Здравйте колеги, много се надявам някой по просветен да ми помогне.Не бях палил колата от 2 дни и като я запалих за пръв път нямаше проблеми запали си поработи малко и изведнъж започнаха да й падат оборотите и огасна.После не искаше да пали, помпах крушата както я наричате пак запали за малко и огасна.То щом запали втори път запали, стана ясно че не е от филтъра но все пак проверих дали отива нафта към двигателя.Отива си.Свещите са нови.Тука разни чули недочули връсници ми сипват че помпата е заминала, та дали е това или е нещо дребно остават само въпросителните.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли да е помпата Bravo TD100???
Collapse
X
-
Не се притеснявай нищо не ти е заминало с изключение на маркучетата за обратното гориво.Има достатъчно теми ползвай Гугъл тъсене във форумаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Нормално, то вече ясно има ли подобен проблем просто трябва да се следи пътя по които минава нафтата и се намира проблема.Един приятел му сменили помпата, а имал проблем като твоя с горивния филтър.Затуй съвет от мен гледай чрез форума да си решиш проблема, ако неможеш чак тогава при "майстор"-иBravo TD_100 GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар