Vankata_84 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизелов двигател 2,4 JTD
Collapse
X
-
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.
-
snk1 написа:двигателят е супер,бяга много,харчи малко,ама като се разтрака веригата на маслената помпа и много гадно.Аз мойта за това я продадох и си купих 1.9.За мун 1.9 с 115 коня на либра е най добре.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
rosenmvr написа:Като притежател на такъв мотор мога да кажа само че удоволствието от карането му е голямо а след чип мотора е просто страхотен ускорява при много ниски обороти и просто е един звяр когато си поиска. Около разхода мога да кажа че много приличен, колата с 4000 оборота е около 180км.
Коментар
-
колеги 2.4 JTD е страхотен , но преди да си го купите имайте в предвид че парите за потдъжка са в пъти повече , където и колкото да чета всеки си спестява да спомене колко струва маховик и съединител , или въпросната маслена помпа или ремъците .....а камо ли да прави ремонт на двг който беше на 190000 истински. извадени от компюъра. та либрата ми се върза колкото безнинов автомобил ама от магазина ...Peugeot 306 Cabriolet 1.8 / Lybra 2.4 JTD 140 hp
Toyota Starlet 1.0 12v EP71/ Tipo 1.4
Yamaha Jog III
Коментар
-
Хубав маховик струва над 1000 лева, комплект съединител струва около 400, ангренажният ремък е същият като на 1.9 JTD (всъщност, доста от частите са взаимнозаменяеми с тези на 1.9 JTD). Това е най-скъпият за обслужване двигател на Фиат, но пак излиза по-евтино от сравними неиталиански автомобили по отношение на клас, двигател и година на производство. Само че, като се има предвид какво ти дава колато като удобство, динамика и удоволствие от шофирането, малко по-скъпата поддръжка определено си струва.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Проблема с маховика е на всички нови дизели, независимо кой ги е правил. За това не са само от FIAT виновни. При всички е така. Проблема с маслената помпа идва след доста километри по думи на колеги от форума. Няма как да стане на такъв двигател да правиш ремонт на 190000 защото няма как да си сигурен че е на толкова.
Коментар
-
еми на компютъра го четохме по таблото беще 160 на компа излезна 190 ,а и волана не захабен скоростниа лост също седалките са повече от добре . според мене като са сменяли ремък тук в бг преди да я къпя ,са оплескали нещо щото майсторите ми казаха ,че е заварявано при шайбата на коляновия вал (естестено тва като разгабяхме двигател се разбра)дали ... ми иаз не знамPeugeot 306 Cabriolet 1.8 / Lybra 2.4 JTD 140 hp
Toyota Starlet 1.0 12v EP71/ Tipo 1.4
Yamaha Jog III
Коментар
-
Не знам защо нашата ( на българина ) презумцията е насочена винаги към най-лошото което може да ни се случи при закупуването на кола втора ръка. Въпросът беше дали 2,4 JTD е добър двигател. Мисля, че е възможно най-доброто в съчетание с автомобила на Ланчия (Либра). Аз дори малко съжалявам, че не си купих такъв. От 4 месеца карам дизел на Фиат и бях много мнителен. Предпочетох да не се "изхвърлям", но ако сега трябваше да си купувам бих си взел Либра 2,4 JTD. А що се касае за подръжата: всичко е относително. Нека не мислим какво може да се развали на тези коли, защото все пак не знаем на нас какво може да ни се случи на сутрешния ден. Нека мислим позитивноA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар