Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизелов двигател 2,4 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Vankata_84 написа:
    Мерси колеги....чета темите за тези мотори пък да видиме
    Хич не се мисли ,аз допреди бях с Темпра 1.6.и.е.кат. 1991 г.сега дадох шанс на фирмата ФИАТ и съм с МАРЕА 1.9 ЖТД 110к.с. ,като се кача на Тепрата все едно ,че лазя ти си прави изводи какво ще прави 2.4 мотор усещането е УНИКАЛНО , относно разход на масло 2000 км =0 . Разход на нафта 200 км 2 пъти Кнежа - Плевен и обратно плюс280 км. градско с относително студен двигател гарата -барата суттин и вечер по 20 км. отиване и връщане .Даже се съмнявам в термостата ,че почти винаги включвах климатроника =26 литра нафта Ми кво искаш повече .Пак съвет гмурай се и това е ? И надявам се да не ме пс....ваш.А-ха шях да забравя Пловдив- Кнежа 120-150 км/ч. 305 км. 16 литра .
    FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.

    Коментар


      #17
      двигателят е супер,бяга много,харчи малко,ама като се разтрака веригата на маслената помпа и много гадно.Аз мойта за това я продадох и си купих 1.9.За мун 1.9 с 115 коня на либра е най добре.

      Коментар


        #18
        snk1 написа:
        двигателят е супер,бяга много,харчи малко,ама като се разтрака веригата на маслената помпа и много гадно.Аз мойта за това я продадох и си купих 1.9.За мун 1.9 с 115 коня на либра е най добре.
        И за теб като се разтрака веригата, тогава е по-добре да я продадеш, от колкото да си я направиш ако те дразни?Какво би станало ако си купиш след това 1.9 двигател, за да спестиш пари от евентуалния ремонт, който би направил иначе на здравата ти количка с тракаща маслена помпа и ти се развали съединителя след 2000км да речем
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          rosenmvr написа:
          Като притежател на такъв мотор мога да кажа само че удоволствието от карането му е голямо а след чип мотора е просто страхотен ускорява при много ниски обороти и просто е един звяр когато си поиска. Около разхода мога да кажа че много приличен, колата с 4000 оборота е около 180км.
          Но те бие алфа 156 136 коня нали пък нека си чипнат :D

          Коментар


            #20
            колеги 2.4 JTD е страхотен , но преди да си го купите имайте в предвид че парите за потдъжка са в пъти повече , където и колкото да чета всеки си спестява да спомене колко струва маховик и съединител , или въпросната маслена помпа или ремъците .....а камо ли да прави ремонт на двг който беше на 190000 истински. извадени от компюъра. та либрата ми се върза колкото безнинов автомобил ама от магазина ...
            Peugeot 306 Cabriolet 1.8 / Lybra 2.4 JTD 140 hp
            Toyota Starlet 1.0 12v EP71/ Tipo 1.4
            Yamaha Jog III

            Коментар


              #21
              Хубав маховик струва над 1000 лева, комплект съединител струва около 400, ангренажният ремък е същият като на 1.9 JTD (всъщност, доста от частите са взаимнозаменяеми с тези на 1.9 JTD). Това е най-скъпият за обслужване двигател на Фиат, но пак излиза по-евтино от сравними неиталиански автомобили по отношение на клас, двигател и година на производство. Само че, като се има предвид какво ти дава колато като удобство, динамика и удоволствие от шофирането, малко по-скъпата поддръжка определено си струва.
              She was only a whisky maker but he loved her still.

              Коментар


                #22
                Проблема с маховика е на всички нови дизели, независимо кой ги е правил. За това не са само от FIAT виновни. При всички е така. Проблема с маслената помпа идва след доста километри по думи на колеги от форума. Няма как да стане на такъв двигател да правиш ремонт на 190000 защото няма как да си сигурен че е на толкова.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #23
                  еми на компютъра го четохме по таблото беще 160 на компа излезна 190 ,а и волана не захабен скоростниа лост също седалките са повече от добре . според мене като са сменяли ремък тук в бг преди да я къпя ,са оплескали нещо щото майсторите ми казаха ,че е заварявано при шайбата на коляновия вал (естестено тва като разгабяхме двигател се разбра)дали ... ми иаз не знам
                  Peugeot 306 Cabriolet 1.8 / Lybra 2.4 JTD 140 hp
                  Toyota Starlet 1.0 12v EP71/ Tipo 1.4
                  Yamaha Jog III

                  Коментар


                    #24
                    Не знам защо нашата ( на българина ) презумцията е насочена винаги към най-лошото което може да ни се случи при закупуването на кола втора ръка. Въпросът беше дали 2,4 JTD е добър двигател. Мисля, че е възможно най-доброто в съчетание с автомобила на Ланчия (Либра). Аз дори малко съжалявам, че не си купих такъв. От 4 месеца карам дизел на Фиат и бях много мнителен. Предпочетох да не се "изхвърлям", но ако сега трябваше да си купувам бих си взел Либра 2,4 JTD. А що се касае за подръжата: всичко е относително. Нека не мислим какво може да се развали на тези коли, защото все пак не знаем на нас какво може да ни се случи на сутрешния ден. Нека мислим позитивно
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар

                    Working...
                    X