Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разход на JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    От цялата тема разбрах че предницата е здрава, и че не са ясни стойностите, които връщат температурните датчици. Само информативно да питам още - Като зареждаш, къде се намира стрелката ти, и при определеното положение колко литра сипваш? Не може да има такава кола, няма къде да отиде толкова гориво. Проверени ли са данните в реално време от датчиците, особено този за налягане на горивото в общата тръба? Проверени ли са внимателно всички турбо-пътища?

    Коментар


      #62
      ogi28b написа:
      ....................Не може да има такава кола, няма къде да отиде толкова гориво. .........................
      Може да има такава кола,и по-лош случай даже.И има къде да отиде горивото.Теч от някой от нафтопроводите,и то само по време на движение.Има такива случаи.Но дали на колегата случая е такъв не мога да кажа.Проверка и изследване................

      Коментар


        #63
        G.Konzolev написа:
        Помагайте, тази пуста машина не пада и не пада под 10-10.5/100Засичах я на 100 и на 300км и все така.Извънградско също не пада под 6/100 дори и с 90-100км/ч.За n-ти път проверих въздухопроводите, всичко е наред.Дебитомера го мерих, стойностите са ок:
        При 850рпм - 2.2в При 3000 - 3.5в Максималното напрежение, което запомни уреда(предполагам е точен, че е скъпичък) е 4.1в
        Термостат - сменен и изряден.EGRто сме го запушили с ламаринка.Слагах и добавка някаква за чистене, сменихме и катализатора т.е. махнахме го.Какво да я правя ? Давайте идеи
        Колега на скоро един приятел имаше същия проблем на 2.4Жтд извън грацко харчеше 7-8 а грацко 11л/100.В краи на сметка се оказа, че проблема идва от китайски дебитомер въпреки че напреженията му бяха в норма.Ако имаш възможност и не си го правил досега , смени дебитомера за проба и я засечи.Да отбележа че колата вървеше еднакво и с двата дебитомера.Ако не намериш ми пиши ще ти сваля моя за няколко дена за да пробваш стига да си с 0280218019 .


        r_osen@yahoo.com

        Коментар


          #64
          Опитай следното: 3-5 минути работа на място,след това в рамките на 2 до 3 км би трябвало стрелката на температурата да "отлепи" дори и в най-големите студове. От там нататък ,до като не подмине/говоря за същата стрелка/ втората чертичка на таблото - опитай се да не падаш под 1900-2000 оборота. В резултат на това двигателя влиза доста по-бързо в оптимална работна температура. След това вече може да галиш или ако икаш дя му баеш на тоя педал...твоя работа,но със сигурност разхода ще ти падне. При мене падна с литър-литър и половина. Експеримента при мен беше нарочен и се оказа успешен.
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #65
            Ако наистина при 90 км/ч ти дава 6/100 разход извън града....то според мен сменяй колата....Аз при 90 км/ч ми дава 4.1/4.2 на 100 км...
            Благодаря, но не ми помагаш !Ходих в Примотек , води се Фиат сервиз в СТЗ и по други причини.Закачаха я и я гледаха имам си:Vehicle Speed Sensor - за която грешка не знаеха нищо там, дори къде е този датчик.и грешка за ЕГР, който съм затапил.По препоръка на колега от друг форума ги накарах да проверят дали са регулирани клапаните, ми казаха че са електрически и ако има нещо диагностиката щяла да го хване.Тръгнах си и после закачих на колега "читаво" JTD и сравнявах всички стойности - ами еднакви са да му се не види.Колата си загрява, не се кара на къси разстояния и студена. Не съм майстор, но не съм и с две леви ръце.Ако има някой датчик, който да проверя кажете къде да го търся и да ги елиминирам един по един.

            Коментар


              #66
              G.Konzolev написа:
              По препоръка на колега от друг форума ги накарах да проверят дали са регулирани клапаните, ми казаха че са електрически и ако има нещо диагностиката щяла да го хване.
              Бягай надалече от този сервиз те сега се учат.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #67
                Tornado написа:
                G.Konzolev написа:
                По препоръка на колега от друг форума ги накарах да проверят дали са регулирани клапаните, ми казаха че са електрически и ако има нещо диагностиката щяла да го хване.
                Бягай надалече от този сервиз те сега се учат.
                Общо взето това е средното ниво на компетентност на всички професии в БГ-лекари,учители,политици,съдебна система,държавна администрация и т.н.И това е отговора на въпроса защо като общество и държава сме в това състояние.

                Коментар


                  #68
                  Tornado написа:
                  G.Konzolev написа:
                  По препоръка на колега от друг форума ги накарах да проверят дали са регулирани клапаните, ми казаха че са електрически и ако има нещо диагностиката щяла да го хване.
                  Бягай надалече от този сервиз те сега се учат.
                  Сигурно са имали предвид дюзите, не вярвам да са чак толкова зле от сервиза.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #69
                    vsd написа:
                    Tornado написа:
                    G.Konzolev написа:
                    По препоръка на колега от друг форума ги накарах да проверят дали са регулирани клапаните, ми казаха че са електрически и ако има нещо диагностиката щяла да го хване.
                    Бягай надалече от този сервиз те сега се учат.
                    Сигурно са имали предвид дюзите, не вярвам да са чак толкова зле от сервиза.
                    Аз вярвам,и хич не ме учуди.Има и по-тежки сличаи...........

                    Коментар


                      #70
                      Освен, колега, да ги питаш - дали са електрически аналогови, или електрически дигитални ?! Или е аналогов сигнал, превърнат в цифров вид с АЦП. Или пък някакви други глупости, каквито ти дойдат на акъла... Б== ти и сервизите, б== ти чудото...

                      Коментар


                        #71
                        моет метод е следният палня до горе минажам 100 километра и се вра6там да заредя и ми излиза мейду 7 и 8 а са6то оби4ам да я цедя пове4ко вапреки 4е не я заси4ам 4есто а и какво зна4ение 4ак толова като я карам 6те гори много ясно но 4ак пак 11 има гре6ка според мен
                        преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                        Коментар


                          #72
                          Колега, сигурно 100 пъти написах, че пълна докато прелее.По-точно от това здраве му кажи.Хайде без постчета тип "трупащи".

                          Коментар


                            #73
                            Да вдигна темата от дъното.Въпросче колеги, с повишена трудност.Ако със закачен дебитомер ми гори 10 градско, а с разкачен дебитомер (записана грешка съответно)8 градско, то колко би трябвало да ми гори с читав дебитомер ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #74
                              Да не би да направи експеримента, който ти казах.Ако се разровиш в една тема за дебитомери, там съм писал защо не можеш да разбереш само от изходен сигнал под формата на напрежение, дали да вярваш на дебитомера.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #75
                                Да не би да направи експеримента, който ти казах.
                                Да, колега, даже ти писах преди малко на скайп.
                                Ако се разровиш в една тема за дебитомери
                                Мисля, че беше темата - Диагностика ма МAF-sensora/дебитомера/ на 1.9 JTD и 2.4 JTD - първите няколко страници.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X