Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за EGR на Палио - РАЗВИТИЕ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за EGR на Палио - РАЗВИТИЕ

    въпрос за ЕГР EGR на Палио - Palioима омасляване по ЕГР на Палиото и си мисля че е добра идея да се затапи този клапан.Има ли някакви проблеми за затапването?на означеното със стрелка ’А’ място добре ли е ?и на двете снимки мястото е едно и също,но снимано под различен ъгъл.
    Прикачени файлове

    #2
    Омасляването е от турбината и след излолирането няма да спре да се омаслява.Зависи и как ще се изолира де ако се изолира само с отстраняване на маркучето което го управлява може и да не се омаслява ,но само при положение ,че е затворен самия клапан/не е заял в отворено положение/.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      освен омасляването, ме интересува, по принцип за този двигател:- има ли някакви противопоказания , евентуалното затапване на ЕГР - то?

      Коментар


        #4
        Да, ще станеш замърсител на околната среда с азотни окиси. Ако имаш обратна връзка от ЕГР системата към компа (евро 3), ще ти дава грешки (това казва колегата Hadjov в темата за затапването го беше обяснил) Ама ако е от простия вид - като моята - затапвай смело!

        Коментар


          #5
          това е палиото
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            ogi28b написа:
            Да, ще станеш замърсител на околната среда с азотни окиси. Ако имаш обратна връзка от ЕГР системата към компа (евро 3), ще ти дава грешки (това казва колегата Hadjov в темата за затапването го беше обяснил) Ама ако е от простия вид - като моята - затапвай смело!
            Каква обратна връзка към компа говориш и Евро 3 на всичкото отгоре.Този двигател си е чиста механика и няма никакви обратни връзки,камо ли комп.Когато се въвежда Евро 3,този двигател е спрян от производство.Може спокойно да се премахне ЕЖР-системата от където си иска.А това,че ще замърсява околната среда е верно.То и без това тези двигатели достатъчно добре я замърсяват с огромния си разход на гориво който имат за този клас кола.

            Коментар


              #7
              Значи и аз ще затапвам, гледал съм за датчици и има един модул и на него пише E.G.R. тъй че има нещо ама какво не се знае, и все пак има тази кола някакъв комп ама не мога да намеря повечко инфо в нета, трудно е. Но в скоро време и аз ще затапвам пък каквото ще да става.
              Fiat Palio Weekend TD70
              ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

              Коментар


                #8
                Затапваи не се чуди .Аз моя го затапих още като купих колата.
                Фиат завинаги!!!!
                Фиат Типо-1.4 75кс.
                Фиат Палио-1,7 ТД 70кс. 6000к и аз прогледнах
                фиат Крома 1.9 Multijet 16V-мечта

                Коментар


                  #9
                  Съвсем на скоро лишихме едно Пунто от този ЕГР.думите на собственика бяха че това не е неговата кола. Думите са излишни ,при него си имаше доказан проблем там,който се реши бързо и лесно.

                  Коментар


                    #10
                    а къде го затапихте колеги?там където съм посочил ли?

                    Коментар


                      #11
                      Да. Направи така че да не влизат изгорели газове в смукателния колектор.

                      Коментар


                        #12
                        РАЗВИТИЕ:със запушен ЕГР - разход 15 /100със отпушен ЕГР (както си е фабрично ) - разход 5,5/100така че - след един ден със запушен ЕГР - го отпушихме и колата си е пушка.РАЗВИТИЕ 2:оказа се , че вакума управляващ ЕГР е изваден от смукателния колектор ?!?!? - грешка, поправено е отдолуоказа се , че вакума управляващ ЕГР е изваден от вакуум помпата ?!?!?а сега въпроса - защо се получи тази промяна в разхода , при условие , че вакуума който отива към електрическия управляващ клапан си виси във въздуха ????

                        Коментар


                          #13
                          Ами според мен, защото има компютър и след това не знам повече ... аз на моята мога да ти го покажа това.
                          Прикачени файлове
                          Fiat Palio Weekend TD70
                          ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                          Коментар


                            #14
                            РАЗВИТИЕ 2:оказа се , че вакума управляващ ЕГР е изваден от смукателния колектор ?!?!? Аз мисля че вакума който управлява ЕГР не се свързва със смукателния колектор а с вакум помпата. От смукателния колектор се взима сигнал за клапата на турбото която е на ГНП ,за моделите които са с турбо разбира се.

                            Коментар


                              #15
                              Колеги, извинявайте, ама да не би да си говорите за няколко различни неща, и да ги наричате с общото име EGR ?

                              Коментар

                              Working...
                              X