Откакто стана захлаждането, в сутрешните часове, но само понякога при запалване ми светва лампата за дюзите за около 2 секунди. Също понякога пак на сутрешно запалване оборотите на двигателя леко се променят нагоре, все едно съм подал газ .. ефектът е много лек и за малко време. Първият път когато лампата за дюзите отпочна да свети всъщност се случи следното: индикатора CODE (ключето) не изгасна. Този път проявих рефлекс и не понечих да запаля, а вместо това изключих от контакт. На третия контакт с малка пауза от около две минути се случи чудото - лампата CODE изгасна и си карам колата от тогава без проблем вече 2 месеца, но както споменах - дюзите светват след запалване ... все по-редовно ... но става и все по-студено. Какво друго мога да кажа. Преди време ми казаха на диагностика, че подгревния модул не е много добре (преди повече от година). Има опасност да мога да запаля в студ от втори, трети път и след време може да се наложи да се сменя. От тази диагностика има една зима и нямах проблеми със запалването. Рядко се случваше да се наложи два пъти да опитвам.Направих диагностика на двигател в Друмник. Казаха че е ОК.Щях да забравя. От около 2 резервоара преди случката минах от Еко на Петрол с добавка Хелиос за 50 л.Бих се радвал ако има някой идея за проблем и евентуално заход към определен сервиз в София.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Промяна в работата на двигателя TD100 - вероятен проблем?
Collapse
X
-
Това че на лампата е изобразена дюза,не значи че имаш проблем с дюзите.ЕКУ-то засича проблем по управлението на мотора.За диагностика си.Ако имаш проблем с свещите ще ти мига реотанчето.Лекото повишаване на оборотите както и белия пушек трябва да ти говорят че горивната система е в начален стадий на не херметичност,постъпва въздух в ГНП.Добре дошъл в клуба на борещите се с този проблем при ТД100.Тук има изписано доста прочети и действай преди да е паднал снега.
-
Днес отидох в Ауто Италия за диагностика на проблема. Прихваната е грешка, показваща проблем с дебитомера. Казаха ми, че е за смяна. Ако не сега, то после ще се скапе още повече и ще се наложи неизбежното. Въпреки, че грешката е изчистена, след като потеглих от сервиза при запалване пак светна лампата - дюза. Мислите ли, че си струва да сменям веднага? Чел съм тук за почистване на дебитомери ... струва ли си да взимам нов или на староFiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
steam написа:Днес отидох в Ауто Италия за диагностика на проблема. Прихваната е грешка, показваща проблем с дебитомера. Казаха ми, че е за смяна. Ако не сега, то после ще се скапе още повече и ще се наложи неизбежното. Въпреки, че грешката е изчистена, след като потеглих от сервиза при запалване пак светна лампата - дюза. Мислите ли, че си струва да сменям веднага? Чел съм тук за почистване на дебитомери ... струва ли си да взимам нов или на старо
Коментар
-
Хм ... с удоволствие бих отишъл в Ямбол, ама не мога в момента. Иначе имам още две запалвания от тогава и лампата не светна, ама и времето е по-топло. Ще чакам да видя какво ще стане.doofiat написа:Според мен може да имаш проблем с разпръсквача на Умната дюза (дюзата с кабел на първи цилидър). Имах такъв проблем и в сервиза при specialista в Ямбол ми смениха разпръсквача и се оправиха нещата. Разпръсквачите е добре да се сменят, защото именно на тяхната работа се дължи лесното запалване, доброто ускорение и ниския разход.Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
steam написа:Хм ... с удоволствие бих отишъл в Ямбол, ама не мога в момента. Иначе имам още две запалвания от тогава и лампата не светна, ама и времето е по-топло. Ще чакам да видя какво ще стане.doofiat написа:Според мен може да имаш проблем с разпръсквача на Умната дюза (дюзата с кабел на първи цилидър). Имах такъв проблем и в сервиза при specialista в Ямбол ми смениха разпръсквача и се оправиха нещата. Разпръсквачите е добре да се сменят, защото именно на тяхната работа се дължи лесното запалване, доброто ускорение и ниския разход.
Коментар
-
С колегата Николай слагаме разпръсквачи на Делфи които са оригиналните за модела ,но за жалост са малко по скъпи. Учудвам се предлагат аналози,на други фирми,когато търсихме преди време за този модел се оказа че освен на Делфи други не можахме да открием и така и повече не сме търсили други.Все пак това което слагаме се вгражда на автомобила.
Коментар
-
Това, което каза doofiat за първи път го чувам. Колко би трябвало да струва подмяната на разпръсквачите? И може ли да се провери как са, или направо си се сменят..? Питам, че нещо в студовете май пак почна да ми се качва разхода, а си беше супер инак...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
crush написа:Това, което каза doofiat за първи път го чувам. Колко би трябвало да струва подмяната на разпръсквачите? И може ли да се провери как са, или направо си се сменят..? Питам, че нещо в студовете май пак почна да ми се качва разхода, а си беше супер инак...
Коментар
-
doofiat написа:Успех колега и ако има нещо пак пиши. Аз препоръчвам ходене до сервиза в Ямбол, но ако не можеш, а колата ти трябва, мога да ти кажа два варианта още.Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар