Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разход на JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    За смяна на предавките е много обективен фактор.Зависи от пътните и много други фактори.Понякога да карам под 1700 оборота не става. Но доста често ми се случва и да карам с 1100 оборота на 3-та или 4-та да речем. Това съпроводено с около 3-4% натиснат педал на газта в този момент мисля, че няма по-икономично. Много важно в момента на каране на много ниски обороти, да усещате двигателя да не се мъчи грам. Тоест вибрацията да речем на празен ход, да е същата, когато карате и на 1100 оборота. Започне ли да усещате по-големи вибрации, значи не сте за тези обороти при изискваната от педала на газта мощност Има едно елементарно правило - ако карате на 3-та да речем с 1600 оборота, без да отпускате газта (или ако имате диагностична апаратура в автомобила да фиксирате да речем 5-10% натиснат педал на газта) включвате на 4-та, оборотите падат на 1100 и ако колата не започне да намалява скоростта преди превключването на предавката, то съответно пестите гориво.Естествено всичко това трябва да става динамично и просто да го усещате.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #47
      Някой карал ли е Bravo JTD100 euro3 2001г. и може ли да направи сравнение с JTD105 ?Преди малко карах такова, впечатлението ми е, че моето лепи много повече за седалката.Странно ми се стори за 5 к.с. такава голяма разлика.А и е много икономично това JTD100.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #48
        Аз имам Брава 1.9 JTD 100 - 2001 год. Карал съм Брава 1.9 JTD 105. Осезателни разлики в динамиката не съм усетил, възможно е да има. Тези автомобили са 74 квт. и са "преработени" заради законодателствата в някои страни. Италианците са реагирали по адекватен начин и свалят някой друг квт. за да се вместят в прага на ниските данъци. Аз плащам по-ниския данък, за сметка на 5 кончета, които така или иначе не усещам - поне с моята кола. Що се касае за разхода съм писал два-три поста по-нагоре, но четейки вашите разходи, наистина си мисля, че може и да са малко по-икономични, но всичко е субективно и незначително.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #49
          Колега emzo, моето Браво е JTD100 и не мисля, че има кой знае каква разлика. Много зависи какъв ти е стилът на каране.

          Коментар


            #50
            Те не са ли и двете по 200 нютонметра от 1500 оборота? За каква разлика тогава става въпрос? Ако новия двигател е с по-различни параметри, извинете, но не ги знам.emzo, не помня дали си казвал, но твоя двигател не е пипан нали ?

            Коментар


              #51
              ogi28b - точно в това започвам да се съмнявам, защото и аз имам висок разход, е не чак толкова, колкото се споменава тук.Но пък не го усещам като за 120-130к.с.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #52
                Ами може.... като правиха моята кола, имаше преди мен една кола, пак на колега от форума, която е била правена извън българия, но била направена лошо, според този който я "прочете". Може да е така и при теб

                Коментар


                  #53
                  Колелата не задържат, предницата е изрядна.Ето и малко замервания с VISA UNISCAN:Kaто я купувах имах следната грешка:Vehicle Speed Sensorkоято, тогава я изтриха и не се появи веднага.Аз после съм я чистил и ето, че и сега пак я има.

                  Коментар


                    #54
                    Ето от ТУК извадих данни с работата на колата на колегата ilkor. Хайде да сравняваме, което може поне
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #55
                      Хах и аз това гледах днеска:Fuell Pressure ми е 302.0 Bar и 1.30volts при 850 оборота
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #56
                        Не знам дали мисля правилно, но ЕCU reset при смяна на собственика обоснован ли е ?Под ресет разбирам да се вкара в Learning mode и да се "научи" с навиците на новия шофьор.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #57
                          emzo написа:
                          Не знам дали мисля правилно, но ЕCU reset при смяна на собственика обоснован ли е ?Под ресет разбирам да се вкара в Learning mode и да се "научи" с навиците на новия шофьор.
                          Не е необходимо да се прави reset на контролера.Той се намира непрекъснато в режим на "learning mode".Има си затова адаптивна памет,която е непрестанно в режим на обновление.

                          Коментар


                            #58
                            Колеги, на моя приятел на колата разхода си е все същия, направи ми впечатление, че отзад откъм ауспуха неговата кола мирише много странно, една тежка миризма, като на сажди.Ако е катализатора, може ли да завиши толкова много разхода ?

                            Коментар


                              #59
                              Помагайте, тази пуста машина не пада и не пада под 10-10.5/100Засичах я на 100 и на 300км и все така.Извънградско също не пада под 6/100 дори и с 90-100км/ч.За n-ти път проверих въздухопроводите, всичко е наред.Дебитомера го мерих, стойностите са ок:
                              При 850рпм - 2.2в При 3000 - 3.5в Максималното напрежение, което запомни уреда(предполагам е точен, че е скъпичък) е 4.1в
                              Термостат - сменен и изряден.EGRто сме го запушили с ламаринка.Слагах и добавка някаква за чистене, сменихме и катализатора т.е. махнахме го.Какво да я правя ? Давайте идеи

                              Коментар


                                #60
                                G.Konzolev написа:
                                Помагайте, тази пуста машина не пада и не пада под 10-10.5/100 Засичах я на 100 и на 300км и все така.Извънградско също не пада под 6/100 дори и с 90-100км/ч. За n-ти път проверих въздухопроводите, всичко е наред.Дебитомера го мерих, стойностите са ок: Цитат:При 850рпм - 2.2в При 3000 - 3.5в Максималното напрежение, което запомни уреда(предполагам е точен, че е скъпичък) е 4.1в Термостат - сменен и изряден. EGRто сме го запушили с ламаринка. Слагах и добавка някаква за чистене, сменихме и катализатора т.е. махнахме го. Какво да я правя ? Давайте идеи
                                Ако наистина при 90 км/ч ти дава 6/100 разход извън града....то според мен сменяй колата....Аз при 90 км/ч ми дава 4.1/4.2 на 100 км...
                                Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                                Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                                Коментар

                                Working...
                                X