specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за EGR на Палио - РАЗВИТИЕ
Collapse
X
-
u_bo
-
u_bo
lz2rmi написа:Ами според мен, защото има компютър и след това не знам повече ... аз на моята мога да ти го покажа това.
Коментар
-
Е добре ... някой ще обяснили какво прави тоя E.G.R. (Exhaust Gas Recirculation) - защото според мен това което е показано на снимките не е E.G.R. а просто система която връща част от изгорелите газове обратно в двигателя? И тук няма никаква електроника и никаква механика? или поне аз не виждам. Защо си мисля че това го имат всички коли дори и бензиновите ... ама при тях като се сдухат и тогава я виждаме като маркуч който виси отдолу и духа газове... Намерих едно обяснение на E.G.R. но на английски.... ще се опитам да преведа колкото мога - и ето и снимка на системата. Не говорим за различни неща ??? При Палиото го има това което е снимал u-bo но мисля че не това е E.G.R. системата. Моля да ме поправите къде греша. Защото тая система не е свързана никъде - тя е директна - от картера в маркуча след въздушния филтър. Отделно има Вакумен регулатор, който е вързан към сервото, и от вакумния регулатор отива към изпълнителния орган който е на изходния тракт на двигателя - под тръбите на ауспуха и трудно се вижда и пипа при мен. Отделно вакумния регулатор има изход - може би за проверка на компютър, и това което показах на снимката на него си пише E.G.R. . Е ако тая кутия с кабели не е E.G.R. - кое е по дяволите????Off topic. Нкъде се говореше за евро 5 и какво става там - ето едно линкче и прочетете тук. http://www.kamioni.bg/76/article/89/...ash=bde7c1c106Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
според мен това което е показано на снимките не е E.G.R. а просто система която връща част от изгорелите газове обратно в двигателя
Коментар
-
lz2rmi написа:....Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
lz2rmi написа:Off topic. Нкъде се говореше за евро 5 и какво става там - ето едно линкче и прочетете тук. http://www.kamioni.bg/76/article/89/...ash=bde7c1c106Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
-
lz2rmi написа:Защо си мисля че това го имат всички коли дори и бензиновите ... ама при тях като се сдухат и тогава я виждаме като маркуч който виси отдолу и духа газове...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
-
u_bo написа:u_bo написа:все пак : НЯКАКВИ предположения за увеличения разход?EUR??
Коментар
-
u_bo
да, ама като се вземе предвид, че вакума е изваден от сервото... системата не би трябвало да работи !!!а от къде дойде таз промяна в разхода тогава
Коментар
-
Така... а картерна вентилация и ЕГР за две различни неща и две отделни системи които ги има при мен. И казах това защото на снимката ми се виждаше че е снимано точно това, ако не е така - грешката е моя и се извинявам. ЕГР системата освен да рециркулира от време на време изгорелите газове не служи ли и за освобождаване на турбото при големи натоварвания? И поради това си мисля че не е редно да се изолира тотално тая система а да се надхитри малко, но как - трябва да се гледа и мисли. Защото ще е хубаво турбото да ти работи и при 5000 и 6000 оборота - ама колко ще издържи така ???Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
lz2rmi написа:ЕГР системата освен да рециркулира от време на време изгорелите газове не служи ли и за освобождаване на турбото при големи натоварвания?
Коментар
-
ogi28b написа:lz2rmi написа:ЕГР системата освен да рециркулира от време на време изгорелите газове не служи ли и за освобождаване на турбото при големи натоварвания?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар