За смяна на предавките е много обективен фактор.Зависи от пътните и много други фактори.Понякога да карам под 1700 оборота не става. Но доста често ми се случва и да карам с 1100 оборота на 3-та или 4-та да речем. Това съпроводено с около 3-4% натиснат педал на газта в този момент мисля, че няма по-икономично. Много важно в момента на каране на много ниски обороти, да усещате двигателя да не се мъчи грам. Тоест вибрацията да речем на празен ход, да е същата, когато карате и на 1100 оборота. Започне ли да усещате по-големи вибрации, значи не сте за тези обороти при изискваната от педала на газта мощност Има едно елементарно правило - ако карате на 3-та да речем с 1600 оборота, без да отпускате газта (или ако имате диагностична апаратура в автомобила да фиксирате да речем 5-10% натиснат педал на газта) включвате на 4-та, оборотите падат на 1100 и ако колата не започне да намалява скоростта преди превключването на предавката, то съответно пестите гориво.Естествено всичко това трябва да става динамично и просто да го усещате.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход на JTD.
Collapse
X
-
Аз имам Брава 1.9 JTD 100 - 2001 год. Карал съм Брава 1.9 JTD 105. Осезателни разлики в динамиката не съм усетил, възможно е да има. Тези автомобили са 74 квт. и са "преработени" заради законодателствата в някои страни. Италианците са реагирали по адекватен начин и свалят някой друг квт. за да се вместят в прага на ниските данъци. Аз плащам по-ниския данък, за сметка на 5 кончета, които така или иначе не усещам - поне с моята кола. Що се касае за разхода съм писал два-три поста по-нагоре, но четейки вашите разходи, наистина си мисля, че може и да са малко по-икономични, но всичко е субективно и незначително.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
emzo написа:Не знам дали мисля правилно, но ЕCU reset при смяна на собственика обоснован ли е ?Под ресет разбирам да се вкара в Learning mode и да се "научи" с навиците на новия шофьор.
Коментар
-
Помагайте, тази пуста машина не пада и не пада под 10-10.5/100Засичах я на 100 и на 300км и все така.Извънградско също не пада под 6/100 дори и с 90-100км/ч.За n-ти път проверих въздухопроводите, всичко е наред.Дебитомера го мерих, стойностите са ок:При 850рпм - 2.2в При 3000 - 3.5в Максималното напрежение, което запомни уреда(предполагам е точен, че е скъпичък) е 4.1в
Коментар
-
G.Konzolev написа:Помагайте, тази пуста машина не пада и не пада под 10-10.5/100 Засичах я на 100 и на 300км и все така.Извънградско също не пада под 6/100 дори и с 90-100км/ч. За n-ти път проверих въздухопроводите, всичко е наред.Дебитомера го мерих, стойностите са ок: Цитат:При 850рпм - 2.2в При 3000 - 3.5в Максималното напрежение, което запомни уреда(предполагам е точен, че е скъпичък) е 4.1в Термостат - сменен и изряден. EGRто сме го запушили с ламаринка. Слагах и добавка някаква за чистене, сменихме и катализатора т.е. махнахме го. Какво да я правя ? Давайте идеиBravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар