелката изобо да не помръдне.
Коментар
-
ogi28b написа:vgeorgiev - запали и остави колата да работи на място, без да пускаш вентилатора на парното. Ако нямаш допълнителна система за подгряване, при тези външни температури колата е нормално да загрее за около 25-30 минути. За 3 км каране, ако си пускаш и парно, е напълно нормално стрелката изобо да не помръдне.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар