Днес пробвах следното - откачих маркуча на вакум регулатора на ЕГР системата - входящия - резултата бе трудно палене, стартера върти колата пали след няколко секунди въртене и е нестабилна в работата си. Сложих маркуча на мястото си - веднага запалва и стабилни обороти на място. Откачих след това буксата на тоя вакум регулатор( поне така мисля че го водят) - не открих разлика в поведението - пак си имам същия проблем при 3500 - 4000 оборота сякаш колата спира да ускорява за момент и почва даже да намаля ход - такова е усещането, и не става винаги а от време на време. Като откача буксата мисля че трябва да се изолира по някакъв начин тая система - поне за момент, ако не се лъжа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за EGR на Палио - РАЗВИТИЕ
Collapse
Реклама
Collapse
Коментар