въпрос за ЕГР EGR на Палио - Palioима омасляване по ЕГР на Палиото и си мисля че е добра идея да се затапи този клапан.Има ли някакви проблеми за затапването?на означеното със стрелка ’А’ място добре ли е ?и на двете снимки мястото е едно и също,но снимано под различен ъгъл.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за EGR на Палио - РАЗВИТИЕ
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
Омасляването е от турбината и след излолирането няма да спре да се омаслява.Зависи и как ще се изолира де ако се изолира само с отстраняване на маркучето което го управлява може и да не се омаслява ,но само при положение ,че е затворен самия клапан/не е заял в отворено положение/.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
u_bo
освен омасляването, ме интересува, по принцип за този двигател:- има ли някакви противопоказания , евентуалното затапване на ЕГР - то?
Коментар
-
u_bo
-
ogi28b написа:Да, ще станеш замърсител на околната среда с азотни окиси. Ако имаш обратна връзка от ЕГР системата към компа (евро 3), ще ти дава грешки (това казва колегата Hadjov в темата за затапването го беше обяснил) Ама ако е от простия вид - като моята - затапвай смело!
Коментар
-
Значи и аз ще затапвам, гледал съм за датчици и има един модул и на него пише E.G.R. тъй че има нещо ама какво не се знае, и все пак има тази кола някакъв комп ама не мога да намеря повечко инфо в нета, трудно е. Но в скоро време и аз ще затапвам пък каквото ще да става.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
u_bo
-
u_bo
РАЗВИТИЕ:със запушен ЕГР - разход 15 /100със отпушен ЕГР (както си е фабрично ) - разход 5,5/100така че - след един ден със запушен ЕГР - го отпушихме и колата си е пушка.РАЗВИТИЕ 2:оказа се , че вакума управляващ ЕГР е изваден от смукателния колектор ?!?!? - грешка, поправено е отдолуоказа се , че вакума управляващ ЕГР е изваден от вакуум помпата ?!?!?а сега въпроса - защо се получи тази промяна в разхода , при условие , че вакуума който отива към електрическия управляващ клапан си виси във въздуха ????
Коментар
-
-
РАЗВИТИЕ 2:оказа се , че вакума управляващ ЕГР е изваден от смукателния колектор ?!?!? Аз мисля че вакума който управлява ЕГР не се свързва със смукателния колектор а с вакум помпата. От смукателния колектор се взима сигнал за клапата на турбото която е на ГНП ,за моделите които са с турбо разбира се.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар