Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

При ускорение с високи обороти на 1-ва и 2-ра гасне!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    При ускорение с високи обороти на 1-ва и 2-ра гасне!

    Здравейте, колеги!Днес за четвърти път от около 4 месеца, колата ми изгасна при ускорение.Случката беше следната чакам си на кръстовище, газ на първа до около 3400-3600 оборота, смяна втора пак до около 3500 ооборота и при смяната на на скоростта на трета колата вече изгасна. Спрях в дясно завъртях да запаля и въртя-въртя-въртя и най-накрая запали (все едно е засмукала въздух и се обезвъздушаваше). Май наистина беше засмукала въздух, но знам ли....Предните ми случки бяха пак газ на първа до около 3500-3600 оборота и при смяната на втора колата беше изгаснала и пак въртях доста докато запали.Да отбележа, че съм сменил маркучите за обратна нафта преди две седмици, имам гумена круша с клапан и пропуска нафта в едната посока (то май други гумени круши няма, но да отбележа :D ), маркучите за нафта са сменени също. Сондата в резервоара също я отварях, но нямаше кой знае колко боклуци. Какво става не знам? Другата седмица ще взема да сменя горивния филтър и ще огледам дали пък проблема не е от филтърната част. Вие да имате някакви идеи?

    #2
    Re: При ускорение с високи обороти на 1-ва и 2-ра гасне!

    doofiat написа:
    Здравейте, колеги!Днес за четвърти път от около 4 месеца, колата ми изгасна при ускорение.Случката беше следната чакам си на кръстовище, газ на първа до около 3400-3600 оборота, смяна втора пак до около 3500 ооборота и при смяната на на скоростта на трета колата вече изгасна. Спрях в дясно завъртях да запаля и въртя-въртя-въртя и най-накрая запали (все едно е засмукала въздух и се обезвъздушаваше). Май наистина беше засмукала въздух, но знам ли....Предните ми случки бяха пак газ на първа до около 3500-3600 оборота и при смяната на втора колата беше изгаснала и пак въртях доста докато запали.Да отбележа, че съм сменил маркучите за обратна нафта преди две седмици, имам гумена круша с клапан и пропуска нафта в едната посока (то май други гумени круши няма, но да отбележа :D ), маркучите за нафта са сменени също. Сондата в резервоара също я отварях, но нямаше кой знае колко боклуци. Какво става не знам? Другата седмица ще взема да сменя горивния филтър и ще огледам дали пък проблема не е от филтърната част. Вие да имате някакви идеи?
    Според мен проблема е в горивния филтър. Щом при ниски обороти и малко газ върви а при високите гасне значи не и стига нещо. Според мен е горивото. А и като си сменил маркучи и си почистил сондата не остава друго...почти...
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      при всички положения си имал някакьв проблем с горивната системакогато оборотите са високи и помпата смуче яко като стара кур.а дебита не и стига и просмуква от дори и наи-малкия незабелижим проблемпримерно незатегната добре скоба на мьркучле която в деиствителност като я поледнеш нито е разхлабена нито е влажнаили пробката на филтьранещо по горивната система ти куца
      тунинговам си колите за удоволствие
      някои с турбо други с чип

      Коментар


        #4
        Re: При ускорение с високи обороти на 1-ва и 2-ра гасне!

        doofiat написа:
        Здравейте, колеги!Днес за четвърти път от около 4 месеца, колата ми изгасна при ускорение.Случката беше следната чакам си на кръстовище, газ на първа до около 3400-3600 оборота, смяна втора пак до около 3500 ооборота и при смяната на на скоростта на трета колата вече изгасна. Спрях в дясно завъртях да запаля и въртя-въртя-въртя и най-накрая запали (все едно е засмукала въздух и се обезвъздушаваше). Май наистина беше засмукала въздух, но знам ли....Предните ми случки бяха пак газ на първа до около 3500-3600 оборота и при смяната на втора колата беше изгаснала и пак въртях доста докато запали.Да отбележа, че съм сменил маркучите за обратна нафта преди две седмици, имам гумена круша с клапан и пропуска нафта в едната посока (то май други гумени круши няма, но да отбележа :D ), маркучите за нафта са сменени също. Сондата в резервоара също я отварях, но нямаше кой знае колко боклуци. Какво става не знам? Другата седмица ще взема да сменя горивния филтър и ще огледам дали пък проблема не е от филтърната част. Вие да имате някакви идеи?
        забележи горивото ти колко е като ти гасне...защото и на мен ми се беше случило даже на два пъти докато е въртя
        Fiat Bravo 1.9 TD 100 FOREVER вече го няма ;(;(;(
        п. п. продава се на части 0894719091 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=512287#512287
        Ланча Либра 2.4 JTD - истината от която боли

        Коментар


          #5
          Горивото ми почти винаги е на половината - това ми е границата. Иначе ще сменя горивния филтър другата събота и пак ще пиша, но не вярвам да се реши проблемът.

          Коментар


            #6
            Колега провери си и тази "гумена круша с клапан( ръчна помпичка и е с 2 клапана)" може клапаните да са си заминали. Наскоро на един приятел имаше такъв проблем само, че с ROVER 400 2.0 TDI.
            Fiat Croma 2.0TDi.d.
            Citroen Xsara Picasso 2.0HDI
            И самоувереният е бил неуверен!

            Коментар

            Working...
            X