Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с BRAVO 1.9 TD 100S Като е топла трудно пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с BRAVO 1.9 TD 100S Като е топла трудно пали

    Здравейте хора. Скоро си купих BRAVO 1.9 TD 100S, имаше проблем в мотора, смених сегменти, бутала сега е наред обаче като е топла пали трудно. Или пали от половин оборот или може да си въртиш докато падне акумулатора. Ако дам на контакт и връштам ключа 3-4 пъти пали, все едно не и достига гориво или има въздух. Отидох на диагностика в АУТОИТАЛИЯ и те ми казаха, че незнаят защо е така. Други ме посаветваха да и смена акумулатора защото бил слаб и не отварял клапана на горивото. Хубаво обаче като е студена пали от раз. Дайте някакъв савет, какво да правя, мерси предварително.

    #2
    Така както си го описал това с акумулатора за клапана веднага отпада.По скоро нещо по ГНП като ндостатъчно налягане.Хайде колегата specialista е на ход.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Абе и аз си мисля, че не е от акукулатора, обаче като незнам. В АУТОИТАЛИЯ ми казаха едвали не че трябва да права ремонт наново. Зашото светеше лампата на маслото и те ми казаха че е за ремонт, а всъщност се оказа, че маслото е менте(беше ново на 1000 км(ESSO 15W-40 SUPER TURBO DIESEL) пълен боклук), след като смених маслото,за втори път край лампата изгасна колата заработи супер добре, абе всичко е ок. Обаче това палене немога да го разбера. Ако трябва няакаква центровка или нещо друго, кажете каде. Мерси колеги.

      Коментар


        #4
        здравко написа:
        Абе и аз си мисля, че не е от акукулатора, обаче като незнам. В АУТОИТАЛИЯ ми казаха едвали не че трябва да права ремонт наново. Зашото светеше лампата на маслото и те ми казаха че е за ремонт, а всъщност се оказа, че маслото е менте(беше ново на 1000 км(ESSO 15W-40 SUPER TURBO DIESEL) пълен боклук), след като смених маслото,за втори път край лампата изгасна колата заработи супер добре, абе всичко е ок. Обаче това палене немога да го разбера. Ако трябва няакаква центровка или нещо друго, кажете каде. Мерси колеги.
        Неприятен момент е това колега.Отива към помпен елемент за високото налягане на горивонагнетателната помпа.Със загряването на нафтата вискозитета и пада и загубите в налягане расте.Не може да се създаде необходимото налягане за да отвори дюзите в топъл режим.Центровка няма да те оправи.Смяна на помпен елемент,но помпата ти е Лукас и е малко комплицирано с тях.

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с BRAVO 1.9 TD 100S Като е топла трудно пали

          здравко написа:
          Здравейте хора. Скоро си купих BRAVO 1.9 TD 100S, имаше проблем в мотора, смених сегменти, бутала сега е наред обаче като е топла пали трудно. Или пали от половин оборот или може да си въртиш докато падне акумулатора. Ако дам на контакт и връштам ключа 3-4 пъти пали, все едно не и достига гориво или има въздух. Отидох на диагностика в АУТОИТАЛИЯ и те ми казаха, че незнаят защо е така. Други ме посаветваха да и смена акумулатора защото бил слаб и не отварял клапана на горивото. Хубаво обаче като е студена пали от раз. Дайте някакъв савет, какво да правя, мерси предварително.
          Съжалявам за проблема ти колега,Щеше ми се да дам веднага отговор на проблема но ми трябва малко повече информация. "Или пали от половин оборот или може да си въртиш докато падне акумулатора."-тези и двата варианта на палене при топъл мотор ли са?Ако двата вида палене се проявяват при топъл мотор,ще търсим проблема с захранването и подаването на гориво,обаче ако не ще да пали мотора само когато е топъл май някой не си е свършил работата при клапаните.Преди ремонта(който ме съмнява че е бил належащ)имаше ли подобни проблеми? Опитай се да дадеш повече информация като например когато въртиш и не ще да пали пушили от ауспуха,изобщо пуши ли,някакви своеволия в работата на мотора като само форсиране,заглъхвания или както прецениш че се наричат. Надявам се че ще разгадаем проблема с общи усилия,Успех!

          Коментар


            #6
            Според мен и е малко аванса на помпата и има закъснение на впръскването????Кодато въртиш и запали погледни дали излиза много черен пушек!!!! Ако е така значи горивото си се впръсква но не когато трябва и неможе да се запали Също така погледнете и газоразпределението дали е наред Т.е. дали е зацепен правилно ремъка и най-вече ГНП-то!!!!
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              #7
              Значи, само когато е топла го прави. Сутрин като е студена пали от половин оборот. Когато я запала изпушва малко бяло, когато е студена. А и друго това го прави ама не винаги, все едно е на моменти, обаяе като се заинати няма палене. Кажете каде да отида да я видат помпата. Иначе работи супер, върви идеално, няма промяна на обороти или нещо такова. Работи много тихо и равномерно. Абе с две думи супер само тая мизерия, незнам какво става.

              Коментар

              Working...
              X